Daar stond hij dan. De liefste, mooiste, knapste, grappigste, schattigste,..... Jongen van de wereld...Jake.... Hij kwam naar me toe en pakte mijn hand. Hij had de mooiste blauwe ogen en de mooiste roze zachtste lippen die ik ooit heb gezien. Zijn haar was in een kuifje gedaan wat perfect bij hem stond...Hij had een gewone spijkerbroek met een T-shirt van superdry. Overal rondom mij lagen rozenblaadjes met in het midden een klein meertje dat schitterde in het maanlicht.
''EMMA!!''
''Euhm... ja?''
''Ik vroeg of we een stukje gingen wandelen rond het meertje?''
''Ja, is goed''
Hand in hand wandelden we een stukje tot hij oppeens stopte.
Ik keek verbaasd en vroeg:''wat is er?''''Euhm , ik denk dat ik iets moet vragen...''
Rondom mij sprongen er allemaal roze lichtjes en het was WAUWW!!
''Emma, wil je ajb mijn meisje zijn voor altijd?''
''JAJAJA!!!!''
Hij kwam nog dichterbij tot hij 2 cm van me verwijdert was en keek in mijn ogen. Ik keek terug enzo bleven we nog een tijdje staan. We kwamen nog dichterbij en.....
*BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP*
Urgh, mijn alarm. Wacht, welke dag zijn we ook alweer? Ik keek op mijn gsm naar de datum en owww..... 1 september?!!?! Eerste schooldag?!?!?!?!?! Neeeeeeeee!!!!!! Ik HAAT eerste schooldag...
Nieuwe klas, nieuwe kinderen,domme leerkrachten... Urgh , ik HAAT school gewoon. Ik drukte mijn alarm uit en ging naar mijn inloopkast. Ik pakte er een setje kleren uit. Vandaag ging ik een donker 'gescheurd' shortje aandoen met daarop een los flashy roze topje van Hollister.
Ik pakte nog een onderbroek en BH en ging naar de badkamer om me klaar te maken. Ik zette mijn gsm op een playlist van one direction en stapte in de douche. Ik liet de warme heerlijke stralen over me heen glijden terwijl ik zachtjes meezing met midnight memories. 5 minuutjes later stapte ik uit en kleed me aan. Nog even mijn make-up opdoen en mijn haar stijlen en ik ben klaar. Ik kwam beneden en mijn ouders zaten al aan tafel. Jeej... Mijn ouders zijn echt VÉÉL te streng... Pfff.''Wat heb je NÚ weer aan?''
''Euhm, iets wat veel meisjes dragen duuh?''
''ZO PRAAT JE NIET TEGEN JE MOEDER EMMA!!'' (Voor de duidelijkheid: dat was dus mijn vader...)
Ik pakte wat crackers uit de kast en een maakte een kop koffie en ging naar boven naar mijn kamer. Ik zette mijn crackers en koffie op mijn bureau en deed dan mijn kamerdeur op slot. Nu had ik even geen zin in mijn ouders. Terwijl ik mijn crackers op at mqakte ik mijn boekentas en dronk nog snel mijn koffie uit. Ik ging naar de gang en trok mijn lage donkerblauwe All-stars aan . Pakte mijn jas en gaf nog snel een zoen aan mijn ouders. Daarna vertrok ik met mijn flashyroze fiets naar school. Toen ik op school aankwam ging iedereen opzij (omdat ik de populairste ben op school). Ik ging naar mijn kluisje waar Marie & Hanna bij stonden ( zij zijn mijn 2 beste vriendinnen)
''HEEY!!''
''Heey''
''Heyheyy''*TRIIIING*
Urgh de bel.. Ik pakte nog snel mijn boeken voor de eerste 2 lesuren en ging samen met Marie & Hanna naar het wiskunde lokaal. Jeej -- het eerste lesuur wiskunde...''Dag jongens en meisjes. Ik ben Meneer Vandenbulcke en geef dit jaar wiskunde aan jullie. Ik wil dat jullie je hard inzetten dit jaar want volgend jaar moeten jullie allemaal over nazr de derde graad en ik wil dat jullie slagen voor wiskunde. Afgesproken?''
''Ja meneer'', zei iedereen in koor.
Jippie... Ook dat nog. Meneer Vandenbulcke is een van de oudste en strengste leerkrachten op de hele school. Hij is walgelijk. En als we dan nog niet spreken over zijn krakerige stem en nerdy kleren en zijn tasje uit de jaren 60 ... VRE-SE-LIJK...
JE LEEST
So what? I'm a princess xx Luke Hemmings
Novela JuvenilEmma is een doodnormaal meisje met rijke ouders. Ze is de populairste op school en heeft de beste vriendinnen. ze ontmoet Jake en is er verliefd op, maar is die jake wel te vertrouwen? Als ze 16 jaar wordt ontdekt ze iets wat haar ouders al die tijd...