bolum-1

1.1K 5 2
                                    

salam men Zamira 16 yasim var ))
Ailem xaricde oldugu ucun men padruqam Günel ile yasayiram.

Seher saat 7:10
"aaazz zamira dur duuur hazirlaas !!"

"gozlede birazda yatm."
" ay qiz duuur"
"Off yaxsi"

zornan oyandim el uzumu yudum geyindim . Evden cixdiq

" Zamira seninki gelir;)"
Arxaya cundum . Ve kim olsa yaxsidi tebiki Ceyhun. Duzdu qewey oglandi . 3-4 aydirki bezdirib meni el cekmir .

"Of Günel besdide min defe demiwem o menimki deyil -.-"
" az yaxsi guya bildirmirsende sevirsen onu "
"Ne sevmeye?"
"He yaxsi 11 illik dostunam senin"

Yolumuza davam ettik .

" gözel xanim!" Deye Ceyhun arxamca qisqirdi.
"Nedi nolube min defe demisem adimi qisqirma !"
"Yaxsi gozel eseblesme)"
"Derse gedirem isinnen mesgul ol."
"Naz ele sen naz ele evvel axir alacamda seni"
" cox gozel xeyallarin var ama meni daxil eleme bunlara"
"O mumkun olmayan birseydi."
"Hih 😒😒"
"Yaxsi yaxsi gedirem men . Ama yene cixacam qarsiva"

Arxasini condu ve getti .
Bizde mektebe girdik sinife kecdik.

Biz Günelle bir partada otururduq. 1 ci gun idi ve dersler cox sixici idi. Butun dersi basim sisdi.
Axirki bu son ders idi. Edebiyyat en sevdiyim ders idi. Teneffus bitti. Drektor iceri girdi.
"Salam usaqlar edebiyyat mellimeniz
Rübabe mellime ardiq basqa mektebde ise basladi . Yeni melliminiz Ceyhun mellim artiq sizin yeni edebiyyat melliminizdir. Özü uniyi 2 ildir bitirmis mellimdir . Içeri gelin mellim."
Dedi ve içeri giren mellimi ve daha dogrusu Ceyhunu gorek kimi soka dusdum.
"Azz Zamiraa"
"Gorurem Günel palet elemede"
drektor sinifden cixdi.

yerimize oturduq.
" salam usaqlar gelin evvelce men sizi ozumu tanitim). Adim Ceyhundu. 23 yasim var . Mellimliye yeni baslamisam ve ilk ders kececeyim sinifde siz oldunuz. Gelin indi sizleri taniyaq."
usaqlar birbir ozlerini tanitdilar sira bize geldi. Günel ayaga qalxdi.
"Ceyhun MELLIM siz onsuzda bizi taniyirsiz))" dedi baxislarini once mene sonrada Ceyhuna cevirdi.
" he duzdu sizi cox yaxsi taniyiram )) necesen Zamira ?))"
Deyen kimi gozlerimi Ceyhuna cevirdim ve ayaga qalxdim.
"Mellim mence bunun yeri deyil. Hem men sizi hecde yaxsi tanimiram"
"Narahat olma can taniyacaqcan)"
sinif yoldasim( ELI): oo mellim Zamiraya dvijeniya eliyir ."
"Hey Eli agilli ol" dedim qizararaq»
Neyse ders bitti.
Gunel" menim hazirligim var sen gete eve."
"Yaxsi "
sumkami goturdum sinifden cixdim .
Yolda gedirdim .
Tebiki arxamca gelen Ceyhun idi.
"Min masina balim."
"Balim mi?? "
masina dogru eyildim. "Senin basinda catir?"
"Men seni seve seve basimi itirmisem ))"
"Ayda xestesene"
"Min masina dedim sene"
"Minmirem sora "
"Minmirsen ?"
"Yox!"
" yaxsi get."

Uzumu cevirib getdim . Nausniki qulagima taxdim . Ve yol boyu duz getdim.
bir an neyinse mene berk deydini hiss etdim. Ve o an gozum yumuldu.

4 saat sonra
Gozumu acanda xestexanada idim.
Heryerim agriyirdi basim partdamisdi. gozumu cetinlikle actim. Ve yanimda elimden tutmus gozleri aglamaqdan qipqirmizi olan Cehyunh gordum.
" Ceyhun..."
" danisma sakit ol."
"heryerim agriyir."
"Sagalacaqsan birdenem . " dedi ve elimnen optu.
hemin vaxt Gunel iceri girdi. Elinde yemek vardi.
Geldi ve menim yastigimi biraz diklesdirdi. Ikisinin komeyi ile dik oturdum.
" men gedim hekimnen sorusacam gorum ne vaxt buraxirlar seni"
" yaxsi"
Ceyhun yavas yavas yemeyimi yedizdirirdi.
"Ceyhun.."
"Haycan."
"Bilseydim senin sozune qulaq asib masina minerdim."
"Men helede sene inandira bilmemisemki mennen sene zerer gelmez . Seni heqiqeten sevirem men tam urekden sevirem."
Hecne demedim yemeyime davam ettim.
Gunel iceri girdi.
"sabah axsam eve qayida bilersen .)) amma Zamira onu deyimki men mamamgile getmeliyem( sen evde tek qala bileceksen?"
"Gelsin menim evimde qalsin onsuz tek oluram ."
"Yox lazim deyil men tek qalaram"
"He Ceyhun duz deyir Zamira olmaz tek qalma."
"Sen ne vaxta geleceksenki?"
"Rayonda toy var yaxinimizin toyudu mamada mecbur eliyirki mutleq getmeliyem("
"Of yaxsi"
"Gec geleceksende onda Gunel en yaxsisi Zamira sen gelene qeder meninle yasasin nolacaqki"
"He duzdu "
"Lazim deyil axi"
"Yoxda Zamira duz gedessen Ceyhun gile."
"Of yaxsi-.-"
1 gun kecdi axsam oldu. Artiq biraz duzelmisdim . Sadece olaraq yavas yavas hereket edirdim yaralarim tam sagalmamisdi. Eynimi geyinmeye Gunel komek etdi sonra sagollasdiq o getti. Ceyhun iceri girdi. Yavas yavas hereket edirdim gezmeye calisirdim . Ceyhun doze bilmeyib meni qucagina aldi.
"Heyy neynirsen yendir asagi hami bize baxir."
"Baxsinda onsuz menimsen."
" xeyir hecde .."
"Sakit ol can eseblesme."
Masina mindirdi . Sonra evine getdik . Yene qucagina aldi ve evine girdik. Zalin isigini yandirdi. Ve kresloya uzatdi meni. Basimin arxasina yastiq ustume edyal ortdu.
Ozude ikimize cay getirdi.
"Acmisansa yemek getirim."
"Yox sagol ac deyilem."

Eyilib alnimi optu. sadece gulumsedim. Gozlerime baxdi. Dodaqlarima baxdi. Tekrar gozlerime baxdi utandim baxislarimi cevirdim. 1-2 gun bele kecdi yemek hazirladi , birlikde colde gezdik , film aldi evde izledik. Birlikde deyib gulduk.
gedib evden paltarlarimi goturdum. Artiq tamamile evine yerlesmisdim.
icimde qeribe bi hiss vardi. Sanki ona baglanirdim. Bezen parkda gezende el ele gezirdik utanirdim . Eyilib saclarimdan opurdu. dersde her saniye baxisirdiq usaqlar supelenirdi qizlarin bir ikisi bilirdi onunla yasadigimi .
bir gun axsam yene parkda gezirdik. Elele... sonra bir anda tutdu qucaqladi meni . Ne o danisdi nede men qarsiliq verdim mende qucaqladim.
Ureyim teztez doyunurdu. Men deyesen.. onu sevirdim.
Sonra cekildi. Gozlerime baxdi . Uzu yavas yavas uzume yaxlasirdi.
Eyildi dodaqlarimdan optu yavasca . bir iki opus sonrasi uzune toxundum ve mende qarsiliq verdim. Belimnen tutdu. Getdikce berk opurdu .
" Ceyhun burda olmaz camaat bize baxir."
"Duz deyirsen biz pramoy eve gedek."
Ikimizde gulduk. Qaca qaca masina mindik. Seherin yolunda polnu mahni qosmus yolda gedirdik.
" Seni sevirem sevgilimmm"
Guldum.
" mende seni)"
Eve getdik.
ayaqqabilarimizi cixarib iceri kecdik . Otaga girdik. Arxamca geldi ona dogru cevrildim. Oz koftasini cixartdi. Sonra mene dogru yaxinlasdi . belimnen tutdu ozune dogru cekti. dodaqlarima yapisdi.
koftami cixartdi. qucagina aldi yataga uzatdi . Isigi sondurdu sonra yanima geldi. salvarimi cixartdi. Bedenime toxunurdu narince. Icimi qidiqlayirdi. Alt paltarlarimi cixartdi. sineme toxundu. Oz salvarini ve alt paltarini soyundu.
ustume cixdi. Belimnen tutub ozune cekti. Saclarimi tumarladi. Optu. Gozlerimden optu. Anlimi yanagimi optu. Sonra dodagimi. Sonra boynuma sineme endi. Ve hemin an bir gunaha el atmis olduq birlikde . icimde hiss edirdim onu. yavas yavas ... saclarima tumar cekirdi. Opurdu meni . Qarnima ayaqlarima toxunurdu sigal cekercesine . Icimi urperdirdi. Arabir saqqallarina toxunur. Saclarindan tuturdum.
Boynumu opeope goyertmisdi.
Ve bitti.
Ikimizde yorganin altina girdik . Saçlarımdan öptü ve birlikde yuxuya daldıq.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Minik hikayeler Where stories live. Discover now