Timpul trecea atat de repede incat nu mi-am dast seama.Poate era din cauza ei sau poate era din cauza ca am schimbat scoala dar tot ce stiu sigur e ca nu mi-am dat seama cand am crescut.
Cand eu am crescut,cand ea a crescut,cand noi am crescut.Ne-am maturizat si ne-am indragostit, ne-am frant inimile reciproc dar ni le-am fipit la final.Sau cel putin asta credeam eu.
Se pare ca in toti acesti ani,doar eu am avut inima franta,doar eu m-am gandit la ea.....doar eu am iubito.
Ei nu ia pasat deloc de mine si si-a vazut de viata,dandu-ma uitarii.
Sau cel putin asta cred de cand mi la prezentat pe iubitul ei Alex.
Mi-a spus ca sunt impreuna de un an si ca planuiesc sa se casatoreasca dupa ce termina liceul.Bine inteles ca astea sunt doar planuri de niste liceeni indragostiti dar totusi....daca se va adeveri?
In toti anii astia puteam sa uit de ea,puteam sa ma indragostesc dar eu am ales sa sper ca intro zi se va intoarce si vom fi impreuna.
Vise care nu se vor indeplini vreodata.
Atunci mi-am spus sa ma duc si sa rezolv lucrurile fata in fata si sa stiu daca mai are rost sa sper.
Cand sa inaintez spre ea am auzito certanduse cu Alex.Din cate am inteles aceasta imi ascunde ceva si nu vrea sa-mi spuna.
Oare ce ar putea fi?