chapter.1

717 61 16
                                    

זרועות כבדות שיחררו את אווה למטה כשהתעוררה בדחף להתפנות. לאחר שנאבקה, פנתה להביט באדם האחראי.

לוקאס היה תמיד ישן עמוק כל כך גם אחרי שאווה דחפה לו טת הזרוע והלחי כמה פעמים, לא היתה שום תגובה.

היא התפתלה וניסתה לשחרר את זרועו מן הבטן שלה.

הם שכבו על מיטת יחיד קטנה, כך שהם היו קרובים זה לזה. זה לא היה כל כך נוח, ולכן אווה העדיפה תמיד את המיטה של לוקאס. הוא היה על החזית שלה בזמן שאווה שכבה על גבה, בוהה בתקרה, מנסה להחזיק את השתן שלה.

היא גנחה. לבסוף תגובה! אבל אז, הוא משך אותה קרוב יותר כך שהוא היה כמעט על ראשה כאשר ראשו היה בצווארה.

"לו לו!" היא ייבבה, מנערת את גופו. אני צריכה להשתין.״

באי-רצון שיחרר אותה לוקאס מאחיזתו, הניח לאווה לקפוץ מהמיטה ולהיכנס לחדר האמבטיה. הוא תמיד חיבב את זה שאווה נאלצה להתמודד עם זה כמעט כל בוקר.

הם היו החברים הטובים ביותר ולכן הרבה חיבה אחד כלפי השניה לא היה מוזר עבורם. אווה היתה רגילה להיות סביב לוקאס ולהיפך. הם היו היחד מאז שהציל לוקאס את אווה מנפילה מעץ.

היא זוכרת את היום אבל זה לא לגמרי ברור. עבר כבר 12 שנה מהיום שהיה תחילת החברות שלהם.

פלאשבק

אביה ואמה של אווה לקחו אותם לטיול ארוך ברכב, היא חשבה שכנראה הולכים לדיסני לנד.

הדבר הבא שהיא ראתה, שהם הגיעו לפארק. ולא היה שם שום מיקי מאוס.

הוריה יצאו מהמכונית ואביה הוציא את אווה מהמושב האחורי. מחזיק בידה עם ידו ועומד יחד איתה מול אמה.

"אתה עושה את זה." אמה סיפרה לאביה. קולה נשמע עקשן, לא כמו הקול האוהב והרגיל שהיה לה.

אביה נראה לחוץ, העביר את ידו בשערו החום ונראה כי לא התגלח ימים.

בדרך כלל הוא טיפל בעצמו היטב.

״מה את מצפה ממני לעשות, אנחנו לא יכולים פשוט להשאיר אותה כאן, אנשים יראו אותה!" הוא הדגיש, בעוד אווה נאחזת בחוזקה בידו, מביטה בחילופי הדברים בלי לדעת מה קורה.

כשהסתכלה באזור, נדמה היה שאמה אבודת מילים עד שהיא הרימה את עיניה ועיניה התרחבו.

"מהר! תניח אותה בעץ!" היא הצביעה על אוסף של ענפים הקשורים לעץ שהם עומדים מתחתיו.

My One and Only.Where stories live. Discover now