אווה חשה בעיניים רבות אשר בוהות בה ובלוקאס. היא לא יכלה להבין את הקסם. היא לא הבינה למה הם כל כך פופולרים. טוב, כולם היו נאים מאוד, במיוחד לוקאס, כפי שתמיד חשבה שהוא נאה מאוד. שערו השחור והמבולגן, עיניו האפורות והמסתוריות ועורו שזוף קלות. אז היו הרבה סיבות לנערות להתעלף. בהיותם טיפוסים מבחוץ, לכולם היה גוף מושלם, אז היא הניחה, שמכך כל הבנות מזילות ריר.טוב, אולי היא הבינה את הקסם.
הזרוע שלו סביב מותניה החזיקה אותה שלא זוז כשאויב המתינה שגברת הקבלה תיתן לה את לוח הזמנים שלה. היא היתה עצבנית ורצתה להזדרז ולחקור את המקום החדש. כאשר עוד עסקה המזכירה בניירת אשר היתה מפוזרת על שולחנה, הפנתה אווה את ראשה להביט סביב החדר כשסקרנות ניכרת על פניה. היא מעולם לא ראתה מקום כה עמוס. אפילו הפארקים לא היו עמוסים כמו המסדרונות שעברה.
הקירות היו צבועים בצבעים משעממים, אבל היו שם כמה לוחות מודעות צבעוניים ובהם כרזות שונות. הכל היה חדש ומלהיב לאווה, כך שלמרות העצבים, היא עדיין היתה נרגשת למדי להרפתקה.
לוקאס הבחין בה מביטה ומשכה אותה אליו. הוא התכופף מעט כדי לקחת על תשומת ליבה, "אני אקח אותך לסיור אחר-כך.״ אווה חייכה אליו בהתרגשות, וליבו של לוקאס דפק קצת יותר מהר.
״אתם שניכם זוג חמוד." הגברת זינקה לעברם.
אווה ציחקקה קצת. "אה. אנחנו לא זוג. הוא החבר הכי טוב שלי.״ היא אמרה בשקט, ביישנית מול האישה הזרה. הם היו רגילים שאנשים חושבים שהם זוג. זה קרה לעתים קרובות למדי. אנשים רבים חשבו שבסופו של דבר הם יהפכו לאחד כזה, אבל אווה לא חשבה שלוקאס יכול לראות בה משהו מעבד לחברה הכי טוב שלו, אולי את אחותו.
הגברת רק חייכה, לכאורה לא משוכנעת. ונתנה לאווה את לוח הזמנים ואת מספר התא שלה.
ידיה היו לכודות בשרוולי מעילו הגדול של לוקאס ולכן היא גילגלה אותן כדי לקחת את לוח הזמנים, לפני שהודתה לה והלכה עם לוקאס."בוא נראה מה יש לך בייבי.״ לוקאס לקח את הדף וקרא בו במהירות, ועיניו התרחבו בהלם לרגע. "את נמצאת בשלוש מתוך חמש השיעורים שלי".
"אני חכמה.״ אמרה אווה כבדרך אגב, משחקת בשרווליה כשהיא מתנודדת קדימה ואחורה על עקבי נעליה.הוא צחק.
אווה הייתה כמובן לומדת מהר ולכן זה לא לקח לה זמן רב לחרוג מהציפיות המורים שלה. לוקאס לא הורשה במהלך שיעורים אלה. אבל הוא תמיד היה לעזור לה עם שיעורי הבית ואפילו מלמד אותה כמה דברים. מיס ברנבי סיפרה לה שהיא תהיה בשיעורים מסוימים בשנה הבאה, למרות שהיא תהיה אחת הצעירות ביותר השנה, ואילו לוקאס היה הגדול ביותר.
YOU ARE READING
My One and Only.
Werewolf״כולם ידעו שהיא שלו.״ ~ אווה ולוקאס היו החברים הכי טובים מאז שלוקאס ראה את אווה במגרש המשחקים כשהייתה בת 4. היא תמימה וביישנית, עוד שלוקאס מאיים על כולם מלבד על אווה. למרות זאת, הם עושים הכל ביחד. אם אי פעם אחד הלך, השני אחריו. אף אחד מהם לא הולך יו...