" Ok. Dah order an. So cite ah. " Haduih aku ni x mnyabar btul. Tp salh Youngmin gak. Dia dh janji lpas order air dia nk cite. Ha so cite ah.
" Haish x mnyabar
kau ni kan. " Uuuu. Abe Youngmin marah ler. Okok. Kite biar kn dia brcerita lu." Ok. Aku nk bgit- " Halah². Bile dia nk start cite la de org mnyampuk.
" Ni air yg awok² smua order ye. " Eiyu. Apak gedik siak. Aku tau ah Youngmin hensem. Tp ape yg penting? Kerjasame. Eh tiber! Aku tgk Youngmin. PFFTT! Dua jeling syial. Pdan muke kau HAHAHA!!
" Ok mne td? " Hensem tp. Haih. Nyanyok. HAHAHA!! Jhat dho aku ni.
" Kau tk start pape lgi dr td. Pnat aku tunggu ni. " Aku minum air tembikai laici yg Youngmin tlong order kan. Hm not bad. Sdap gak air dia ni.
" Oh ye eh? Ok. Aku actually plik ngn Hae. Bkn Hae je. Tp dgn Daniel skli aku plik. " Aku menaikkan sebelah kening aku. Pelik? Hae? Daniel? Ape yg mamat ni plikkan. " Ape yg pliknye dua org tu? " Pelik sbb dorg x together gether ke ape?
" Xkan kau pun dh lupe? " Youngmin dh buat riak sedih dh. Lupe? Aku lupe ape? Ade bnde yg aku xtau ke?
" Haih. Kan kite tadika ngn Daniel dulu. Lps tu kau igt tk ade budak pompuan yg rapat2 iler ngn Daniel dulu. Mne2 Daniel pegi msti ade dia. Igt x? " Yeoja? Rapat2 ngn Daniel? Hm. Oh yeoja tu. Gedik bai nk rapat² ngn Daniel bgai. Mnympah lak aku.
" Ahh. Yeoja gedik tu. Ha npe ngn dia? " Rse mnympah plak bile igt yg mne yeoja tu x hbis² nk dkat ngn Daniel. Tp towbek aku tetibe diganggu dgn tawaan si Youngmin ni. Ape hal dude mamat ni tetibe gelak.
" Wey. Yeoja yg kau kte gedik tu la Hae dho. HAHAHA!! Berita terkini, Honda Hitomi menggelarkan shbatnye Jeon Junghae seorg yg gedik. HAHAHA!! " Ei mamat ni skli aku sepak tengah² dia kang mau pengsan dia ni. Siap buat berita trkini psl aku ckp Hae tu ged- Oh kjap². Wei srs ah.
" Kau jgn main² Min. Btul ke yeoja tu Hae? Asal aku x igt pape dho. " Youngmin x hnti² gelakkn aku. Tp soalan aku td dia jwab gak. Tp hnye anggukn kpla dia je. Tu pun dh bleh ah diterima.
" Ye srs. HAHA! Dah ah. Stop ah psl ni. Mlas nk towbek2 bagai. Now aku nk kau tlong aku siasat psal Hae ngn Daniel. Cam ne and knp dorg x knal satu sme lain. Ajak skli Baejin ngn Eunchae. Yg pnting jgn smpai JungNiel tau. Arra? "
Pnjg lebar si Youngmin ni explain tp aku just jwab ngn anggukan kpla je. Ye ah. Sis still trkjut dgr knyataan yg si Hae tu budak gedik yg aku gelarkn dulu. Haih kalu Hae tau ni, xke majuk sebulan dia ngn aku.
" Hm ye la. " Aku ngn Youngmin nikmati air dr restoran Sajat td. So end my part. Readers smua akn brgrak ke part JungNiel. Bai². Hah. Readers jgn bocorkan rhsia td ye.
•JUNGNIEL SITUATION•
▪JUNGHAE POV▪Skang kami berada didlm kereta Daniel. Cewah. Cite² aku nk jdi wawancara. Tp rse bosan lak cita² uh. So aku nk cri cita² lain. Hahaha. Ok like aku bgitau td, aku dlm kete Daniel tp sorg pun x kuar kan satu bunyi pun. Ade ah gak bnyi. Bunyi radio. Ha ha ha.
" Niel kite nk gi mne ni? " Tkpe biar aku yg start conversation. Like mat saleh ckp. 'Ladies First'. So why not aku yg start dulu an?
" Wait and see my dear. " Pfftt. Pe ni rahsia² sama gue. Lpas tu sebut dear² sgala. Gue cair tauk. Tp aku tgk Daniel an. Korang tau ape aku rse? Aku rse cam 'wow amazing'. Serious talk Daniel nmpk hot gile dgn rambut dia yg colour separuh grey tu. Tk lupe gak dgn lengan bju yg dilipat shingga pras siku. Oh god what a good view.
" Ehem ehem. Dah puas tilik muke aku ni? Aku tau ah aku ni hensem. Tp x yh la trang² sgt usya ye pun. " Aku trus trsedar bile dgr Daniel berdehem td. Ape aku dh buat ni?! Mane nk taruk muke ni? Malu nye! Malunyeee!! Omo! Muke aku pnas! I'm blushinggg! Cpat² aku larikan pndgan ke luar tingkap.
"Dah². Xyh nk cover sgt. Cam aku x nmpk muke kau blushing. Nmpk comel. " Slow tp mampu didgr oleh aku. Readers,Aku x salah dgr kan? Junghae x salh dgr kan yg Daniel kte comel uh? Oh my hearteu.
" Perasan je. Sape kte muke kau tu hnsem. Please eh muke kau x hensem pun. Tantah org tu buta kte muke kau hnsem. " Hah kau ah yg buta Hae. Bru td kau kte muke dia hnsem.
" Alelele. Cover² malu lak kau. Aku tau ah kau tgh puji aku an td. HAHAHA! " Ei ni kalu dpt pulas telinga dia ni best ni. Sakit btul hati gue yini. Sampai ati Daniel buat hati gue sakit.
" Dah² ah. Fokus kt dpn uh. Skli langgar bontot kete org kang naya lak. " Aku kne cpat² end kan topik skng ni. Change topic changeee!!
" Aku fokus dpn kau fokus kt muke aku kann. Oooo. Okok. Aku fokus kt dpn. Biar kau bleh tilik muke aku puas². "
" Ei! Mne ade! " Mkin truk blushing aku ni. Aku menjeling ke arah Daniel. Dan. Skang. Suasana jdi. Krik krik semule. Radio jdi peneman suasana kitorg skang ni.
" Ehem. Erk. Hae. Aku nk tnye something boleh? "
" Tnye je la. " Daniel cam tragak² nk bgitau ke x kt aku. Like 50-50. Sush sgt ke soalan uh? Sesusah soalan kbat ke?
" Kau. Still suke kan ex kau lgi ke? " Pe dho ungkit psal ex. Lpas tu x bgitau ex yg mne stu. Ceh aku de 2 ex je pun. Acah cam ramai. HAHAHA!
" Yg mne satu? Kau tau kan aku de 2 ex. " Dari lirik mata mu mata mu ku mulai, jatuh cinta. Ewahhh! Dandan lagu tu gak yg kuar la. Haduih.
" Yg bru kau putus 2 minggu lpas. " 2 minggu lpas? Jap aku igt balik. Oh. Shit. Tkkn la dia? Parah. Parah.
" Hah knp ngn mamat tu? " Daniel ni buat aku curious la. Alak dia tnye psal mamat tu. Ni pelik ni btul² pelik.
" Cam aku tnye td. Kau still suke dia x? Rindu ke? Yela. Kau ngn dia bkn main sweet agi. Jealous aku tgk. " Wow abe Daniel jealous. Apakah mkna nya wahai readers sklian? Tp soalan Daniel td tu lgi kbat dri PT3 or SPM.
" Er. "
TBC
So how this part? Kali ni author buat double update. Sbb author rse maybe author xkn update dlm mse trdkat. Or klu author rjin insya allah author update.
Skng readers tlong vomment cite author ni. Author xpkse pun. And tq to readers sbb dh buat kan story ni dlm rankings yg ke 19 utk #parkwoojin. Yeahhh⚘🎉. Yg pling tinggi pun rankings top 5 utk #MXM. Author bnjiri ribuan trima kasih utuk readers. Anyeong💜!
YOU ARE READING
[SU]Fake Boyfriend or Real Boyfriend??<Kang Daniel>
FanfictionTentang seorg queenka yg diganggu oleh ex namchin nye meminta bantuan dri seorg kingka merangkap shabat baiknya mnjdi namchin dia. Atau dipnggil sbagai fake namchin shja. Hubungan mereka smkin berenggang akibat perkara yg membuatkan hidup queenka te...