hekaye-1

10.9K 8 4
                                    

adim Ümid. 23 yasim var. 17 yasinda genc bir qizi sevirem. Ama yeni elebele sevgi deyil bu canimnan cox sevdiyim bir qizdi. Ama tesufki qarsiliqli deyil.(( amma qarsiliqli olmasi ucun elimnen geleni edecem.!

Saat 11:00 oyandim ve hazirlasiram. 11 sinifde oxuyur Sema.Hazirlasib onun qabagina cixmaga gedirem.
Yemeyimi yedim eynimi geyindim.
Qisaca hazirlasib evden cixdim.
Masina kindim mektebin yolunu tutdum.

Mektebin heyetinde onu gozleyirdim ve axirda vaxt catti zeng vururldu. Ve o qizlarla birlikde mektebden cixdi amma bunu deyimki gozum ondan basqa birine baxmirdi ancaq onu gorurdum.

Gozlerimiz birbirine deydi meni gordu. Gulen uzu bir anliq dusdu. Qizlarin yanindan ayrilib yanima geldi.

" Sene dememisem bura gelme?!"
"Mende sene dememisem bura gelecem?"
" biabr edirsen meni burda bizi gorub sef basa dusurler ele bilirler sevgiliyik."
"Bes biz neyikki? Ele sevgili kimi biseyikde ))"
"Basin catir senin?? Besdirde el cek mennen sevmiremde seni zornandi??!"
"Beli zornandi. Gordum alinmir qacirdacam seni. Onda ele gozel sevessenki hec narahat olma "
"Esii yeri getde " - dedi ve arxasini donub gedecekdiki qolundan tutdum ozume cekdim.
"Hara gedirsen he sevgilin burda olaola??"

Berk tutmusdum onu qollarimdan qurtula bilmirdi.
"Seviremde seni))"
"Burax meni eve gecikirem "
"Yaxsi buraxacam ama menimle geleceksen."
"Pa hecde."
"Eminsen?)"
Hecne demedi. Sadece ellerimnen qurtulmaga calisirdi berk tutmusdum onu.
"Off yaxsi gelirem seninle ama elebilmeki seni sevirem sadece senden qurtulmaq ucun gelirem "
"Yaxsi ama unutma qurtula bilmeyeceksen;)"

Masina mindik . Uzunu qezeb burumusdu.
" yaxsida hecne elemiremki sene sadece eve oturururemde "

Gozunu suzdurdu. Eve catanda masindan dusen vaxt qolundan tutub ozume cektim. Dodaginnan olmasa bi balaca yanagindan optum.
"Delisen sen neynirsen biri gorecek indi xestesen?!!"
"Nolsune optumde "
"Ayda cehennemoleee "
Dedi ve masinnan dusub eve getti.

2-3 bele davam eledi. Zornanda olsa tutub eve otururdum onu.
Axirda gordum alinmir dedim qacirdime men bu qizi bele olmuyacaq.

demeli bele ... hazirlasdim evden cixdim.

Minik hikayeler Where stories live. Discover now