Bolum-3

2.6K 4 3
                                    

eynine geyineceyi paltarlar almisdim. Gedib otagda deyisdi ve geldi salona. Ikimize cay suzdum. Ama o sadece oturub pencereden cole baxirdi.
"Axir evvel seveceksen meni "
"Yox sevemeyecem "
"Gorerik "
Saat gec olmusdu yuxum gelirdi uje. O ise uje kresloda yuxuya qalmisdi
qucagima alib kravata apardim yatirtdim onu ozumde arxasina uzandim qucaqladim onu. Gece boyu qoxusunu icime cekirdim. Saclarina sigal cekirdim. Seher olanda sema menden tez oyandi.
"Sen burda niye yatmisan?! Ozde duz yanimda birde utanmadan qucaqliyibe meni. Cehennem ol yanimdan."

" seninde sabahin xeyir sagol mende yaxsiyam."
"Ayda xestesene sen!"
"Senin xestenemde "
gozunu suzdurdu ve metbexe getti. Ozune cay suzub stulda oturdu.
"Zehlem gedire senden. Burax gedimde."
"Sevene qede el cekmiyecem sennen "off (("
"Noldu ?"

Esebnen ayaga qalxdi ve elini stola cirpdi.
"Senveyecemde sevmeyecem el cek!!. Ne qeder olar axi ne qeder?! Istemirem seni! Nifret edirem sennen.!!"
Gozunnen axan yasi silerek qacaraq otaga girdi. Arxasinnan gedende ise otaga giren kimi qapini baglamisdi.
"Sema ac qapini!"
"Reddol!"
"AÇ QAPINI!!!"- deye elimi berkden qapiya cirpdim.
Sema qorxub qisqirdi
"Delisen sen?! . Neynirsen?!"
"Ac qapini!"
"Acmiram get!"
"Yaxwi ele olsun."

Masinin acarini goturub evden cixdim. Ve axsama qeder eve gelmedim. Ne de Semaya zeng etdim. Normal olaraq o da mene zeng etmirdi.

masini saxlayib bir yolda oturdum.

Parkin heyetinde skamyalar vardi cox adamda yox idi. Ceyhuna zeng ettim yanima geldi.
"He qaqas nolub?"
"Ala men neyniyime bu qiz meni sevsin?"
"inadcidida qaqa))"
"Sevmirki meni el cekede bilmirem "
" Umid mence sevire prosta naz eliyir bilirsen niye?"
"Niye ?"
"Ay qaqa bi dusunde bu qiz senden heqiqetende nifret etseydi sevmeseydi. Bir yolunu tapip qurtulardi senden. Bisey sorsacam hec telefonda gizlince polise yada valideynlerine zeng etmeye calisib?"
"Yox "
"He fsoda demeli azda olsa xosu gelir sennen."
"hm olabiler. Bes indi neyniyim men?"
"Ayee bilirsen aglima ne geldi bu deyqe?))"
"Ne geldi sencani?)"

.......

Sema:

Seher evden cixdi ve indiye qeder geri qayitmadi. Narahat olmusdum hec zeng etmirdi. Gozum pencerede qalmisdi belke geler deye. Ama gelmirdi. Saat dahada gec olmusdu.
Birden qapi doyuldu o geldi deye sevinerek qapiya getdim ve actim.
Ama qarsimda leylanin sevgilisi Ceyhun dururdu.

"Ceyhun nolub ? Aglamisan sen?"
"Sema iceri kecek ele daniwacam."
"Yaxsi kec ama Umid evde yoxdu."
"Ele ona gore gelmisemde "
"Yoxsa Umide nese olub?"

Salona kecib oturduq.

"Danis gorum nolub?"
"Seher Umid zeng elemisdiki bes evden cixmisam esebiyem eve qayitmaq istemirem."
"Yeni??"
"Mende dedimki gel bize danis gorum nolub ne meseledi bele.
Dediki Semaya gore beleyem. Onu cox sevdiyime inandira bilmirem.
Bele bele danisan vaxt nese ses esitdim. Zeng kesildi.  "
"Nolar demeki avarya eliyib."
Gozlerimden yas axirdi agliyirdim. Ozumu saxlaya bilmirdim. Cunki mende onu sevirdim. Ama bunu ona vaxtina demirdim.

"Sonra zeng elediler mene flan xestexanaya gelin deye. Veziyeti agirdi. Emeliyyatdadi indi. Cixmasini gozleyirem. Ama hekimler en pisine hazir olun dedi. Emeliyyatdan sag cixma ehtimali cox azdi."
"Yoox yoox "
Honkur honkur agliyirdim. Gozlerim yanirdi uje .
"Ceyhun men onu cox sevirem. Ama bunu ona vaxtinda demedim. (( ama indi cox gecdi."

hemin vaxt tanis bir ses esitdim.
"Bax gorursen ona gorede herseyi vaxtinda etmek lazimdi.))"
Qarsimda duran Umidi gordum.
"Axi..."
" sadece kicik bir zarafat idi."

Ayaga qalxdim." Siz delisiz bele zarafat olur?! Bir an sevdiyimi itirdim deye ureyim dusdu. Olurdum burda uje!!"

" qaqa men gedirem burda qalsam gelin baci esebden meni ciracag davay sagolun geceniz xeyre "
Ceyhun getti.

Umid yavasca mene yaxinlasdi.
Elini cenemin altina qoyub " qorxdun??"
"He ozde cox."
diger eliyle gozlerimden axan yaslari sildi."
"Seni sevirem."
"Mende seni sevirem." Dedi ve uzunu uzume yaxinlasdirdi. Dodaqlari yavas yavas dodaqlarima deydi. ele sakit opurdu sanki balaca usagdi.
iki elimle yanagladina toxundum.
saqqallari elime batirdi. sakit sakit opurdu meni. Eli belime dusdu. Yavasca qucagina aldi meni otaga apardi.

"Isigi sondur."
bir elini belimnen cekip isigi sondurdu. Yavas yavas yataga yaxinlasdirdi. Ne olacagini bilirdim ama ne yalan deyim mende isteyirdim ))

koftami siyirib cixardi sonrada ozunkunu. Yataga uzatdi ve ustume cixdi. Elini asagi surusdurdu. Boynuma , sineme, qarnima ve asagi hisseye elini yavas yavas dusurdurdu. helede opurdu meni. Altima geyindiyim lasini cixardi. Sonrada oz salvarini. Alt paltarlarimizi cixardiqdan sonra ikimizde cilpaqdiq. ve hemin an geldi catdi. iki ayagimi belinde birlesdirdim. O ise saclarimi sigal cekirdi. Iki eliyle  belimnen tutdu. Ve son defe mene gozlerime baxdi. Qizarmisdim. Utanirdim. Cunki altinda cilpaq uzanmisdim. Evlenmedem bu isi etmeyimiz beli gunah idi. Ama emindim yaxinda evlenecekdim. Ve men bu gunah pesman deyilem.

Yavas yavas hereket etirdi.
ilk basda biraz agritsada sonradan agrisi kecdi. Ama o meni incitmemek ucun yavas yavas hereket edirdi. Saclarima sigal cekirdi. Sakit sakit opurdu . Alinimi, boynumu, arabir sineme dusurdu ope ope.

Men ise saclarina ve saqqallarina toxunurdum.

gece bitti. Ama men pesman deyilem. ))

Seher oldu ama umid yerinde deyildi. Bir an meni atib getti deye qorxurdumki kuxnadan sesi geldi.
"Sevgilim oyanmadin hele?"
"Oyandim heyatim ."
Yatagdan qalxanda o qirmizi leke gozume ilisdi. Bir an dunen gece aglima geldi. Yavasca guldum.
Dunenin yorgunlugu helede ustumdeydi. Pastel kirli oldugu ucun elime alib hamama aparirdimki kolidorda umid meni gordu. Ve sapk bagislari ustumu suzdu. Nolub deye fikirlesirdimki bir an cilpaq oldugum aglima geldi. Elimde tutdugum pasteli ustume tutdum.
"O pasteli niye elive almisanki neynirsen onu?"
"Atiram yuyulsun"
"Niye ne leke varki ustunde?))"
"Kirlidide "

ayda qipqirmizi olmusdum. Tez hamama girdim. Yuyunub cixdim.
otaga kecdim patlarim olmadigi ucun ele dunenkileri geyindim.

Tuxnaya kecdim umid ikimiz ucun gozel sufre hazirlamisdi.

Yanima gelib qucaqladi meni. " bugun eve getmelisen (("
"He bilirem. Ama gorusebileceyik ne vaxt istesek."
Berkberk qucaqladi meni.
"Elbette sevgilim."

yemeyimizi yedik. o gun geyindiyim paltarlari geyinib evden cixdiq.
Masinda sagollasib mehleye catmamis dusdumki kimse gormesin.
Eve girende mamam biraz eseblesmisdiki arabir zeng ederdin narahat olmusam. mama bir behane uydurub dedmki. " mama telefonum sonmusdu. Leylanin zaretkasida menimkine olmur deye taxa bilmedim. "
"Yaxsi neyse. Yemek yemisen? "
"He yemisem."
"Yaxsi."

Gunlerimiz bele kecdi. Arabir vaxt olanda umidin evine gedirdim birlikde filme baxirdiq. Yemek bisirirdik. Maraqli gunler kecirirdik.

7 il sonra.

"Aaaaay mamaaaa gel gotumu yuuuu."
"Ay umid get sen baxda ona."
"A yox men oglumun pampersin deyisirem."
"Of yaxsi "
"Mamaaaa"
"Geldim qizim geldim."

Cox mirt ailemiz var.
uninin 3 kursunda olanda elci geldiler ve evlendik . Artiq 3 yasinda bir qizim. Ve 2 ayliq oglum var.

Leyla ve Ceyhunun toylarida oldu. Onlarin hekayesi tamam basqadi. Onuda vaxt gelende Leyla danisar.

Helelik sagolun.))

Minik hikayeler Where stories live. Discover now