👬PART 13👭

23 1 0
                                    

" Hae,aku balik dulu au "

" Aku pun Hae. Kau nk tumpang x? "

Pelawaan Hitomi aku tolak lembut. Remember yg aku kne tunggu Jungkook? Kang mengamuk lak 'singa' tu.

" Gwaenchana. Aku tunggu Kook oppa. Dia kte dia nk jemput. " Aku memberikan senyuman manis kpada mereka berdua. Chae dan Tomi berpandangan sebelum melambai kearahku.

Aku menunggu kehadiran Jungkook di satu bangku yg disediakan oleh pihak sekolah. 'Ngam!'. Bangku yg tersergam indah dibawah rimbunan pohon. Redup la eh. Dah la xde org. Aku cepat2 mengambil tmpat di bangku itu. Setelah itu,aku merasakan ade seseorg duduk disebelah aku.Aku memndang ketepi aku and terkejut melihat gerangan trsebut.

" Kamchagia! Yah!! Niel-ah! Jgan ah trkejutkan org camtu!! Nsib Hae tkde sakit jantung. " marahku sambil memukul lembut lengan Daniel.

" HAHAHA! Mianhae~ Npe x blik lagi? "

" Tunggu Kook oppa. Niel? Asal x blik lagi? Bkn td Niel dulu ke yg keluar? "

Daniel hanye tersengih sehinggakan terpancul gigi bunny dia itu. Comell(>~<)

" Memang aku kluar dulu td. Tapi,aku rse malas lak nk blik. "

Aku trgelak dgr ayat dia. Supe keling la ayat tu syang oi.

" Ape kau ckap ni Niel oi? Ayat cam keling. HAHAHA!! " gelak aku x henti2. Bile aku tgk Niel,muke dia cemberut giler. Aku berdehem utk meredakan tawa aku yg trsisa.

" Alaaaa weiiii~ Mianhaeeee~ Jgn la merajukkk~ X kiut laaa~ Nnti aku belanja kitkat~ "

Niel memandang aku sblm berpusing menghadap aku. Dia membuat tgn dia seperti pinky promise. Aku pham ape mksud isyarat tgn dia tu. Aku sambungkan tgn aku dgan tgan dia dan tersenyum manis aku hdiahkan tuk dia.

 Aku sambungkan tgn aku dgan tgan dia dan tersenyum manis aku hdiahkan tuk dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Janji eh? Jgn tipu lak. "

" Ye janji. Kan dah promise ni. "

Kitorg berborak smpai oppa sampai. Oppa kluar dari kete. Aku dgn Niel bgun bile oppa mule dtg menghampiri kitorg. Niel dgn oppa bersalaman and buat bro hug?

Oppa meminta izin nk blik. Aku melambai kearah Niel. Nmpak gaye mcm dia pun nk blik jugak. Aku dgan oppa msuk ke dlam kete. Cam biase,hidupkan enjin,pnaskan lu lpas tu bru grak.

" Oppa nk pegi mne2 ke? "

" Eo. Oppa nk gi shopping mall. Nk beli present tuk someone. "

" Wahh! Jinjja?! Nugu? Yeochin ehhh? " Aku menanyekan soalan dgn muke yg excited. Oppa aku dah berpunyaa~ wuu~

" Ani~ " jwapn oppa btul2 buat hati aku berkecai. Kalu bkan tuk yeochin,habis tu tuk spe?

[SU]Fake Boyfriend or Real Boyfriend??&lt;Kang Daniel&gt;Where stories live. Discover now