Într-o zi ploioasă de septembrie,când toţi copiii sunt afară și se bucură de ultimele zile de vacanţă,o fată,pe nume Crina,de numai 17 ani,stă în casă singură şi face ce face ea de obicei,desenează.Are un talent înnăscut.Seamănă cu bunicul ei,decedat de mult.Crinei îi place să spună că darul lăsat de bunicul său este arta.
Bună,suunt o fată cu tresături foarte frumoase.Îi seamăn în totalitate mamei sale.Părul blond si ochii albaștrii îmi scot în evidența trupul frumos.O înălțime destul de frumoasă îmi scoat picioarele lungi la iveală.
Stau și deseneaz pe un caiet,de fiecare dată când sunt tristă sau îmi aduce aminte de bunicul Karl.
Sunt singură,prieteni nu am pentru că sunt o fire tare timidă şi ruşinoasă.Tot din acelaşi motiv nu am nici iubit.Singura persoană cu care vorbea şi la care ma descărc,este sora mea mai mică,Angi.Aceasta având 15 ani,mă înţelegea.Chiar dacă la aspect semănăm foarte mult,la caracter suntem total diferite.Angi e mai rebelă,are mulți prieteni şi chiar un iubit,de care mama știa.
Cănd nici nu mă aşteptam,mama i intră în camera sa.
"Ce faci,măi Crina,iar plângi şi desenezi?"
"Mamă,nu mai pot!Nu mă pot integra în lumea asta!"spun printre lacrimi.
"Off,puiul meu,nu mai spune asta,te rog!"îmi răspunde mama ,cu lacrimi în ochi.
"Nu o să am niciodată şi eu prieteni.De ce nu pot fii şi eu ca Angi?"
"Răbdarea e răspunsul!"spune doamna Stanciu pe un ton calm,apoi ștergându-mi lacrimile.
O trag pe mama într-o îmbrăţișare strânsă,apoi mama se ridică și plecă.
După ce s-a oprit din plâns,fug la baie pentru a face un dush.După ce am ieșit,ma simţeam mult mai bine.Mă duc spre dulap unde îmi alesg o cămaşă de vară,turcoaz,o pereche de blugi scurţi şi teneșii albaștrii.
Cand eram gata de plecare,observ că pe pat era un plic roz.Curioasă,îl ridic şi îl desfăc.Era o invitaţie.Crezând că este defapt pentru Angi, o pun la loc în plic şi pornesc spre camera surioarei mele.
"Angi,asta cred că e pentru tine."
Angi o desfăcu imediat şi citii cu voce tare,randurile scrise pe respectiva invitaţie.
"Cu ocazia zilei mele de naștere,te invit şi pe tine la restaurantul Moxilov(Strada Lodoviciuc,numărul 35),Sâmbătă,de la ora 19:30.Te astept cu drag,Ioana Mirciuc."
Ioana Mirciuc este colega meai.Asta înseamnă că invitaţia este pentru mine.
"Uite,pe spatele plicului scrie Crina Stanciu,este pentru tine!"spune Angi emoţionată apoi arătându-mi cu degetul numele meu.
"Eu...INVITATĂ?" întreab mirată.
"Te vei duce,aşa-i?!"
"Nu ştiu,nu cred!"
"Cum așa??De ce?!"
"Nu ştiu,Ioana nu prea vorbeşte cu mine,este o fata populară,de ce m-a invitat şi pe mine,o ratată!"
"Ohh,taci o data! Te duci şi punct!"spune hotărâtă Angi.
Într-un final,am căzut la un numitor comun şi mă voi duce.
EDITAT! ☻
CITEȘTI
♥ Arta dragostei ♥
RomanceO fată,o simpla fată,de numai 17 ani,și-a petrecut vara foarte frumos,alături de sora ei şi prietenii acestora.Ea îl cunoaşte într-o zi pe Tibi,dar acesta o răneşte din primele zile ceea ce o face să se refugieze în braţele lui Max.