Kitaba verdiğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederim.
Yorum yapmanız aşırı mutlu ediyor sizi seviyorum.
...
"Adımı hatırladın?" Dedim dengesini sağlamasına yardım ederek.
"Tuğra... Tuğra ben dejavu yaşadım. Bir şeyleri hatırlamıyorsam yaşamam bunu. Biz bunu daha önce yaşadık. Ben hatırlıyorum. Hiçbir şey hatırlamasamda bu sahne geliyor yarım yarım gözümün önüne..." el hareketleriyle heyecanlı ve şaşkın olduğu belliydi. Birden bire sarıldı. Artık bende heyecanlı ve şaşkınım.
Neye uğradığımı şaşırsamda birkaç saniye sonra sardım kollarımı beline.
"...senin sayende teşekkür ederim. Şu an hatırlamamam hiçbir zaman hatırlamayacağım anlamına gelmez."
"Tabiki gelmez sen güçlü bir insansın."
"Neva!" Dedi ayrıldı benden utanarak. Yeni fark etti sarıldığını sanırım.
"Neva?" Dedim sorarcasına. "Adım Neva. Ama Nane diye söylemişim sana lakabım falandı herhalde." Dedi dudak büzerek. "Galiba." Dedi.
"O değilde ben birden nasıl hatırladım ya?" Dedi ellerimi bilmem der gibi iki yana açtım.
"Bence daha hatırlarsın daha başta aklına geldi bir şeyler sadece zaman gerek."
"Umarım dediğin dibidir." Dedi sonra birden bana döndü "?"
"Niye öyle bakıyorsun?" Dedim.
"Adın ne?" Dedi. "Tuğra." Güldü.
"Niye güldün."
"Adınla siman çok uyumlu." Dedi. Kafamı eğdim yere doğru güldüm.
Ay yer bana kaş göz yapıyor tövbe.
"Saol." Dedim
"Artık ayrılsak mı geç oluyor?" Diye sordu. Bıktırdım mı kızı acaba.
"Ben bırakayım." Dedim. "Neden?"
"Ne neden?"
"Neden sen bırakıyorsun?"
"Bırakmayayım mı?"
"Bırak."
"Bu neydi şimdi." Dedim ikimizde kahkaha atmaya başladık.
Yavaş yavaş yürümeye başladık. "Okula gelicek misin yarın?"
"Geleceğim. Sende gel."
"Tamam." Diyip Gülümsedim.
"Geldik burası. Görüşürüz." Dedi el sallayıp. Tutup sarıldım.
Bi dakika Ne yaptım Ne yaptım?
...
Kitabı silersem eğer kusura bakmayın. Düzenleyen SemaNotu: Bi daha silmiyom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ ~ Yarı Texting
HumorBu kızı sevin Bu kızı önemseyin Bu kıza değer verin Yada bırakın bana özel kalsın Anonim anonimliğini unutursa ne olur?