Sejak aritu, Najihah Arissa atau nma sbnr Najwa Syahirah makin rpt dgn keluarga serta keluarga angkt nye.
Slps pulang brjmpa kluarga kandungunye, dia mnceritakn hal tersebut kpada kluarga angkat nye.
Mereka dpt menerima dgn tng apa yg tlh berlaku.
Najihah Arissa jga tlh berpndah ke rmh asalnye bersama kluarga kandungunye.
Bbrapa minggu kemudian nye, dia tlh dipinang oleh keluarga angkt nye sndiri.
Bgai tdak prcaya yg abg angkt nye iaitu Aliff Zafril jga menyimpan perasaan kpadanye sjak dia dibawa pulang ke rmh itu 3 thun lps.
Tiap kli teringat akn kejadian tersebut mesti mereka akn ketawa terbahak bahak.
lucu mungkin😂😂😂
2 bulan slps pertunangan, mereka slmt dinikahkn bersama ii dgn kkak angkatnte xlain xbkn Qaisara Qistina serta psngan nye Haziq Hafifie.
'12/9/2018'
Akanku catat didlm jiwa tarikh berharga ini...tarikh dimana aku slmt mnjadi isteri kpada abg angktku sndiri, Aliff Zafril.
Allah SWT,
Terima kasih krana Engkau tlh membrikan aku kbahagian yg xterungkap di bibir. Kau gntikn air mata dgn gelak tawa yg berterusan. Kau bri sejuta kegembiraan slps mengharungi lautan dugaan💛.
Betapa bersyukur nye aku memiliki bidadara sebaikNya. Engkau mncipta Adam utk Hawa. Engkau ciptakn pemilik tulang rusuk yg amtlh smpurna di mataku. Tidak terkata btapa bhagianye aku menikmati detik ii indah dlm kehidupan. Terasa bgai di awang awangan. Engkau kurniakn kluarga yg amatlh memahami serta dilimpahi kasih syg. Aku berdoa agr perkahwinan ini kekal hingga ke Jannah.HambaMu yg lemah
Najihah Arissa* Najwa Syahirah❤'"Syg..." Pnggil Aliff Zafril smbil memeluknye dri blkg.
Najihah Arissa tersenyum.
"Ye,abg." Sahut nye.
"Jom! Kita nk gerak dh ni." Ajaknye.
Najihah Arissa hnya menurut smbil mnutup dairinye.
' Moga perkahwinan ini kekal hingga ke Jannah ❤'
Doa nye dlm hati.
Tamat🌻
Ingt dh tmat ke? Jah gurau jahhh😂nntilh lpas ni mybe I'll update again fr Najihah and his husband story pulakk ok?😇
YOU ARE READING
Datang & Pergi
Короткий рассказCite ni inspired dri lgu au so jgn nk ckp aku ciplak ke apa lah eh😜