Ma trezesc buimacă și ma uit in jurul meu , ma uit in dreapta și văd la ceasul de pe noptiera ca este ora 7:30 , in stânga mea se afla bărbatul pe care îl iubesc , imediat ma cuprinde un sentiment de fericire știind ca el este aici lângă mine , ca pot sa îl ating . Stau si ma uit la el , îl analizam atent observând toate detaliile fetei in amănunt , era un bărbat așa frumos , fata lui perfect simetrică , parul ușor creț si barba sa care ii contura fata perfect , puteam observa un bandaj mare in dreptul inimi , imediat îmi apar in minte momentele de groaza pe care le-am trăit , nu eram conștientă de ceea ce s-a întâmplat , dat totul e bine când se termina cu bine , și cel mai important lucru este ca el e aici cu mine . Îl vedeam cum se foiește și își deschide ochii ușor ,ușor .-Ce faci ingerule , de ce nu dormi ? Este devreme și tu ai nevoie de odihna , azi trebuie sa ne întoarcem acasă . Îmi spune el cu o voce autoritara falsa .
- Nu mai pot dormi dragule , dar nu îți face griji cel care are nevoie de odihna ești tu , nu eu . După ce termin propoziția pot observa un zâmbet pe fata lui .
- Am dormit 7 zile , pot sa zic ca eu ma simt foarte odihnit . Acum hai , du-te jos și ia doua pahare ca dacă tot avem timp facem un dus împreuna , apoi ne facem bagajul. Ii văd pe fata un zâmbet pervers , nici nu mai stau pe gânduri și cobor grabita scările , caut doua pahare și urc inapoi , era așa liniște in casa , toată lumea dormea , of of cum ar fii sa facem noi gălăgie sa ii trezim .
Intru in camera și îl caut pe Luck cu privirea , nu era , ma uit mai atent după usa poate vrea sa îmi facă vreo supriza sa ma sperie , dar nu este , intru in baie și observ lumânări aprinse peste tot , apa curgea in cada cu picături încete, ma uit la iubitul meu care zâmbea , se apropie de mine și îmi fura paharele din mâna , desface o sticla de vin alb și toarnă cu grija in pahar apoi se apropie de mine . Ma ridica in brațele lui in așa fel încât sa ii cuprind talia cu picioarele , ma săruta apăsat pe gât și ma aseaza pe chiuveta , îmi da ușor tricoul jos in timp ce își arunca buzele moi asupra guri mele , duceam o lupta pentru dominație , intr-un final acesta castigand , își coboară gura ușor pe gâtul meu pana la sâni , îmi cuprinde unul din sâni cu din , acest lucru facandu ma sa scot in geamăt lung de plăcere , călătoria lui însă nu s-a terminat , coboară și mai jos și îmi aplica săruturi moi pe fiecare parte a pieli , îmi da cu lejeritate boxeri jos și urca inapoi spre buzele mele , imediat puteam simți cum doua degete sunt in interiorul meu și fac mișcări rapide , ma făcea sa ajung in culmile plăceri nu ma rezistam , in scurt timp termina și îmi face semn sa ma pun in cada , își arunca boxeri undeva prin baie și pune doua bile mici in cada , acestea probabil făceau spuma . Ma întoarce cu spatele la el și începe sa imi maseze umeri ușor , ma săruta pe gat și ma trage cu capul spre el , simt cum o plăcere îmi cuprinde corpul atunci când intra ușor in mine , ma săruta suav pe spate și ma apleacă mai mult pentru a avea o priveliște mai buna . Sunetele scoase din gura mea îl excitau mai tare , acesta mărind ritmul din ce in ce mai mult . Se oprește brusc și ma întoarce , corpul meu era acoperit de apa , se aseaza peste mine și ma săruta flamand , intra ușor , mai repede și apoi din ce in ce mai repede pana ajungem pe culmile plăceri . Se aseaza in spatele meu și ma săruta pe gat , ia un șampon și îmi masează ușor parul .
-Ești minunat , și îți mulțumesc ca exiști ! Simteam nevoia sa ii arat iubirea mea pentru orice făcea . Îmi întoarce capul ușor și aplica un pupic scurt pe frunte .
-Și tu ești minunata , iubito , aici , acum și pentru totdeauna . Îmi clăteste cu grija parul și ma trage intr-o îmbrățișare . După ceva timp ieșim din cada și ne ducem sa căutam valizele pentru a începe sa facem bagajul . Eu hotărăsc sa ma duc sa ii trezesc pe ceilalți . Intru in camera băieților și observ ca nu este Filip .
-Olaaaa , trezirea amigos , știe cineva unde este Filip ?
- A venit acasă , dar nu a dormit cu noi , nu știu , poate in sufragerie . Imi spune Adam pe jumătate adormit .
Imi continui drumul și intru in camera Lolei , unde sa vezi surpriza , era cu Filip , aproape dezbrăcați , ma duc repede lângă pat , și îmi dreg vocea .
- BUNA DIMINEAȚA PORUMBEILOR , tip și ii văd pe cei doi cum se ridica rușinați . Haideți , haideți lăsați amorul pe mai târziu in 3 ore plecam . Rad satisfăcută și ies din camera cu un zâmbet malefic . Ma grăbesc spre dormitorul meu și îl găsesc pe Luck cum strângea bagaje , m-am alăturat și eu . Timpul trecea repede și uite așa am ajuns și la avion ,am dormit aproape tot drumul.
- In sfârșit acasă . Ma întorc in spate și îl văd pe Luck fericit . Mi-a fost atât de dor de locul asta .
- Și mie dragule, acum hai du-te sus apuca te sa despachetezi , și apoi odihneste-te , maine e luni și nu mai e zi liberă , mergem la firme pentru ca trebuie sa recuperam ce am pierdut, eu o sa ma duc sa cumpăr ceva de mâncare , cred ca frigiderul este cam sexy . Spun și bufnim amandoi in ras . M-am dus și l-am sărutat scurt , am luat cheile de la una dintre mașini și am ieșit pe usa .
Luck P.O.V
Ma uitam la iubita mea cum ieșea pe usa , ridic capul spre cer și încep sa ii mulțumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat-o . Fata asta avea un efect puternic asupra mea , mi-a schimbat radical ideea depre iubire , dragoste și tot ce consta in a înțelege sentimentele . Este singura care mi-a fost aproape , ne-am ridicat împreuna si am căzut împreuna . Îmi duc mâna in dreptul inimi si îmi aduc aminte de acea seara . Oare cum a fost din perspectiva ei ? Îmi dau seama ca era distrusă . Îmi aduc aminte de un vis pe care l-am avut atunci când eram in coma , tatal meu îmi spunea sa ma trezesc dacă nu vreau sa mai aduc un inger aici sus. Probabil asta m-a făcut sa revin printre oameni .
Ma așez pe canapea și ii spun Almei sa îmi facă o ciocolata calda , sper ca iubita mea sa nu stea prea mult la cumpărături ca deja ma cuprindea dorul de ea . Îmi caut un film si încerc sa elimin orice gând negativ adus de cele întâmplate in ultimul timp .
Emma P.O.V
Parchez mașina ușor , și intru in supermarket , cumpăr tot ce prind , eram foarte pofticioasa , se vede ca copilașul meu începea sa fie mofturos , îmi pun mâna pe burtica și zâmbesc . Ma plimbam printre rafturi și am dat de un biberon albastru , îl pun și pe el in cos , chit ca mai erau 8 luni și ceva pana se naște copilul voiam sa intru in spirit de acum . Merg ușor spre vânzătoare . Aveam un sentiment ciudat cum ca ceva rău ar urma sa se întâmple . Pun toate cumpărăturile pe banda de la casa și îmi aștept rândul .
- Chase sau card de credit ? Ma întreabă vânzătoarea uimita la câte lucruri am cumpărat .
- Card . Ii întind cardul domnișoarei și ma apuc sa așez cumpărăturile in plase.
Ies grabita din magazin și arunc plasele in portbagaj . Nu apuc sa închid usa portbagajului ca simt o batista la gura mea , inspir mirosul puternic și totul se face negru ...
Hello , urmează încă un capitol palpitant , acest capitolul nu este corectat , kiss ❣️
CITEȘTI
DEMONUL CU CHIP DE INGER
Romance❗️La aceasta carte nu o sa mai scriu . Va invit sa cititi XenA. https://my.w.tt/gD0JLX4TZ0 "Si cica nu exista demoni decât in mintea noastră , fals , aceștia apar in realitate sub chip de înger . Și ingerul tău sunt chiar eu." "M-ai cunoscut ingeru...