*8

5.5K 421 175
                                    

Miriba;)

...

"Oğlum iyi misin?" Dedi annem alnıma elini koyarak. "Hih yanıyorsun. Dur bez getireyim ben bekle at o üstündeki battaniyeyi." Diye söylene söylene gitti üşüyorum hiç atamam.

"Ben sana at demedim mi?" Diye gelip alnıma koydu bezi.

Bir süre geçtikten sonra "Böyle olmayacak ben ambulansı arıyorum." Diyip ambulansı arayıp konuşmaya başladı.

Bir süre sonra hareket edemeyecek haldeydim. Sallanıyorum gerçekten iyi hissetmiyorum kendimi.

Ambulanstakiler gelip bir şeyler yaptılar oradan hastaneye. (Baya üşengecimdir)

Doktor yarım saat saçma sapan muayeneler yapıp en sonunda serum yazdı.

"Oğlum kendine neden dikkat etmiyorsun. Sürekli soğuk su içiyorsun birde okula yürüyorsun sen kesin sabah terlediğinden böyle oldun dimi soğuk çarptı seni. Servisle konuşayım artık yürüme bak ne hallerdesin!"

"Anne yorulmadın mı?"Dedim bıkmışça. "Of beni yoran sensin Tuğra yaşlandırdın beni bıktım ya. Kendine dikkat et biraz bende yorulmayayım." Diyip kalktı yanımdaki sandalyeden "Ben acilde yemek yiyeceğim bir şey olursa ararsın." Dedi gitti.

Çılgın kadın.

Tam gözlerimi kapatmış uykuya dalacakken çalan telefonumun zil sesi kaçırdı uykumu.

Mal sıra arkadaşım arıyor...

"Ne var lan?" Diye açtım telefonu.

"Bizim Tuğra geri gelmiş sonunda. Abi sen nerdesin? Niye gelmedin lan?" Diye konuşmaya başladı.

Hiç açıklama yapmasak olmuyor mu Ya?

"Hastanedeyim." Dedim. "Ha tamam iyi o zaman görüşürüz." Diyip yüzüme kapattı.

Bu neydi şimdi?

Tam tekrar uykuya dalacaktım bu seferde serum makinesi ötmeye başladı.

Hay ben böyle işe..

"Serumun bitti mi?" Diye gelen hemşireye baktım. "Öttüğüne göre." Diyip güldüm. "Haklısın." Diyip o da güldü.

Serumu çıkardı "Annenin yanında soramadım , bir şeyleri kafaya çok mu takıyorsun bu ara?" Nereden çıktı şimdi bu?

"Neden?" Dedim. "Ateşin olduğu halde sürekli bir şeyler sayıklıyordun. Her neyse doktora durumu izah etmem lazım öyle mi?" Kafa salladım "Öyle."

"Tamam doktordan çıkmadan reçeteni alırsın şimdi şu ilerdeki hemşirelere git damar yolunu çıkarsınlar." Dedi. Kafa sallayıp toplandım hemşirelere gittim.

Damar yolu çıkınca reçetemi de alıp kantine girdim. Annem yeni birilerini bulmuş sohbet ediyor.

Şaşırdım mı? Tabiki hayır.

Hep böyle yapardı nereye gitse birini bulur ve sohbet etmeye başlardı.

Beni görünce bi şaşırdı kalkıp yanıma geldi "Neden geldin?" Diye sordu endişeyle.

"Bitti." Dedim. "Ne bitti?"

"Anne!" Kahkaha attı "Tamam tamam çıkalım hadi." Dedi kadınlara selam verip çıktık.

"Oğlum aşık mısın?" Tövbe yarabbi bu nereden çıktı şimdi? "Ne alaka be?" Kafa salladı "Bu ara çok durgunsun." Yanağını öpüp "Senin oğlun öyle aşk saçmalıklarıyla uğraşmaz." Dedim.

Yani umarım uğraşmam.

...

Bittttttttttiğ!

Okunmamaya inat direniyorum.

BU KIZ ~ Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin