Capitolul 10

1.6K 56 0
                                    

" Toate se întâmpla din cauza mea , sunt un demon , iartă-ma..."


Ma trezesc și ma uit in jurul meu , ma aflam intr-o pivnița plină de mizerie , șobolanii roiau peste tot ca niște furnici . Ma uit spre hainele mele rupte și pline de murdărie , simteam cum o durere de stomac amețitoare se năpustește asupra mea . Încercam sa ma gândesc cum sa scap , cum doamne iarta-ma fix astăzi când am plecat 5 minute la magazin nu am luat pistolul cu mine . Ma uit in stânga și in dreapta și pot observa cum mâinile mele sunt legate de niște lanțuri mari ce ies din perete , iar picioarele cu o funie . Încerc sa nu ma panichez , pana la urma mie nu îmi era frica de moarte , dar sufletul ce creștea acum in mine ce vina avea ? Întind capul pe spate si căutam o soluție sa scap . La un moment dat usa mare și neagră se deschide , puteam vedea o silueta destul de cunoscuta , se apropie ușor și îl văd pe Horhe , nenorocitul tot ce s-a întâmplat pana acum a fost din vina lui , jur ca o sa ii tai fiecare bucățică din corp și o sa o dau in fata lui la câini .

- Nenorocitule , tu ai pus la cale totul , tu ai contribuit la împușcarea lui Luck din Italia cu acel om , și acum , acum ce ? Ma răpesti pe mine ca sa te răzbuni ca l-am omorât pe ala ? Te-am salvat nenorocitule , de la moarte , Luck te-a ținut in casa lui și v-a hrănit pe toți ca pe fratii lui , ești in jegos , vreau sa te împușc in... nu apuc sa continui ca simt cum palma lui face contact puternic cu fata mea .

- Taci , zi mulțumesc ca nu ești moarta , asta trebuia sa se întâmple cu tine , dar îți sunt recunoscător ca m-ai salvat atunci , de aceea îți mai dau o șansa , te aliezi cu mine împotriva lui Luck , îl distrugem și după ești liberă sa faci ce vrei tu . Bufnesc amuzata la spusele lui și îl scuip .

Acesta se apropie de mine îmi da un pumn in gura , ma prinde se par și ma da cu capul de piatra din spatele meu , simt o durere puternica la cap , apoi negru .

Luck P.O.V

Turbam de nervi , am alertat toții oameni mei , nimeni nu știa nimic de ea , goneam ca un nebun cu mașina pe străzile orașului legându-ma de orice speranța ca aceasta este in viața , ma uitam la oameni și speram ca oricine sa vina sa îmi spună ca ea și copilul meu este bine . Am tras mașina pe dreapta și am pus capul pe volan , doamne eu nu am murit , dar acum de ce vrei sa mi-o iei ? E un suflet nevinovata , numai eu sunt devină , am apărut in viața ei și am stricat toată inocenta din ea . Sunt un demon ce a tras un inger in iad . Toți nenorociți mei de dușmani știau ca este punctul meu sensibil și se legau de ea ca sa ma rănească pe mine . Ma uit in fata mea și încerc sa pun totul cap la cap , toți oameni din frăție ma ajutau , dar ceva era ciudat , Horhe , Horhe nu era de găsit niciunde , am scos telefonul și am încercat sa apelez , cineva îmi raspunde la telefon .

- Alo

- Da , Luck , ce dorești ? Puteam auzi cum o fata tipa in telefon și ma implora sa o ajut , doamne , stau bine sa ascult și aud vocea Emmei .

- Jegosule . Dau cu pumnul in volan , acum se leagă totul . Horhe era de partea cealalata , de aia mereu îl rapeau pe el , de asta niciodată nu încerca sa riposteze când ma duceam sa îl salvez . Intru repede in agenda și îl apelez pe Filip , știam ca Lola este experta in calculatoare așa ca putea sa îmi afle locația numărului lui Horhe . In scurt timp aflu locația și pornesc spre aceasta , era destul de departe de oraș așa ca încerc sa ma grăbesc .

Emma P.O.V

Eram epuizata , nu mai puteam sa fac vreo mișcare , gura îmi era uscata din cauza tipatului , ma uitam la animalul din fata mea , parca era un psihopat , se juca cu un cuțit și râdea când își vedea reflexia in aceasta , îmi era scârbă de el și regretam ca l-am salvat .

-Acum ca iubitul tău este in drum spre noi , puteți murii împreuna , știi ce îmi pare rău , ca nu mi te-ai alăturat , ești foarte inteligenta , ai reuși sa conduci o întreaga expediție cu mintea ta , poate între timp te făceam și a mea , ai fii văzut ca nu sunt așa rău . Dar timpul din clepsidra încă nu s-a scursc iubito , dacă spui da , iubitul tău o sa scape momentan cu viața . Ma uitam la el scârbită , îmi venea sa îl scuip din nou când vedeam rânjetul ala de bou pe fata lui . Crede ca pare interesant , dar este doar un mare prost , iar eu ? Eu prefer sa mor decât sa trăiesc lângă un dement . Prefer sa tac și sa îmi aștept in liniște sfârșitul , oricum tipele mele nu făceau decât sa înrăutățească situația. Puteam auzi ceva zgomote afara . Dintr-o data acesta sparge liniștea .

- Deci te-ai gândit ? Acum ori niciodată . Ma uit in ochii lui și văd atâta ura , îl scuip între ei .

- Nu știu ce aștepți tu , dar eu nu sunt o trădătoare și in nici un caz nu mi-as lasă iubitul pentru un mamifer care ar trebui sa locuiască cu câini !

- CE AI SPUS ?

Imediat după ce ii aud cuvintele , cuțitul din mâna lui se afla in stomacul meu , corpul mi se sfâșie intr-o mie de bucăți , iar creierul meu nu suporta durerea provocată , când sa îl scoată sa îl mai înfigă o data in mine , o împușcătură se aude și acesta cade inconștient lâna mine .


Luck P.O.V

Ma uitam la ea , era plină de sânge in zona abdomenului . Fug și o i-au in brațe , scuipa sânge pe gura, abia mai tinea ochii deschiși . Ma grăbesc sa ii despac lanțurile și o trag in brațele mele .

-Toate se întâmpla din cauza mea , sunt un demon , iartă-ma , dacă nu as fii fost eu ingerule acum tu erai bine . Ii spun in timp ca ma îndrept spre mașina .

Ochi îmi erau inlacrimati și ma înjuram singur pentru toate lucrurile pe care aceasta le suporta din cauza un idiot ca mine . Nenorocitul ala , doamne dacă i se întâmpla ceva ma jur ca ma întorc la el și îl chinui pana moare intr o balta de sânge . O așez pe bancheta din spate și ma uit la fiecare reacție a ei . Claxonam și treceam printre mașini de parca șoseaua era a mea . Ajung repede la spital si strig din toate puterile mele sa ma ajute cineva . Imediat apare o asistenta și o pune pe o targa . Ma uit cum se depărtează ușor , ușor , ma las pe perete din spatele meu și încep sa plâng ușor .

Acum stăteam pe un afurisit de scaun și așteptăm un răspund din partea medicilor , este acolo de o ora și nu înțeleg de ce nimeni nu îmi da nici un răspuns , Filip și Lola veniseră imediat ce au aflat .

- De ce nu ne spune-ți nimic despre starea pacientei , este posibil sa așteptăm atât fără nici o informație ! Bufnește nervoasa la un medic care a ieșit din acea sala .

- Luck Andersson ?

- Da , eu sunt ? Ce s-a întâmplat ? Întreb eu in speranța ca totul este bine .

-Domnule , am o veste care sper sa va bucure , am reușit sa o stabilizăm pe domnișoara White , operația a ieșit cu succes , este inafara oricărui pericol , dar .. ma uitam confuz la el , ezita sa îmi spună ceva și eu simteam cum sângele mi se urca la cap .

- Dar ce domnule doctor ? Întreb deja deranjat de reținerile lui .

- Domnule , nu am reușit sa va salvam fătul , acesta a murit din cauza înjunghierii foarte aprope de ovarul stâng .

Simt cum ma prăbușesc la pământ , dau cu pumni in podea și ma rog ca totul sa fie un coșmar , cum o sa ii spun eu îngerului meu ca tot ce își dorea mai mult pe pământ acum nu mai este ? Cum ? ...

Va mulțumesc celor care îmi citiți cartea pana acum , nu am pretenții sa fiți foarte mulți , dar sper ca in viitor o sa formam o comunitate frumoasa , kiss

DEMONUL CU CHIP DE INGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum