Capitolul 3. #BLONDĂ FRUMOASĂ?

213 17 2
                                    

"Crina,pot să ştiu de ce ți-ai băgat nasul în telefonul meu?!"spune Angi furioasă.

"Ce ai mă?Când să mă uit eu în telefonul tău?!"

"Când?!Acum 10 minute,Marius a primit un SMS de la mine  în care cineva i-a spus că eu sunt la baie.De ce te bagi?"

"Eu cred ca ai ceva la cap.Eu am fost plecată până acum,poate mama,nu eu!"

"Mamăăă!"urlă Angi.

Imediat,mama  a urcat sus speriată de strigătul fiicei sale mici.

"Ce s-a întâmplat aici?"întreabă aceasta văzând-o pe Angi nervoasă.

"Mamă,care din voi..." nu o las pe sora mea să termine de spus că adauă:

"Nu e adevărat,minte!Zi tu eu am fost plecată până acum!"

"Ei,stop!Pe rând!"spune mama lor,păstrându-şi calmul.

"Deci,mama,eu eram în baie întradevăr și Marius mi-a dat SMS,când am ieşit cineva îi trimisese Sms cum că sunt la baie.Şi sigur a fost Crina.Nu înţeleg cine a lăsat-o să își bage nasul?!"

"Crina,tu ce ai de spus?"

"Mamă,te rog! Am fost afară până acum,cum naiba putea eu să dau mesaje de pe telefonul ei?"mă enervez eu.

"Deci,Angi eu am dat mesajul.Am voie să mă uit când vreau în telefonul tău,înțeles?Iar tu,domnişoară,nu te răstii la mine.Te aştept la mine în birou în 10 minute.Acum,fiecare la treburile ei."spune mama celor două apoi pleacă.

După ce s-a eliberat camera,m-am aruncat pe pat.Mi-am luat mobilul în mână și m-am hotărât să-i dau un mesaj tatălui meu.Când am terminat de scris ce aveam de spus,am apasat pe Adaugă destinatar,ajunsă la T,am văzut un nou contact,trecut "Tibi ♥". După ce am primit raportul de livrare,m-am gândit să îi dau un SMS și lui Tibi.

"Heei,acum ştiu ce ai făcut în parc cu telefonul meu.Ce faci?"

"Rrr,ce pot spune,eşti o fată deșteaptă!Bine fac,mă gândeam la o fată frumoasă.Tu ce faci?"

"Oh,mulțumeeesc și tu ești la fel.Cine e fata,iubita ta?...Eu,bine,mă pregăteam să plec până la mama în birou,vrea să vorbească cu mine."

"Heehiii...Nu este iubita mea,încă!;-)"

"E de vârstă cu tine?"

"Nu,să spunem că e mai mică cu un an și este o blondă foarte frumoasă!"

"Oh,mă bucur!Mai vorbim atunci,te pup pa!

"Și eu,și eu!Pa!"

După ce mi-am lăsat telefonul la încărcat,am plecat spre biroul mamei mele cu gândul la Cine  poate  fii Blonda frumoasă.

♥ Arta dragostei ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum