P.o.v Emma
Vandaag is de grote dag.. Mijn verjaardag. En eerlijk gezegd heb ik er geen zin in...
Ik kijk naast me en daar ligt jake. Ja ik heb deze nacht weer bij hem blijven slapen omdat we nu een koppel zijn. Zijn mond hangt een stukje open en zijn haar ligt een beetje in de war. Wat er trouwens zo ontzettend schattig uitziet.
''Neem een foto Emma, dat neemt minder tijd" zegt hij als hij zijn ogen open doet.
''H-hoe weetje dat ik naar je staarde?''
''Ik wist het gewoon omdat ik zo knap ben''
''Nee Jake , niet hopen. Je bent de lelijkste jongen die ik ken.'' Zeg ik met een grijns
''Niemand is mooier dan mij''
''Oh jawel hoor.''
''Dus ben ik dan zo lelijk?''
''Ja''
Hij trekt een pruillip en komt over me hangen terwijl hij steunt op zijn elleboog.
''Ben je zo zeker dan?'' Vraagt hij terwijl hij nog altijd een pruillipje heeft. Het is zó schattig!
''Jahaa, hoeveel keer moet ik het je nog zeggen?''
En dan begint hij me te kietelen. Ik lach en sla met mijn armen in het rond. No effect.
''Ben je nog altijd zo zeker?
''J-ja'' zeg ik door het lachen.
''Oke dan..'' Zegt hij en begint me nog harder te kietelen.
Oppeens stopt hij en loopt de kamer uit. Ik kijk hem verbaasd achter.
Net als ik wil opstaan roept hij dat ik moet blijven liggen. Nog altijd verbaasd kruip ik weer het bed in.
Na 10 minuten komt hij weer de kamer binnen en doet de gordijnen open. Het felle zonlicht schijnt in mijn ogen en ik draai me om.
"Wakker komen babe. Het is prachtig weer buiten en bet is je verjaardag vandaag.''
''Mmm neehee''
''Ok dan moet het maar zo..''
Voor ik me kan omdraaien voel ik ijskoud water in mijn gezicht.
''JAKE!!''
Hij kijkt naar me met een grijns. Langzaam kruip ik recht en sla ik mijn armen rond zijn nek. Hij heft me op op en ik sla mijn benen rond zijn middel. Hij loopt de trap af en zet me weer op de grond. Als ik rond me kijk zie ik een prachtig bedenkte tafel (alweer) met van alles en nog wat. Jake schuift een stoel naar achter en ik neem plaats. Dan gaat hij tegenover me zitten en schept war roerei in mijn bord. Ik neem er nog een croissant bij en begin te eten. Na ongeveer 10 minuten zijn we klaar.
En dan herinner ik me iets... We hebben niemand uitgenodigd. En dat is een groot probleem.
''Euhm Jake, ik denk dat we een klein heel groot probleem hebben.''
''En dat is?''
''We hebben niemand uitgenodigd...''
''Oh, maar ik heb al alles geregeld voor de dag.''
''Omg Jake'' zucht ik van opluchting. ''Dankje''
''Graag gedaan''
Ik sta recht en ruim de tafel op.
''Jake, wat heb je allemaal geregeld voor mijn verjaargdag?''
''Het feest begint om 20:00 en eindigt rond ongeveer 2:00, al jouw vrienden komen en je famillie. Ook een paar van mijn vrienden als het niet erg is? En het feest gaat door in jouw huis omdat je een groot huis hebt en een grote tuin met zwembad. Is dat goed of niet?''
JE LEEST
So what? I'm a princess xx Luke Hemmings
JugendliteraturEmma is een doodnormaal meisje met rijke ouders. Ze is de populairste op school en heeft de beste vriendinnen. ze ontmoet Jake en is er verliefd op, maar is die jake wel te vertrouwen? Als ze 16 jaar wordt ontdekt ze iets wat haar ouders al die tijd...