Capitolul 9.#ALEGERE

150 10 2
                                    

"Nu a fost doar un vis,a fost cât se poate de real!"spune Max zâmbind.

"Uite..Max..eu..."

"Știu Crina..tu ești cu Tibi și nu poți fii cu mine.Ok!Rămâi cu el!"spune apoi se ridică de lângă mine și se îndreaptă spre ușă.

"Nu!Max,stai!"îi spun eu apoi el își întoarce capul pentru a mă vedea.

"Ce?"răspune trist,apoi închide ușa și vine lângă pat.Se așează pe vine în fața mea și mâ privește supărat.

"Uite,nu pot să aleg așa pe moment!Dar nu pot renunța la tine!NU la tine!"îi spun eu mângâinu-i fața.

"Și ce ai de gând să faci?"spune acesta,punându-și mâna peste a mea.

"Off!"suspind eu apoi îmi simt obrazul umed și mici râulețe de lacrimi cum curg.

"Uite cum facem...nu te pun să alegi acum! Îți ofer cât timp ai nevoie!Sună-l pe ăla,vorbiți,lămurește-te de ce nu v-ați întâlnit și când ai hotărât ceva,te aștept jos!Ia-ți cât timp ai nevoie!"spune Max,iar după ce mă sărută pe frunte,iese din cameră,închizând uşa după el.

După ce am stat și m-am gândit bine,m-am învârtit de colo-colo prin cameră,m-am hotărât să îl sun pe Tibi.

"    -Da?

     -Hei!Ce faci?

     -Nu ok...tu?

     -Sunt puţin dezorientată...De ce nu ai putut ieri?

     -Treabă,ți-am spus!

     -Tocmai ai ţipat la mine?

      -NU,uite Crina...eu cred că nu o să meargă...între noi...Mă simt bine cu tine,dar tu nu o să poți să suporţi tot ce fac eu...

      -Adică?Cum să nu pot?!Ce îmi ascunzi?

      -Nu e vorba de ascuns neapărat.Dar eu nu prea pot să ies...Nu prea pot să te văd,adică am treabă mai mereu şi nu o să ne vedem des.Ceea ce înseamnă că o să fie un fel de relaţie la distanţă şi eu nu cred în asta.Eu chiar te plac,dar...nu pot! Nu pot să te distrug!

     -Dar...nu contează că nu o să ne vedem,o să vorbim la telefon! NU e ăsta motivul,aşa-i?

    -Eu...nu!Adică,ţi-am spus,te plac şi poate în viitor ne vom împăca dar acum simt că vreau o pauză!

     -Deja?Nu au trecut nici trei zile!Tibi,spune-mi direct,nu mai vrei să fii cu mine pentru că ai găsit altă fată sau...?

      -Cri,eşti o super fată,dar nu ştiu ce să-ţi zic...Adică eu,într-o relație mă gândesc şi la relații intime...Cu tine nu pot!

       -CE?!De ce?

       -Păi eşti mai mică,fără experienţă şi nu vreau să te rănesc sau să fac ceva greşit când nu eşti pregătită!

       -Cine a spune că nu sunt? Tibi...serios?Te desparţi de mine?

       -Îmi pare rău.Prieteni?

       -Nu prea mai cred!"

După această conversaţie,lacrimile mele nu se mai opreau.Nu pot să cred...

       Nu ştiu ce să fac...Dacă renunț la unul,îl pierd pe celălalt.

       Tibi e un super băiat,aceste zile m-a facut fericită şi până la urma a fost primul meu iubit şi primul ce m-a scos la o întâlnire.NU pot renunța aşa uşor la el,chiar dacă el a făcut-o.Nu vreau să-l pierd...

♥ Arta dragostei ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum