2. BOLUM; ŞATO MU?

2 0 0
                                    

Sabah alarmın sesine uyanmıştım. Okuldan bıktım artık , hemen üstümü giyinip asağıya indim annemler daha uyanmamıştı bile zaten sabah kahvaltı yapmayıda sevmiyordum o yüzden bu durum biraz işime gelmiş olabilir. Saate baktığımda daha çok erkendi bende biraz telefonla uğraşmaya basladım ve facebooktan bir mesaj geldi atan kisinin profilinde bir şato resmi vardı ve kullanici adi da cehennemden gelen'di bu nasil ad böyle insanlar iyice aklını kaçırmış. Mesaja baktığımda "yakında buluşucaz" yazıyordu. Bu da ne demek şimdi ??!!. Neyse kesin bir şaka falandır diye düşündüm ve saate baktım. Saat geç olmuştu hemen evden çıktım ve okula gittim. Ohhh geç kalmamıştım hemen en arkadaki sıraya oturdum ve kafamı yaslayıp uyumaya başladım. Tenefüs yüzünden uyanmıştım yani okuldaki ergenler yüzünden sürekli ses yapıp duruyorlar, beni delirtmeye calişiyorlar sanki( he senin inadına yapıyorlar udjdh). Kafamı tekrar gömücekken dün kavga ettiğimiz egolu kızı gördüm yanına gidip "dün nasıldı bu yaptığının acısını çıkartıcam biliyorsun dimi yani uyarıyım da". Kız ; ne diyon ya asıl ben acısını çıkartıcam dedi. Bir kahkaha attim o yüzden herkes bize bakmaya başlamıştı. Ben; lütfen al çok merak ediyorum marifetlerini doğrusu. Kız; Bence sen dayak yemeye hasret kalmışsın. Ben; ( kıza daha da yaklaşıp) aynen bana göre bir rakip çıkmıyor yani şöyle güzel bir kavga etmeyi de özledim ama karşımda siz olunca ben özlem gideremiyorum malesef lütfen bana hasretimi giderebileceğim birilerini bul diyip geri çekildim herkes bize bakıyordu, önünüzü dönün be sizde diye bağırdım ve kantine gittim. Kantinden birşeyler alıp geri sınıfa geldim o ara zaten zil çalmıştı.
Sonunda okul bitti bugünluk ama yarin yine var, yani yarin o kizla, hocalarla , derslerle ve alarmla uğraşıcam demek bu. Eve geldiğimde hemen odama cıkıp üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Çünkü çok yorgundum ve biran önce uyumam gerekiyordu( okulda uyuduğun yetmiyor henhhggos)ama bir turlu uyku tutmadı sonra ders calışmaya başladım. Matamatik çalışmak tüm dünyadan uzaklaşmamı sağlıyor. Matamatik çalışırken telefonuma gelen mesaja baktığımda hemen kalemimi bırakıp ne oldugunu anlamaya calistim cunku facebooktan yeni bir mesaj gelmisti ve yine cehennemden gelenden mesaj gelmisti. Aslinda bu gayet normal olurdu eger bana ; okulda kiza guzel kafa tutuyorsun demeseydi normal olurdu. Bunu nereden ogrendiki ? Okuldaki biri bana oyun oynuyor o kisiyi mahvedicem bana kimse oyun oyniyamaz ama ilk o kisiyi bulmam lazim. Hee run olamaz cünki mesajda ona güzel laf soktuğumdan bahsediyor yani bence bilerek kendini ezmez ama o yapmadıysa kim yaptı ki? Benim okulda onun ve onun çetesinden başka kavga ettiğim kimse yok yani konuştuğum kimse de yok. Neyse bu olayın peşini bırakmicam ve onu yakalicam yakaladığımda da çök kötü olacak.
Yine yatağa yatıp uyumaya calıştım pek de beceremesem bir saat sonra falan uyumuşumdur en azından.
Gece mutfaktan gelen seslerle uyandım saate baktığımda tam üc'dü . hemen mutfağa inip sese baktım mutfakta kimse yoktu ama yerde kırılmış bir tabak vardı annem be babam mı kırmıştı yani evde başka kimse yoktu ki. Hemen anne ve babama seslendim ama ses gelmedi kesin uyumuşlardır. Ama o zaman bu sesleri yapan kimdi onu da geçtim bu tabağı kıran kimdi? Tabağı toplayıp geri yatağıma yatmayı istiyordum çünkü daha fazla düşünürsem sanırım korkmaya başlicam. Hemen yardeki tabağı kaldırdım ama gördüğüm manzara ile şok olmuştum cünkü tabağın altında kanlar vardı ve tabağın kırılmış olan büyük kısmının içinde (oha nasıl bir cümle kurdum lan) büyük harflerle ŞATO yazıyordu ve bu yazıda kanla yazılmıştı. Hemen yukarı anne ve babamın odasına çiktım olanları onlara anlatmak için ama odalarında yoklardı. Hemen evi aradım hiçbir yerde yoklardı babamın cebini aradım açmıyordu sonra annemi aradım. Ohh acmıştı anne nerdesiniz siz???!! Annem; mahallede kavga çıktı kızım babanla ona bakmaya gitmiştik şuanda baban kavgaya karıştı ve çok kötü kavga ediyorlar. Ben; anne hemen eve gel babamı da al yada polis falan çağır dedim ama cevap vermedi Ben; alo, alo anne ordamısın anneee, lütfen cevap ver!!. Sonra birden annemin sesi değişti ve kalınlaştı annem;ŞATO, ŞATO o senin sonun olucak!!!. Sonrada kapatmıştı ne oluyordu böyle cidden korkmaya baslamiştim artık. Hemen dışarı çıktım ve annemlere bakmaya gittim. Kimse yoktu hemen eve geri dönmüştüm hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Eve girdiğimde annem ve babam mutfaktaydı beni bekliyorlarmış gibi , nerde kaldın, min young? seni çok merak ettik dedi. Ben ; anne ne oluyor hiçbir şey anlamıyorum siz, siz ne zaman geldiniz? ve burda beni bekliyormuş gibi yapıyorsunuz? dedim. Annem; kızım seni biryere götürcez orda çok mutlu olacaksın dedi. Ben; nereye gidicez?? Babam hemen arkasını dönüp bağırarak , "ŞATOYA!!" dedi ne? ne şatosu ya anlayamıyorum? şato da ne? yani ne şatosu gizli bir şifre falan mi?. Birden yanıma geldiklerinde fark ettigim tek şey elinde jiletle yazılmış bir şato yazısı ve ayaklarıydı ayakları tersti hemen yüzlerine baktım yüzleri değişmişti bunlar anne ve babam değildi çok korkuyorum...

ŞATOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin