Capitolul 7. # SĂRUT?

193 15 3
                                    

Vin spre mine cu cea mai mare fericire pe chip. Îi îmbrățișez pe fiecare în parte,apoi plecăm spre clubul ales de Max.Angi si Marius erau primii,eu și Max eram în spatele lor și nelipsitul Elișah era ultimul.Vorbea la telefon,ca deobicei,cu Sandra,prietena lui.

"Băi,luați-o voi înainte,eu mă duc să o iau și pe San.Ne vedem acolo!"ne anunță prietenul nostru.

"Bine,mă!Ai grijă să nu te întâlnești cu Josh."spune Max râzând apoi își întoarce capul spre direcția de mers.

"Cine e Josh?"îl întreb eu curioasă.

"Cel cu care s-a certat Sandra ieri.Un coleg de al ei.Dar stai liniștită,Eli nu o să pățească nimic!"mă asigură Max.

"Am auzit că am concurență!"îmi șoptește Max la ureche,după ce îşi duce mâna după talia mea și mă trage mai aproape de el.

"Adică?"îl întreb amuzată.

Întotdeauana Max îmi face complimente,mă ține în brațe,îmi spune că mă iubește și mă place dar eu mereu le iau ca pe glume.Sigur sunt GLUME.Cel puțin,SPER!

"Adică am auzit că cineva s-a băgat unde nu îi fierbe oala.Ââââm...cum îl chema,Doamne?! A da! Tibi!!!"spune Max cu ironie.Simțeam ceva în vocea lui.Gelozie?Oare era gelozie?Nu!Nu,el doar glumește,știu asta!

"Tibi! Hai să nu vorbim despre asta acum!"îi spun eu amuzată și încerc să evit cât mai mult subiectul.

"Dar de ce? Chiar vreau să aud lucruri despre acest Tibi.Haide,spune-mi!Cum te-a cucerit?"mă enervează Max cu aceste întrebări.

"Gata MAX!!"țip eu la el.

"Cri,ce se întâmplă cu tine?! Mai întâi te îndrăgostești și apoi țipi la mine?"mă întreabă Max surprins.

"Uite,Max...nu am vrut să țip la tine!Știi bine asta,numai că eu..nu vreau să vorbesc despre asta.Ok?"

"Ce ți-a făcut?"mă întreabă Max grijuliu.

"Nimic,numai că astăzi trebuia să ne vedem şi mi-a dat mesaj că nu poate să vină. Halal iubit."spu eu sictirită.

"Hai mă,păpuşa,lasă-l dă-l încolo.Asta e seara noastră,trebuie să ne distrăm!"mă încurajează Max,apoi mă sărută pe obraz.

*

Eram în club,muzica asurzitoare îmi omora timpanul şi tocmai d-aia am ieşit afară.Max era la bar şi vorbea cu Nik,prietenul lui cel mai bun,iar,Angi şi Marius erau pe ringul de dans de când am ajuns.Elișah şi Sandra încă nu apăruseră,ceea ce mă înspăimânta.

Am ieşit din club şi m-am aşezat pe prima bancă alaturată uşii.Mi-am scos o ţigare și telefonul din geantă,după care am aprins tutunul ce îmi făcea numai rău.Trăgeam puternic şi aşteptam să mai apară cineva.După ce am stins ţigarea pe marginea băncii,am aruncat-o pe jos.Surprinzător,primesc mesaj de la Elişah.

"Cri,ce naiba face Max?L-am sunat de peste 17 ori şi nimic.Să nu mai spun de ăilalţi doi.Unde naiba vă ţineţi telefoanele??Noi nu mai venim.Sandrei-i rău.A vomat şi are temperatură.Staţi liniştiţi.Distracţie plăcută.Vorbim!"

După ce am citit mesajul și i-am trimis un mesaj înapoi prietenului nostru cu speranțe de însănătoșire pentru San,m-am ridicat și am pășit grăbită în club.I-am găsit pe Angi si Marius exact aşa cum i-am lăsat,dar Max?M-am uitat prin împrejurimi ca să îl zăresc la o masă.Mă îndrept spre el cu paşi leneşi şi ajunsă lângă canapeaua ce îţi configura un confort mirific,mă aşez pe partea opusă lui Max.

♥ Arta dragostei ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum