Itt a felelet :)

118 6 3
                                    

Jujj de örülök a kérdéseknek! Kezdjük is!

UchihaJennifer Arigatou!

"Ok most fel teszek sok kérdést szvl bocsii💎
💎1💎
1. A vezeték és kereszt neved kezdő betűje?
2. Milyen szinű a hajd?
3. Milyen szinű a szemed?
4. Hány animét lattal eddig?
5. A Narutobol melyik a kedvenc
Szreplőd?
6. Varosod/falud
Kezdő betűje?
(Nyugi nem foglak meg keresni
És zakklatni nyugi💎😇❤)
7. Be jelősz facen?
(Puszi^^
Meg értem ha az elsőre nem válaszolsz meg az utolsora)
8. Van macskád/kutyád?
9. Melyik a kedvenc szined?
10.Kedvenc kaja/innivalo?
+ba hány éves vagy?

1. Vezeték az "E", kereszt az "L"

2. A hajam színe az középbarna, de nyaggatom szüleim, hogy olyan hajam legyen, mint az OC-mnak( a haja vége vérvörös)

3. A szemem? Etto, nekem fura szemem van. Mármint, a közebe barna, a külseje meg smaragd.

4. Öhm... nem számolom xd. De kb. 40..? Vagyis.. a feléig írtam, aztán már nem. Bocsi, de ezt nem tudom xd

5....Hai-chan.exe leállt... huhh, kedvenc? Ööö... Talán Shika, Saso és Dei. De csak egyet lehetetlen kiválasztani.

6. "B" Még a végén kiderül, hogy Yandere/Yangire vagy xd

7.nincs Facem ,hogy ne találjanak meg anyámék xd :(

8. Macska /Kutya nincs, Nyuszi van. De majd akkor is lesz egy kutyám, akit Noyanak fognak hívni...

9. Kedvenc szín? Vérvörös. Utána meg a lila.

10. Kedvenc üdítő az az Earl Grey( Ciel emlékére), Kaja meg a Mézes-mustáros husi. (NIKKU KAMISHAMA!!

11. Az életkorom? Hehe... 14.

A kövi kérdéssor oroszlan-reka13-tól jött!! Danke, Tetsu! <3

"D: Kosárméret? Xd
D. E. : Mekkora diló a bejövős?
(remélem tudod kik kérdezik XD)
Zs: nem akar kérdezni
Én:... Love you! And you?"

D: tudtam, hogy ezt fogod kérdezni xd. De az azztól függ. C/D.

D. E.: Minél nagyobb, annál jobb!😄.. ez jó... felírom mottónak...

Zs: Ok xd.

Én: I Love You!! ❤❤❤

A kövi kérdés Anonymus036-tól jött :)

"Hogyan néznél animéket, ha közben nem akarsz kibukni a suliból (Vagyis: azért szeretnéd a jó jegyeket), illetve ha a szüleidnek elege van abból, hogy folyton antisockodsz, ahelyett hogy kimennél valamerre? (Sajnos az enyémek ilyenek :'c )"

Esküszöm, kezet kéne fognunk. Az én szüleimet úgy kell elképzelni, hogy még külföldről is félnek rendelni. Namármost: a wifimet 19:00-21:00-ra állították, és +ba még reggel el is veszik. Úgyhogy nekem ezek sajnos minimalizálódtak :c. A tanulással úgy voltam, hogy csak a fontos dolgokra tanultam, a többire nem. De ígyis valahogy jeles lettem(a tesi tanár asott egy négyest...) a szüleimet az antiszoc nem nagyon izgatta, mert hoztam haza Rékáékat(animések), és együtt néztük azokat. Én azt tenném, hogy megpróbálnék animés friendeket szerezni(minél többet), hogy haza lehessen őket vinni. :).

Iskolai OtakukWhere stories live. Discover now