Capitolul 17

1.3K 34 8
                                    

Probabil cea mai frumoasa dimineața din ultimi ani , fără griji , fără probleme , doar eu și cu el , împreuna și mult mai puternici. Îmi ridic capul și privesc spre bărbatul de lângă mine , as fii proasta dacă as minți ca nu mi-a fost dor de el , in fiecare dimineața tânjeam după atingerile lui , după gustul buzelor sale și după vocea sa minunata care îmi încânta mereu urechile cu complimente . Îmi ridic mâna și mi-o așez ușor pe fata lui pentru a nu-l trezi , pielea sa fina îmi mângâia simțurile , aducându-mi aminte de iubirea pe care i-o port. Iubire trecută prin multe greutăți , greutăți care mereu ne aduceau împreuna și ne făceau mai puternici , mai buni și mai iertatatori . Îl iubesc mai mult decât orice pe lume , și ii sunt recunoscătoare lui Luck Andersson ca a învățat sa iubească cu mine , ca a reușit sa se schimbe și ma facă fericita cu fiecare atenție mică pe care mi-o arată și totodata și eu ii sunt recunoascatoare pentru ca mi-a arătat ca mai presus de tot trebuie sa ne ascultam inima.

Ma uitam la el și credeam ca este doar un vis care se va spulbera imediat ce ma trezesc . Părea ireal ca el sa se afle aici . Un zâmbet i se afișa pe fata sa perfecta și ma trezește la realitate .

-Buna dimineața . Îmi spune acesta frecandu-și ochii . Ce faci treaza așa de devreme ?

- Mnm , buna și ție . Presupun ca acum ca te-ai întors ar trebui sa rezolvam ceva chesti . Și cred ca v-a fii destul de complicat . Spun eu ușor temătoare . Se încruntă in așa fel încât sa îmi dau seama ca nu a înțeles ce voiam eu sa spun .

- In primul rând lucrurile stau puțin diferit la A.A . Băieții nu cred ca o sa fie prea incantați ca tu ai venit , mai ales ca impresia pe care mi-ai lăsat-o mie , le-ai lăsat-o și lor . V-a fii greu sa te creadă , dar cum eu am făcut-o sunt sigura ca și ei o vor face . Iar apoi mai sunt firmele , care sigur au nevoie de tine pentru a rezista . Eu m-am ocupat cât am putut , dar pot sa spun ca multe proiecte au fost amânate in speranța ca tu vei apărea. Ridica ușor degetul arătător si mi-l pune in asa fel pe buze încât sa îmi dau seama ca trebuia sa tac .

Se apropie ispititor de mine și își presează buzele intr-un mod protectiv peste ale mele , apoi ma strânge intr-o îmbrățișare calda facandu-ma sa ma gemuiesc la pieptul lui .

- Shhh, acum am nevoie de tine. Celelalte lucruri pot aștepta . Ma strage mai tare la pieptul sau , și pentru a 1000 a oara simt cum totul din jurul nostru dispare.

*

Ma aflam la volanul mașini sale și chiar ma bucurăm ca pot sa o conduc in sfârșit . Ne îndreptam spre barul A.A . Sufletul mi se strange la ideea de cum o sa reacționeze toți când îl vor vedea . Dar bineînțeles ca nu am rămas fără un plan , trebuia prima data sa ii dau de veste lui Filip și sunt sigura ca acesta ne v-a ajuta . Îmi caut telefonul prin geanta și tastez repede un mesaj prin care îl anunț ca sunt pe drum și am ceva de discutat cu el , apoi apăs pedala de acceleratie mai repede .

In zece minute ajungem spre mirarea mea teferi și fără nici o amenda . Merg eu înainte și îl las pe Luck in urma mea , nu eram sigura de reacția lui Filip . Bat de doua ori in usa și aștept un răspuns din partea cealalata a peretelui . Aveam o emoție de genul ' ma duc la tata sa ii prezint iubitul meu, oare o sa îl placa'. Rad singura la comparația făcută .

In fata mea se afla acum un Filip uimit și nervos , foarte nervos . Își inclesteaza pumni și printr-o mișcare ma da la o parte și sare la gâtul lui Luck .

-Nenorocitule . Spune acesta dându-i un pumn in maxilar . Imediat când văd cum un al doilea pumn își face loc spre fata iubitului meu, reactionez parca din impuls și ma pun in fata acestuia fiind poziționată cu spatele la Luck .

DEMONUL CU CHIP DE INGERUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum