Vešel jsem do pokoje a myslel jsem, že z toho pohledu umřu. Ležel tam na posteli úplně nahý. Díval jsem se na něj provokativním pohledem, ale uvnitř se mi tajil dech nad tím nádherným tělem, které je zde vystaveno jako na piedestalu jen a jen pro mě. Ležel přede mnou serafín, ten nejvyšší z andělů. Ten, který vnesl do mého života to nejintenzivnější světlo a jas. Lačně jsem klouzal očima po jeho pevných břišních svalech a pak výš k jeho hrudi a zoufale toužil mu tam přejet jazykem. Spočíval před mými zraky a já se nemohl hnout, protože jsem měl strach, že mé nohy každým dalším krokem odmítnou poslušnost, a tak jsem tam pouze stál a s rozšířenýma očima si bezděčně kousal spodní ret. Nevím, jak dlouho jsem tam postával a zíral na něj...
„Levi?" vztáhl ke mně ruce.
Jeho výzva mě přinutila se odlepit ode dveří a pomalu k němu přistoupit. Stáhnul jsem jej do objetí a krev se mi rozlila i do míst, o kterých jsem neměl ani ponětí, a celé mé tělo žnulo a pálilo.
„Jsi nádherný, Erene!"
Konečky prstů jsem ho hladil po tváři a díval se do jeho smaragdových hloubek, které sálaly očekáváním a chtíčem. Krev se mi rozburácela v žilách a srdce bušilo tak, že jsem měl pocit, že mi rozerve hrudní koš. Zmocnila se mě taková touha, kterou v sobě nemohl dlouho držet, a věděl jsem, že musí ven. Ale teď jsem nechtěl jenom šukat, chtěl jsem se milovat, chtěl jsem Ho milovat, dlouho, jemně a vášnivě! Nedokázal jsem si představit, že bych jej zneužil tak, jak Erwin zneužíval celá léta mě! Vklouznul jsem mu prsty do vlasů a přitáhl si jej do dalšího polibku, lehkého, měkkého, který se postupně prohluboval, až jsme oba lapali po dechu. Lehce jsem skousnul jeho spodní ret a on zasténal. Jeho dech začínal být rychlý a plytký, zrovna jako můj.
Začal jsem jej zasypávat drobnými polibky na krk a na šíji, nevynechal jsem jediné místečko a pak dále pokračoval na hrudník k bradavkám, které citlivě reagovaly na má ústa a jazyk. Celé jeho tělo se otřásalo steny, které se snažil tlumit.
„Erene, tady tě uslyším jenom a pouze já, netrap se přece a pusť to ven," šeptal jsem jemným hlasem podbarveným touhou.
Natiskl jsem se na něj celým tělem, až se jeho erekce otřela o mou, stále ještě uvězněnou v kalhotách. Tentokrát jsem to byl já, kdo vydal mučivý sten, a on na nic nečekal a začal mě zbavovat oblečení.
Oba dva, nyní už bez obtížného oblečení, jsme k sobě přitiskli svá žhnoucí těla, objal jsem jej kolem krku a on obtočil své nohy kolem mého pasu. Nikdy jsem nic tak vzrušujícího nezažil a jen z dotyků jeho horkého těla jsem měl pocit, že vyvrcholím. Odtáhl jsem se, zasypával jeho tělo dalšími polibky a on se prohýbal v touze něčeho víc, o co si snad netroufal žádat.
Byl tak kouzelný a stydlivý, rozplýval jsem se nad jeho nevinností, i když jsem věděl, že už ji dávno ztratil, přesto jsem však chtěl, aby si ji se mnou uchoval. Mé ruce bloudily po jeho klíčních kostech a toužil jsem se do nich zakousnout. Této touze jsem však odolal a zaposlouchal se do toužebných stenů, jež se draly z jeho úst. Mé prsty opět zabloudily do jeho vlasů a znovu jsem jeho rty začal nenasytně líbat.
Jakmile jsem se rudých rtů nabažil, drobnými polibky jsem tvořil cestičku až k pupíku, který se spolu s pevným břichem trhavě zvedal plytkým a rychlým dechem. Dlouho jsem se tam nezdržel, můj zájem se upínal jinam. Měl jsem před očima jeho nádherný kolík, který lákal k ochutnání. Dlouho jsem neotálel a vzal jej lačně mezi rty. Jazykem jsem začal kroužit po sametové špičce a jako gurmán ochutnával předkrm, který se mu řinul z ústí žaludu. Prohnul své tělo a žádostivě posunul své mužství dále do mých úst. Přizpůsobil jsem se a posouval ho dál, až jsem jej měl v sobě celý. Podíval jsem se nahoru do Erenových očí. Plály chtíčem a nezkrotnou touhou. Pomalu a klidně jsem jej ochutnával a laskal. Cítil jsem, že to Erena přivádí k šílenství. I já sám jsem byl na pokraji extáze, ale chtěl jsem ještě oddálit jeho vrchol, dopřát mu víc slasti, přestože by mi teď jistě tvrdil, že jej pouze trápím.
ČTEŠ
SAMOTÁŘI ✔️
FanficVánoční příběh o dvou samotářích, kteří hledají svou spřízněnou duši. Za obálku děkuji talentované @MaiaEileenP