Bolum -2

5.5K 3 1
                                    

Hazirlasib evden cixdim. Semanin dostu leyla menim yaxin dostumun sevgilisidir . Buna gorede az cox semanin hara getdiyini ne etdiyini bilirem.

Axwam saat 6 da sinif yoldawinin ad gunune gedecek. Ve 9 da leyla gile gedecekdi. Leylaya qabaqcadan demisdim onu qacirdacagimi. Yeni xeberi vardi ki sema onlara getmeyecek.

Saat 9 olanda hemin ad gunu kecirilen yere getdim. Sema cixandan sonra leyla gile getmeye basladi. Hemin yer leyla gile yaxin oldugu ucun piyada gedirdi. Arxasinda masini sururdum.
Masinda Ceyhunda variydi yeni leylanin sevgilisi. Masini birazda semaya yaxinlasdirdim. Ceyhun qapini acan kimi semani tutub masina saldi.

Sema qorxurdu qisqirirdi. Uzumu arxaya cevirdim.
"Hey hey sema menem sakit ol ."
"delisen seen!! Ne isim var menim burda?! Mektebde bezdirdiyin bes deyilmis kimi indide hersaniye arxama dusmeye baslamisan sen?! Dusurdun meni masinnan!!"

"Nc nc hec sene yarasir sevdiyim? Bele seyler etmek yarasir hec? ))"
"Yendir meni masinnan leyla gile getmeliyem.!"
"Leylanin xeberi var "
"Aydaaa leylada var bu isin icinde gorer o gununu arxamnan cevirdiyiniz islere baxee!

Cehyun " yaxsi leyla evde tekdi men gedirem yanina sizde isiviznen mesgul olun;)"
Dedi ve masinnan dusdu.

Mende masini surdum evime. Masinnan dusub zornanda olsa semanin qucagima aldim. Qucagimda cirpinirdiki yendir meni ama yoooox men yendirerem hec?)) tebiki yox.

Iceri girib semani kresloda oturtdum. Telefonunu elinnen aldim ve anasina zeng eledim. Telefonu semaya verdim ve anasina " leyla evde tek olacaq birnece gun onlarda qalacam narahat olma " demesini dedim.

"Delisen sen bunu etmekle elive ne kececek demeyecem ele soz anama!"

Ustune eyildim birazda qabaga getseydim dodagimiz deyeceydi birbirine " eminsen???)))"

derinnen udqundu ona zerer vereceyimi dusundu. Ama men elebirsey etmerem hecvaxt."

" yaxsi yaxsi ver telefonu."
Telefonu verdim anasina zeng eledi.

Ona dediklerimi tekrarladi anasina sadece he yaxsi ehtiyatli olun dedi ve telefonu bagladi

Minik hikayeler Where stories live. Discover now