1. BOLUM KAVGA

5 0 0
                                    

Yine sıkıcı günlerimden birini yaşıyordum. Ama şuan sınavlarımız acıklanıyordu o yüzden biraz heyecanlanmıştım çünkü o sınava çok çalışmıştım. Sıra bana gelmişti , Hoca; min young senin sınav notun ise 77. Ne 77 mi? bu kadar mı yani? ben o sınava çok çalıştım en az 90'dı nasıl 77 olabilir ki. Ben ; hocam kağıdıma bakabilirmiyim?.Hoca; fazla verdiysem alırım ama . Daha ne kadar az olabilirdi ki sonucta . Kağıdıma baktim ve hoca fazla verdiklerini aldı şuan puanım kaç dersiniz ? 60 evet 60 oldu puanım yani almışsın 77yi sus otur asağı dimi al simdi annemle babama nasıl bir hesap vericem ben???. Hoca ; 60 sana yakişandi zaten. Şimdi laf mı koydu yani anlayamadım da ???!!. Ben; ne demeye calisiyorsunuz hocam acaba??! .  Hoca; yani min young hiç ders calışmı- hocanin lafını kesip Ben; acaba siz bizim eve kamera mı taktırdınız? sanki yedi yirmi dört beni izliyormuş gibi konuşuyorsunuzda. Hoca; okulda belli oluyor. Ben; Aynen hocam sizde haklısınız. Dedim ve gittim yoksa daha çok sinir olmak istemiyorum. Hee run yanıma gelip( okulun en havalı yani egolu kizi) hee run; kızlar bu kızmış baksanıza dedi arkasindaki kızlara bakarak küçümseyici bir tavırla. Ben; hee run cidden şuan senle ugraşamam sinirliyim zaten emin ol sende benle uğraşmak istemezsin. Hee run; kızlar şuna bakın ya bayağı kendine güveniyor heralde yani şuna bir dersini verelim. Bu kıza cok sinir oluyorum onu bu zamana kadar hiç dövmedim ama illa gel beni döv diyor yani aslinda böyle bir insan değilim ama çok çabuk sinirleniyorum ve sabrım çok çabuk tükenir. Ben ; Hee run sinirliyim dedim başka bir gün gel söz seni rezil ederim ama şuan sabredemeyip seni dövebilirim. Hee run; Ne diyosun be sen? yani bu kadar cesareti nereden biliyorsun anlamiyorum. Ben; bende seni neden hala dövmedim anlamiyorum diyip saçını ellerimin arasına aldım ve kulağına eğilip , bir daha benle uğraşma dedim. Gülüp sana bunu ödeticem biliyorsun degil mi ?!. Ben ; bende seni her zaman hiç sıkılmadan, itinayla döverim biliyorsun dimi. ? Hee run sertce yutkunup kızlar birşey yapsanıza. Kızlar üstüme gelmeye başladı en öndekine tokat attim ve , sizide mi dövmemi istiyorsunuz? tamam olur zaten bugün çok sıkıcıydı biraz da eğlenmiş olurum dimi . Sonra sınıfa hoca girdi, ne oluyor burda? min young ne yapiyorsun sen hee run' a?? . ahhh birde bu hoca çıktı başımıza, daha neler çekicem acaba. Hee run'ın saçını bırakıp , bırşey yapmıyorum hocam saçına sakız yapışmışta onu cıkartıyım dedim. Hoca; hihi bende yedim öyle mi?, yürü müdürün odasına. Ben; yani tek suçlu ben miyim? Hoca; burdan öyle gözüküyordu ben gördüğüme inananırım. Ben ; iyi hocam gidelim madem dedim umursamazcasına aslında müdürden biraz çekiniyordum ama hocayı sinir etmek için böyle yapıyordum. Müdürün odasına geldiğimizde . müdür ; min young seni burda görmek çok tuhaf ne yaptın sen yoksa ders notun falan düşük mü geldi? Ben; hayır hocam , aslında hee runla kavga ettik. Hoca; kavga ettik mi "tik" mi? Kız ne yapmış bayağı dövüyordun kızı. Müdür ; hocam lütfen şuan bir öğrencimle konuşuyorum onla biz konuşuyoruz lütfen dahil olmayın ben min young'ı tanırım iyi bir kızdır hee run'i da tanırım ve nasıl bir kişiliği var bilirim ön yargılı yaklaşmak istemem ama kesin hee run birşey yapmıştır yoksa niye vursun ki kıza durup dururken. Hoca ; ne yapmış olabilir ki vurabilecek kadar? Mudur; iste izin verirseniz bende onu öğrenmeye calışıyorum. Hoca ; peki ben çıkıyım o zaman. Mudur ; bencede. Hoca çıktıktan sonra müdür bana dönüp min young anlat dedi herşeyi müdüre anlattım . Müdür bir iç cekip ( efkarliyiz😂😂), bak min young ben senin bunu neden yaptığını anladım kaç senedir öğrencimsin ve okulda en çok sevdiğim ve ilgilendiğim öğrencimde sensin ama sen böyle yapınca ben senin geleceğin için üzülüyorum yani senin kişiliğini de biliyorum aslında çok iyi ve akıllı bir kızsın ama seni sinirlendirdiklerinde hemen saldırıyorsun bu huyunu lütfen bırak bunu neden yaptığını da biliyorum çünkü arkadaş edinmiyorsun bu okulda hatta sehirdeki ortami sevmediğini biliyorum ama böyle yapma insan dostu olmazsa içine atar bir zaman sonrada o içine attıkları öfkeye dönüşür. Mesela ben senin seneler(4 sene önce) önce bir tane dostunun oldugunu hatırlıyorum o zamanlar çok mutluydun artık sürekli somurtuyorsun hayatta sadece yaşamak icin yaşıyormuş gibisin ama hayatta sevinmek, eğlenmek hatta ara sıra üzülmek için yaşamalısın. Şimdi sana bir liste vericem ve bu listeyi uygulayacaksın ama kesin uygulaman lazım inan bana senin iyiliğin icin dedi. Ben ; tamam hocam söz veriyorum uygulicam. Müdür; iyi o zaman sana bu seferlik ceza vermicem ama bir daha olmasın hadi artık çıkabilirsin yoksa eve geç kalıcaksın dedi . sonrada cıkmıştım zaten ama servis çoktan kaçmıştı. Offf dışarısı da yağmurluydu . hemen bir taksiye binip eve gittim. İçeri girdiğimde karşımda sinirle bana bakan bir anne ve baba vardı . annem; niye bu kadar geç kaldın ki çok korktuk. Annemin yanına gidip yanağından öptüm , korkma annem benim servisi kaçırmışımda o yüzden . yanağından öptüğümde hemen yumuşamıştı annem; iyi ama yinede cezalısın bu gece odadan çıkmak yok hep ders calışılacak . ben; ama ya bu haksızlık baba birşey demicekmisin? Babam; bana hiç bakma young annen haklı .Ben off tamam madem ben odama cikiyim zaten yorgunum size iyi geceler simdiden. Annem; young daha saat cok erken ayrica ders calisicaksin kucuk hanim sakin uyuyim deme . Ben ; hihi uyumam merak etme sen annecim diyip odama çıktım. Annemin hala asağıdan sesleri geliyordu babama ne yapıcaz biz bu kızla??! diyordu babam ise sadece gülüyordu. Zaten babam öyle çok ciddiliğe gelemez yani ciddi bir insan değildir ki .

ŞATOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin