Chapter.6

553 37 23
                                    


זרועותיו היו עטופות סביב אווה הקטנה שלו, אצבעותיו המחוספסות נוגעות בזרועה החשופה. לוקאס הבין שהיא ישנה מהנחירות השקטות שנפלטו ממנה ומהנשימות המרגיעות, נפגעות מיידי פעם בחזה העירום שלו בכל פעם שהיא נשמה.

ברור שלוקאס לא התכוון להעיר אותה שתחזור לבית הילדים, ולכן הוא היה מרוצה מזה שהיא נשארת הלילה. העלמה ברנבי ידעה שאם אווה לא נמצאת בבית הילדים, היא אצל לוקאס אז הוא לא באמת היה צריך להתקשר כדי ליידע אותה שאווה נשארת. הוא לא חשב שלמיס ברנבי אכפת כל כך להיות כנה. או שהיא ידעה שהיא יכולה לסמוך על לוקאס שישגיח על אווה.

הוא הביט למטה-העור הרך על פניה, ללא רבב מלבד כמה צלקות פצעונים, הריסים הארוכים שנגעו בעצמות הלחיים הגבוהות שלה, אפה הכפתור הקטן והחמוד והשפתיים הוורודות שלוקאס התחנן לנשק. שלמות.

זה מה שהוא רצה לתמיד. ללכת לישון עם אווה בזרועותיו. לדעת שהיא תהיה הדבר האחרון שהוא יראה בלילה והדבר הראשון שהוא יראה בבוקר.

נותר רק עוד שנה אחת נוספת עד שאווה תהיה בת שמונה עשרה והיא תצטרך לעזוב את בית הילדים. מאז שהיו ילדים הם תכננו שאווה תעבור לגור עם לוקאס. מכיוון שיום הולדתה השבע עשרה יתקיים בקרוב, הוא היה צריך רק לחכות עוד שנה ואף אחד מהם לא יכול היה לחכות עוד יום.

מרבית חברי הלהקה לא גרו בבית הלהקה שכן הם מעדיפים לגור בבית שלהם עם המשפחות שלהם, וזה מובן. עם זאת, יהיו חדרים רבים לכל מי שיחליט לגור איתם בבית. ראיין ומשפחתו כן גרים בבית הלהקה מכיוון שקל להם יותר אם צריך לדון בכל עסקי הלהקה, כמו גם משפחת קונור מכיוון שהוא הגמא.

לוקאס קיווה שהיה לו האומץ לספר לאווה על אנשי הזאב לפני שהיא עוברת לגור מכיוון שזה יהיה כל כך הרבה יותר קל. בכל מקרה הוא שנא את הצורך לשמור על סודות ממנה.

אווה זזה מעט, ייתכן מהאור הדולק, אז הוא זז בזהירות בכדי לא להעיר אותה וכיבה את האור. הוא עטף את שניהם בשמיכה הלבנה ונרדם עם חיוך על פניו ובת זוגו בזרועותיו.
***

בזווית העין הוא התבונן באווה הנרגשת והמחויכת לרווחה מחלון המכונית. הם נסעו לבית הספר והיא בהחלט ציפתה ליום הזה. לוקאס רק קיווה שזה לא קשור לחברה החדש.

אחיזתו התהדקה על ההגה כשחשב על הילד שעיניו הסתכלו על אווה. הוא אמר שהוא בסדר עם הידידות עם הבחור, אבל הוא היה הכל מלבד בסדר. לוקאס ידע שג'קסון ינסה להרחיק את אווה ממנו ולכן היה מוכן לעשות הכל כדי לעצור אותו.

"למה את כל כך מתרגשת מהים, בייב?" הוא שאל את בת זוגו הנלהבת. היא התפתלה במושב שלה, מוכנה לזנק החוצה ברגע שהמכונית תיעצר.

My One and Only.Where stories live. Discover now