Üstümü başımı son kez düzeltip kapıyı çaldım. Yani çalmadım hırsız değilim sonuçta tıklattım. Aman siz anladınız.Şu an neredeyim? Güzel soru.
Şu an Tuğra'nın evinin önündeyim. Bana şey diyeceksiniz kesin. Neva hani sen hafıza kaybı geçirmiştin evini nereden biliyon yalancı falan.
Ben Tuğrayı gördüğüm zaman günlük tutuyormuşum ve onunla ne olsa ne öğrensem onun hakkında buraya yazmışım. Geçen evde boş defter ararken de bu günlüğe denk geldim ve okudum evini öğrendiğimde yazmışım işte şurada diye. Bende dedim bi gideyim de özlemi geçsin.
Neva eskisi kadar masum değil anne!
"Kim o?"
"Benim." Baya açıklayıcıyım ben he. Kapıyı açtı.
Baya güvenli.
"Oha." Diyip kapıyı yüzüme kapattı. Kahkaha atmaya başladım o tavşanlı gecelik mi giymiş ben mi yanlış gördüm.
"Açsana üşüdüm." Dedim. Yalan hep hava 43 derece bu havada üşümüş mü aq?
Kapıyı açtı *tavşanlı geceliğiyle*
"Tuğra ben sana düştüm." Diyip kahkaha atmaya başladım. "Kızım gülme ya annem açık renklileri yıkıycam diyip geceliğimi çıkarttırdı evde de gecelik kalmamış ablamınkini giydim." Dedi.
"Ablanın zevki güzelmiş." Diyip gülmeye devam ettim. Sinirlerim bozuldu ya.
"Kapıyı açtığıma pişman etme beni."
"Tamam tamam." Diyip gözümdeki yaşları sildim.
"Sen?"
"Özledim."
"Ne?"
Ne?
...
Neeeeeeeey? Dododlcck
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU KIZ ~ Yarı Texting
HumorBu kızı sevin Bu kızı önemseyin Bu kıza değer verin Yada bırakın bana özel kalsın Anonim anonimliğini unutursa ne olur?