Emma P.O.V
"Ești un monstru , nici nu îmi pot da seama cum de poți sa ii faci lui așa ceva , este sânge din sângele tău..."
Ma trezesc brusc cu o durere inexplicabila de cap, stau in șezut in mijlocul patului și încerc sa imi dau seama ce tocmai am visat , nu am mai avut vise de genul de ceva timp , clar , ceva rău iar o sa se întâmple , ma uit in partea stânga și îl văd pe protectorul meu dormind buștean , ma fac mai comoda printre cearșafurile negre și încerc sa imi limpezesc mintea , ma întreb oare ce se întâmpla cu mine , de ce sunt așa de vulnerabila in ultimul timp , încep sa cred ca și o musca ma poate răni acum . In minte îmi apar scene din seara trecută , singurul lucru pe care puteam sa îl văd clar de aseară era Horhe întins pe jos la noi in sufragerie . Ma uitam pe geam nostalgica și speram ca totul sa fie intr-un final bine , dintr-o data toate gândurile mele sunt împrăștiate de vocea groasa a bărbatului de lângă mine .
-Te-ai trezit frumoasa ? Ma întreabă acesta in timp ce își freca ochii cu mâinile , era așa frumos dimineața , nu ma puteam satura de ochii lui verzi , puteam sa ii privesc o eternitate .
- Da , m-am trezit , acum te rog sa îmi explici ce s-a întâmplat aseară . Ii spun eu pe un ton serios . Ma privește câteva secunde in ochii cu o seriozitate profunda apoi începe sa rada, ma enerva .
-Vai dar ce drăguța ești când ești serioasă , pai cum sa îți spun pe scurt , Horhe nu murise , Filip la urmărit in timp ce venea aici , l-a împușcat și cam atâta .. parca mai voia sa spună ceva , sigur îmi ascunde ceva , cel putin din tonul pe care îl folosea cam asta puteam eu sa deduc .
-Atât ?
-D-da , cam atât , cât este ceasul? Ma întreabă acesta in timp ce își muta ochii fugitiv spre ceasul care stătea atârnat pe perete.
- Doamne , este 12:39 , cât am putut dormi , fii atenta , eu o sa merg sa ma întâlnesc cu Filip și cei din A.A ca sa vorbim de afaceri , i-am cam neglijat in ultima vreme , și pana la urma cum zice vorba aia "Lupul nu își părăsește niciodată haita " . Spune toate acestea in timp ce îmi plasează un scurt sărut pe buze , voiam și eu sa merg cu el , și încă un lucru dubios , pe mine de ce nu ma chemase ?
- Vreau și eu sa vin cu tine ! Ma rog eu de el cu o fata de cățeluș .
- Nu printeso tu rămâi acasă sa te odihnești . Pe usa apare pufoșenia pe care mi-a dat-o cadou acum câteva zile . Uite încă un motiv sa stai acasă , trebuie sa ai grija de pisicuța , este mică și are nevoie de afecțiune , cred ca va completați perfect . Adaugă el cu un ton ironizator . Ma dau bătută și îl ascult , îl văd cum se îmbracă repede intr-o pereche de pantaloni negri și un tricou aproape mulat care ii scotea in evidentă formele mușchilor sai bine conturați . Omul asta orice ar purta arata sexy , parca toate hainele din univers sunt făcute pentru el . Sunt luată prin surprinde de un sărut din partea lui .
-Sa fii cuminte , te iubesc ! Îmi spune acesta , de parca as fii un copil mic .
- Iti pot spune același lucru , și eu te iubesc dragule ! Îl pot vedea cu rânjește malefic apoi iese grăbit pe usa.
Toată ziua aveam sa ma plictisesc , ma uit in jur și totul părea plictisitor , scot o carte care pare interesantă " Dragoste deasupra iadului" , încep sa o răsfoiesc , din primele pagini îmi atrage atenția , dar nu pot avea răbdare sa citesc in momentul asta . Cobor alene spre bucatarie și îmi pregătesc o salata , ma bucur ca măcar pisica este lângă mine , o așez ușor in poala mea și încep sa o mângâi , ma calma oarecum . Ma hotărăsc sa ma uit la un film , la un moment dat cum stăteam eu cu gândurile mele pe canapeaua comoda o liniște puternica ma acaparează și intru in lumea viselor .
Ma ridic la fel de leneșă de pe canapea și ma uit la ceasul de la mâna , acul indica ca este ora 21, oare ce face Luck ? Îmi verific repede telefonul și văd ca nu am nici un apel , este imposibil , acesta ma suna mereu când rămânea mai mult cu băieți sau când avea ceva de rezolvat , ma hotărăsc sa îl sun .
Sunt deja la al 7 lea apel și acesta nu raspunde , încep sa ma panichez . Primul care îmi apărea in agenda era Filip, îl sun in speranța ca acesta îmi raspunde .
- Alo , Emma , s-a întâmplat ceva ?
- Luck este cu voi ?
- Nu , a plecat de mai bine de 3 ore de la A.A , ai încercat sa îl suni ? Începeam sa ma enervez din nou la întrebarea fără rost pe care mi-o pusese.
- No shit Sherlock , dacă îmi răspundea te mai sunam pe tine ? Îl puteam auzi cum bolboroseste ceva in spatele telefonului .
- Sper ca nu a încercat sa facă un cacat , vino repede la A.A ! Cum adică sa facă un cacat , ce dracu se întâmpla și ce îmi ascund ei ?
- CE CACAT SA SE ÎNTÂMPLE FILIP ? CE A FAC.. nu apuc sa termin de țipat ca acesta îmi inchide . Îmi i-au arcul si pistolul pentru orice eventualitate si ma grăbesc spre mașina .
Pornesc motorul mașini cu nervozitate , conduc cu aproape 200 km/h și ma rog sa nu mor . Ajung imediat la micul nostru bar de sub oraș . Deschid repede usa și intru in încăperea unde mirosul de băutura și țigări se imbiba perfect . I-am putut vedea pe toți băieți in jurul mesei rotunde destul de speriați . Tocurile mele se lovesc nervos de podea in momentul in care ajung in dreptul mesei , îmi proptesc cu putere palmele de masa , in așa fel încât sa scot un sunet puternic la impactul acestora .
- Îmi puteți spune și mie ce s-a întâmplat , ce îmi ascundeți și unde este Luck acum , deja m-am enervat destul pe Filip , și îmi doresc din tot sufletul meu sa nu va trag o sageata in cap la fiecare in parte , nu uitați dragi prieteni , tatuajul de pe mama valorează mai mult decât viața voastra , dacă el pătește ceva , și voi pățiți același lucru .
O liniște enervanta se așeza peste noi , deja ajunsesem la limita , când voiam sa tip iar , Filip îmi da un bilet , îl deschid repede și încep sa citesc .
Rămân împietrită la ceea ce tocmai am citit , inafara faptului ca nenorocitul ala ma iubea și totuși in acuzase atât de mult rău , cine se ascundea defapt in spatele toturor acestor lucruri . Când dau sa spun ceva , Filip ma oprește luând-o înaintea mea .
- Sper ca ai înțeles ce scrie acolo , astăzi Luck a venit sa vorbească cu noi despre cum îl puteam ajuta sa rezolve asta fără sa te implice și pe tine. La un moment dat , cineva îl suna , era oarecum fericit dar in același timp și confuz , îl întreb din curiozitate cine este și el îmi spune ca fratele sau David a ajuns după mult timp in oraș și vrea sa se întâlnească cu el . După aceea a plecat grăbit spunând ca o sa treca pe acasă sa te ia și pe tine pentru a merge împreuna .
Eram confuza oarecum , bun deci , s-a întâlnit cu fratele sau , deși din câte știam acesta nu îl prea suporta de când s-a întâmplat incidentul cu "mama lui" . Stăteam nemișcată și încercam sa leg totul , imediat îmi apare in minte un gând prost cum ca in spatele tuturor răutăților ar fii fratele sau , dar pana la urma sunt frați , nu as crede așa ceva. Imediat liniștea este întreruptă de telefonul meu . Pe ecranul mic apărea un număr necunoscut. Răspund și așez telefonul la ureche
- Buna Emma , sunt cineva foarte cunoscut scumpului tău frate , dacă îți dorești sa îl mai vezi vin-o pe Manhattan , ultima clădire din spate , singura te rog , altfel totul o sa se ruineze pentru amândoi . Rămân blocată câteva secunde . Jegosul ala , David , el e in spatele tuturor lucrurilor .
- Jegosule! tip eu in telefon .
- Ai grija cum vorbești printeso , totul depinde de tine acum! Calmitatea din vocea lui ma enerva și mai rău decât eram .
- Ești un monstru , nici nu îmi pot da seama cum de poți sa ii faci lui așa ceva , este sânge din sângele tău , ești fratele lui cum poți sa ii faci asta ? Imediat ce spun asta o împușcătură se aude dincolo de telefon , apoi nimic ...
Am revenit cu încă un capitol , aștept ideei și din partea voastră , cea din poza este "Emma", in capitolul următor o sa îl pun și pe "Luck" , spor la citit . 💕
CITEȘTI
DEMONUL CU CHIP DE INGER
Romantik❗️La aceasta carte nu o sa mai scriu . Va invit sa cititi XenA. https://my.w.tt/gD0JLX4TZ0 "Si cica nu exista demoni decât in mintea noastră , fals , aceștia apar in realitate sub chip de înger . Și ingerul tău sunt chiar eu." "M-ai cunoscut ingeru...