Hoofdstuk 4

432 21 0
                                    

''EMMA, EMMAAAAA!!!!''

Ik schrok wakker en keek wie me riep. Pfff mijn moeder --.

''Wat is er mam?''

''Ten eerste is het mama! En ten tweede het is school!''

''Hoe laat is het''

''8:00''

Fack! Ik moest om 8:15 op school zijn! .

''Ja mama, ik zal me klaarmaken''

''Goed tot straks''

Snel pakte ik een setje kleren uit mijn inloopkast en stapte vlug de douche in. Nope geen tijd voor muziek of whatever.
5 minuutjes later ging ik uit de douche en ging me snel afdrogen. Nog eerst mijn haar stijlen en daarna mijn make-up.

Met 2 treden tegelijk ging ik de trap af en ging naar de keuken.

''EMMA! WAT HEBBEN WE GEZEGD OVER STAMPEN OP DE TRAP?''

''SORRY!! MAAR IK BEN BIJNA TE LAAT!!''

''NIET ZO'N TOONTJE EMMA!''

Ik had geen zin in ontbijt en trok meteen mijn roze vans aan en pakte nog snel mijn jas

*pieppieppiep* (sms)

Het was van Marietje:

-heeeeeey xxxxxxxx

Afspreken bij de brug? Xxx

Byee xxxxxx

~heeeey xoxoxox

ja is goed

Tot strx xxxxxxxxx

Ik stak snel mijn oortjes in en legde een playlist op van The Vamps. Daarna trapte ik zo snel ik kon terwijl ik meezong met een 'can we dance'. En WOW! Het is een WAUWWWWnummer!!!! Het rood sprong op groen dus ik hoefde niet te stoppen.. Oeffff. Ik had geen zin in nog meer ramp. Dus ik fietste gewoon verder toen er oppeens een andere fietser tegen me botste. Even werd het zwart maar niet lang. Ik stond recht en hielp de andere fietser ook recht en op dat moment..... Keek ik in de 2 mooiste blauwe ogen dat ik ooit had gezien. Ik herkende hem maar ik weet niet van waar.

''Hey''

''Hey''

''Euhm sorry dat ik tegen je aan botste maar ik kon niet stoppen.''

''Is niets.''

NU HERKEN IK HEM!!!! OMGGG!!!! Het is die jongen van mijn droom. JAKE!!! Hij bestaat dus echt. Wooow...
Ik schoot uit mijn gedachten omdat Jake zijn hand losmaakt en direct weer weg fietste...

''WACHT!!! MAG IK JE NUMMER??''

Hij keek niet om of hij stopte niet.. Misschien had hij me niet gehoord ofzo.... Ik weet niet eens of zijn echte naam wel Jake is... Pfffff...

Dus ik sprong weer op mijn fiets en zag dat ik toch al te laat was dus kon het mij niets meer schelen.

''Emma, waar was je?''

''Sorry Marie maar ik heb me overslapen en daarnet botste er nog een jongen tegen mij dus sorry!!''

''Haha is niets eneuhhh... Was hij knap?''

''Wie? Owww de fietser.. Ja hij was in een woord WOW!!! Maar oppeens was hij weg dus bye snelle jongen "

''Ohn , maar kom we moeten naar school. We zijn al te laat..''

''Ok''

Toen we op school kwamen waren de gangen helemaal stil. We gingen eerst naar onze kluisjes en omdat de onze naast elkaar waren was bet nog makkelijk ook.

So what? I'm a princess xx Luke HemmingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu