Capitolul 13. #Prieteni

123 10 2
                                    

Mă aşez şi nici nu apuc să fac o mişcare,că apare fix persoana ce nu vroiam a o vedea.

"Ce vrei?!"îl întreb nervoasă.

"Pisi,ce te-ai făcut aşa rea?"mă întreabă Tibi cu o voce ce îmi provoca greaţă.

"Nu mai sunt pisi cu tine,de mult! Aşa că nu mai vorbi aşa cu mine! "îi spun eu aproape scuipându-l de nervi.

"Hopa!Îmi pare rău, am uitat că nu mai eşti a mea de când a apărut ăla în peisaj!"spune el,plescăind din buze.

"Aoleo!Serios?! Nu cumva tu ai fost un porc şi el a ştiut doar să-mi fie alături!!!"ţip eu la el şi plec spre uşă pentru a ieşi din clasă.Cred că dacă mai stăteam puţin, îl sugrumam.Când ies pe uşă,mă ciocnesc de un piept masiv ce imediat mă cuprinde cu braţele.A vea un parfum ce mirosea bine şi chiar dacă nu îl cunoşteam,această îmbrăţişare era bine venită. Când realizez că era ciudat,mă desprind din îmbrățişare şi îi privesc ochi.Nişte ochi albaştrii ce-mi plăceau la maxim.

"Scuze,eu..."spune băiatul cu o expresie vinovată pe chip.

"Hei.Nu-i nimic.Eu sunt Crina!"spun eu zâmbind .

"Christian,dar poţi să-mi spui Chris sau Ian."îmi raspunde tot cu un zâmbet.

"Încântată!"

"Emm...şi eu!Ce te-a făcut să ieşi aşa nervoasă din clasă?"mă întreabă apoi începe să râdă.

"Ăăăm...un coleg care e prost."spun şi eu,urmându-i gestul.

"11 D,hă?"

"Mdea...sunt nouă.Dar tu?Din ce clasă eşti? "

"Acum înţeleg de ce nu am mai văzut o fată aşa de frumoasă ca tine de la a 11 a până astăzi . Eu,clasa de lângă,12 C."

"Ha!Ce drăguţ, mulţumesc! "

"Ce oră ai?"mă întreabă Ian.

"Sociologie,tu?"

"Chimie.La ce oră ieşi? "

"5,tu?

"7."spune oftând."Dar mâine?"mă întreabă.

"4.Tu?"

"Este!La fel!Ăăăă ,vrei să mergem la un suc?Trebuie să mă revanjez pentru faza de mai devreme!"

"Dar nu este nevoie.Stai liniştit!"îl refuz eu cât pot de frumos.Chiar dacă Ian era un băiat foarte frumos,nu puteam ieşi cu el,pănă nu îi ceream părerea iubitului meu.

"Haaai!Te rog!Este doar un suc!"spune acesta.

"Vedem!"

Constat că s-a suant de ceva timp,şi pe hol eram doar noi doi şi profesorii ce se duceau la clase.

"Uite,ăsta e numărul meu.Vorbim diseară! " spune şi îmi scrie repede pe o foiţă.

"Ok,pa!"spun eu apoi mă întorc în clasă,unde o găsesc pe locul de lângă pe Kaila,o tipă cu care mă înteleg bine.Mă aşez pe locul meu şi începem să vorbim,când deodată simt cum îmi vibrează telefonul. Îl scot din buzunar şi observ că Max mi-a trimis SMS: "Hei iubb,am ajuns în faţă la lic. Cât mai ai? "

Îi trimit înapoi:"Nu a venit asta încă,oricum,în jur de 10-15 minute."

Într-un final,a venit şi Grigoreasa.După 15 minute de predat,ne dă de făcut un proiect,iese din clasă.

Îmi îmbrac sacoul,îmi iau geanta şi ies pe uşă.Cobor scările şi la ieşirea din liceu ,simt o mână pe umăr.Îmi întorc privirea şi îl văd pe Ian.Îmi dau seama că e chair de treabă.

"Oh,tu erai!"spun eu zâmbind.

"Ce faci?"mă intreabă.

"Mă duc acasă,tu?"

"Am venit să te salut.Şi dacă tot sunt aici,hai să te duc la până la poartă."spune apoi zămbeşte.

"Nu e nevoie.Stai liniştit!"spun eu jenată, doar gândindu-mă ca Max e acolo.

"Hai,hai...!"spune şi mă trage după el.

Ajungi în sfârşit îl văd pe Max cum îşi ia privirea din telefon şi ne priveşte.Observ nedumerirea dar si nervii de pe faţa lui.Îl las pe Ian mai în spate,şi alerg până ajung la Max.Îl îmbrătişez şi apoi îi aplic un sărut scurt.Ajuns si Ian în final,dă mâna cu Max şi se prezintă.Max se uită cu puţin dispreţ la prietenul meu şi se prezintă şi el într-un final.

"Păi bine,mersi Ian.Vorbim.!"spun eu,apou mă duc lângă el şi după ce mă ridic pe vârfuri pentru a-l pupa pe obraz.

"Pa!"spune şi el,apoi mă pupă pe obraz,se întoarce şi pleacă spre liceu.

Ieşim de mână din curtea liceului şi îl simt tensionat pe Max.

"Iub,ce ai păţit? "

"Hei...nimic...numai că...mi se pare ceva murdar...Nu mi-ai vorbit niciodată despre acest Ian."

"Pisule,azi l-am cunoscut.Stai liniştit, nu suntem decât prieteni !Mă jur!"spun eu ,ca mai apoi să mă pun în fața lui şi să dau drumul unui sărut pasional.

Ian P.O.V:
Crina este o fată minunată.Este chiar foarte frumoasă şi îmi place stilul ei de viaţă .Nu o să scape uşor de mine,chiar dacă are iubit,care apropo,este foarte gelos.Se vedea le faţa lui gelozia când o duceam pe Crina la poartă.Dar până la urmă,şi eu aş fi fost.Dacă nu o să fie o relaţie de dragoste,sigur una strânsă de prietenie.

♥ Arta dragostei ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum