Hoofdstuk 8

348 23 6
                                    

Ik keek nog eens rond maar zag hem nergens meer staan. Pfff.

~~terug bij Hanna~~

Ik deed de deur open maar durfde ze niet onder ogen komen dus keek ik naar mijn handen die oppeens heel interessant was....

''Eeuh hey, sorry dat ik zo boos werd op jullie..'' Zei ik terwijl ik naar mijn interessante handen keek.

Er kwam geen reactie dus keek ik op. De TV speelde nog altijd maar Marie en Hanna waren in slaap gevallen. Pfff.

Ik pakte al mijn spullen bij elkaar en hoopte dat ik Marie en Hanna niet heb wakker gemaakt.

''Mmmm Emma ben jij dat?'' mompelde Marie iets wat ik nog net kon verstaan. Shit.

Ik antwoorde niet en ging met al mijn spullen naar de badkamer om wat te drinken. Ik vulde een beker met water en zette het glas aan mijn lippen. Net toen ik wilde drinken zag ik iemand in de spiegel en liet mijn beker op de grond vallen waardoor al het water op de grond lag.

''AAAAAAAAAAAAAAH, WTF!? MARIE WA DOE JIJ HIER?!?!! VERDOMME!''

Haar ogen waren spleetjes en haar mond ging een beetje open, net een zombie.

''Kweet nie, i oorde guid e ik ilde weet w het was en ....'' (Dit is de bedoeling...)

Ik verstond er niets van dus vulde ik een beker met water en gooide het in haar gezicht.

''Nu je wakkerder, zeg het nog eens maar dit keer luider en verstaanbaarder aub?!''

''Pffff ok, ik hoorde geluid en ik wilde weten wie het was en toen zag ik licht in de badkamer en ja jij was hier...''

''Dus?''

''Wat dus?''

''Misschien een sorry??!!''

''Owja, sorry''

''En voor wat nog sorry?''

Ze gaapte me gewoon aan en trok haar schouders op en vertrok dan. Watef... Was haar probleem?!

Ik werd zo boos dat ik de kamer instormde en begon te roepen.

''GODVERDOMME! WAAROM ZIJN JULLIE ZO FUCKING AMBETANT DEZE AVOND?!?''

Niemand antwoorde dus ik pakte een kussen en sloeg een paar keer op Marie en Hanna.. Zonder resultaat. Ok dan maar op de andere manier. Ik ging naar beneden en pakte 2 emmers en vulde ze met ijskoud water en ook nog eens ijsblokjes. Ik stampte de trap op met de 2 emmers in mijn handen waardoor ik geen houvast meer had aan de trapleuning. Ik verloor bijna mijn evenwicht maar kon nog net een voet achteruit zetten. Typisch ik... Ik ging verder naar boven en deed de deur open met mijn voet. Ze liggen nog steeds diep in dromenland. Ik pakte de ene emmer en goot het water op marie. De andere op Hanna.

''AAAAAH'' gilden ze in koor.

''WTF DOEJE?!?'' Gilde Hanna

''JA WAT IS JE PROBLEEM?!?'' Riep Marie nu kwaad.

''Het is nu al heel de avond dat jullie zo kut doen tegen mij! Als ik zeg dat ik niet verliefd ben op Jake dan ben ik dat niet!! En toen ik boos wegliep ging niemand me achterna of riep me terug ofzo! en dan vraag je wat MIJN probleem is?!?''

''Oohn, Emma is echt verliefd op Jake! Cutieieieiessss''

''Aaah godverdomme nee!!! Snappen julie het dan niet?''

''Wat snappen we niet? We snappen het heel goed hoor...''

''En ja wat snap je dan??''

''Dat je verliefd bent op Jake.''

''Weetje? Ik ben het kotsbeu! Jullie luisteren ook nooit he?!? Dus BYE!!''

Zonder nog op antwoord te wachten klap ik de deur achter me dicht en ren met al mijn spullen naar beneden.

Ik zie de chips en snoepjes op het aanrecht en neem ze ALLEMAAL... Ik prop het allemaal in mijn zak en ga dan naar de gang. Ik pak mijn jas en ga naar buiten. De frisse lucht komt me tegemoet. Ik krijg een rilling maar negeer het. Ik ging naar het park om nog een beetje te bekomen van die ruzie. Eenmaal daar ging ik op een bankje zitten. Ik staarde voor mij uit en dacht weer over vanalles na. Over Jake, over de ruzie, over vanalles. Ik kreeg nog een rilling en merkte dat het al aardig koud is geworden. Ik stond op en pakte al mijn tassen. Pfff, waarom had ik zo veel tassen mee? Per stap werden de stappen alsmaar zwaarder en werden mijn handen alsmaar roder. Ik hoorde iets kraken achter me en uit reflex liet ik mijn tassen vallen en keek met een ruk achterom. Hmmm, niets te zien. Ik pakte weer al mijn zakken 1 voor 1 en stapte verder maar nog geen drie stappen verder gierde een helse pijn van mijn voet tot mijn hoofd. Ik viel op de grond met al mijn tassen rond me geen terwijl mijn voet gekneld zat in een putje.

''Gaat het?''

Ik schrok maar toen ik zag wie het was kalmeerde ik een beetje... Het was hém... Jake...

''Ja, het gaat prima.'' Hoor de sarcasme...

''Ow ja euh sorry.''

Hij stak zijn hand naar voor en ik nam het vast. Voor ik het wist stond ik weer recht maar nog steeds met diezelde helse pijn.

''Auww''

''Sorry, heb je veel pijn?''

''Ja''

''Kan je er op lopen?''

Ik probeerde mijn pijne voet op de grond te zetten maar voor het de grond raakte voelde ik alweer de helse pijn.

''Auw nee''

''Weetje, mijn auto staat hier niet ver vandaan dus ik zal eerst al je tassen nemen en dan zal ik jou meenemen.''

''Ja isgoed''

Hij verdween met al mijn tassen en droeg ze zonder enkge moeite naar de auto. 10 minuutjes later kwam hij terug en droeg me in bruidstand. (ok dat klinkt vuil maar je weet wel wat ik bedoel toch xp ?) Hij zette me op de passagiersstoel en klapte de deur dicht. Hij ging naar de andere kant van de auto en stapte in. Nog voordat hij de motor starte keek hij nog eens en knipoogde...

_______________________________________

Sorry voor het saaie hoofdstuk maar was inspiratieloos! Xxx

Willen jullie eens allemaal lief zijn en reageren wat je vind van dit boek? Mag ook in chat! En weet ook dat ik zal hoofdstukken voordragen aan mensen die super lieve comments achterlaten !

Byee sgatties xxxxxxxxxxxxx

So what? I'm a princess xx Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu