După ce am m-am liniştit în braţele sale,mi-am ridicat capul din scobitura gatului sau.I-am privit ochii trişti,ochi cărora le pasă de mine.Îi mulţumesc că este aici cu mine,ca după aceea să mă desprind din îmbrăţişare şi mă aşez pe băncuța mică.
Îmi scot din geantă,blocul de desen şi creionul,apoi mă apuc şi schiţez una din zilele mele petrecute alături de bunicul.După ce l-am terminat,m-am semnat pe spatele foii şi am notat data de astăzi.M-am ridicat,lăsându-i lui Max cele scoase acum zece minute din geantă și m-am îndreptat spre mormântul bunicului.Am așezat desenul pe pământul uscat și am simțit din nou cum lacrimile udă foaia cu desenul pentru bunicul.Am mai stat două-trei minute,apoi am sărutat poza de pe crucile buniciilor și am plecat împreună cu Max.
"Hei,scuze că ai stat atât după mine!"spun eu trist.
Acesta mă apucă de mână și mă trage cu fața spre el."Dacă nu vroiam sa fiu aici,nu eram!Sunt aici acum și asta e important!Voi fii mereu alături de tine,orice s-ar întâmpla,orice ai alege!"spune Max apoi îmi mângâie fața.La contatul dintre pielea mâinii lui și a obrazului meu,am simțit o vibrație.Îmi plăcea!Max chiar îmi plăcea!!!
"Vrei să vorbim despre ales?"îl întreb eu cu o voce speriată.
Nu știu cum o să reacționeze când o sa afle ca l-am ales pe el,dar nici eu.Nu știu ce trebuie să fac.Nu știu dacă ar trebuii să-l sărut,sau să fac altceva.DE CE AM ÎNTREBAT ASTA?!!
" Cum vrei tu...poți?"mă întreabă acesta grijuliu.
"OK...până la urmă tot trebuie să o spun!"spun eu mai mult încurajându-mă.
"Văd că ți-e greu să o spui,vorbim despre asta când ajungem acasă,ok?"
"Bine!"spun eu,apoi îi plasez un sărut pe obraz și ne continuăm drumul ţinându-ne de mână.
*
"Aţi ajuns în sfârșit!Unde aţi fost?"ne întreabă Angi.
"La bunicul...aveam nevoie de asta!"i-am explicat eu surioarei mele.
"Voi doi...?"întreabă Marius mărindu-şi ochii văzându-i mâna lui Max după şoldul meu.
"Voi ce ați făcut?"schimb eu repede subiectul.
"Film.Deseară mama nu vine,a trimis-o şefu' la Timişoara,a spus că stă pe acolo cam o săptămână.Mergem în club?"spune Angi hotărâtă,privindu-mă fix.
"Hai să zicem ok!Mă mai gândesc!"spun eu apoi îl iau de mână pe Max și urcăm sus.
Intrăm în cameră şi acesta se aşează pe pat.Mă duc spre șifonier de unde îmi iau ce prind şi pornesc spre baie.
Mă intorc schimbată,într-un tricou alb puţin transparent ce îmi facea sânii puţin vizibili şi o pereche de pantaloni scurţi mulaţi âi portocalii.
"Acum sunt ok!"spun eu apoi zâmbesc.
Max doar îmi zâmbeşte înapoi."Nu îţi spun acum nimic,vreau să îţi dai seama singur de răspuns!"spun eu apoi apuc repede una din perne şi îl lovesc în cap.
"Heei!"strigă Max,ca mai apoi să ia şi el cealaltă pernă şi să mi-o izbească dr faţă.
Ne-am bătut cu cele două perne până toţii fulgii din ele erau pe podeaua camerii.Am căzut laţi amândoi pe parchetul rece acoperit de pufoşenii albe.Capul său era lipit de al meu şi priveam amândoi tavanul.
"Te iubesc,Crina! ORICE ai alege,vreau să ştii că Am simţit din prima că ceva tot vei trezii în mine.Sentimentele!"îmi spune Max apou îmi cuprinde mâna şi împreunându-ne degetele.
"Hei!Şi eu ştiam că o să îmi fii un bun prieten şi că o să ne distrăm.Dar..."spun eu,apoi mă răstogolesc şi ajung peste el.
Îi priveam ochii trişti la auzul acelui "dar..." și buzele acelea ce parcă mă strigau.
"Dar nu am crezut că vreodată o să te plac mai mult ca acum!"spun eu,simţind o mică lacrimă pe obrazul meu.
"Eşti perfectă!"spune Max."Nu mai plânge,te rog!"adaugă el după ce îmi șterge lacrima răzleaţă.
"MAX,vreau să ştii că-ţi mulţumesc pentru toată perioada petrecută împreună.
După ce am terminat de spus,buzele mele au fost zdrobite într-un sărut puternic şi adevarat.
CITEȘTI
♥ Arta dragostei ♥
RomanceO fată,o simpla fată,de numai 17 ani,și-a petrecut vara foarte frumos,alături de sora ei şi prietenii acestora.Ea îl cunoaşte într-o zi pe Tibi,dar acesta o răneşte din primele zile ceea ce o face să se refugieze în braţele lui Max.