Tiktokkğğ

1.8K 118 270
                                    

Selam gençler ve kendini genç hissedenler.

Ben cringe meslek lisesi mezunu olan bir gardaşınız olarak yine cringe bir konu bulmayı başardım.

Konumuz lanet olası tiktok. Hayatımda gördüğüm en iğrenç, en lanet, en kanser uygulama. Kim bulduysa yatıcak yeri yok.

Neysem tiktok denen illet şeyin ne boka yaradığını size açıklıyım. İşe bu tiktok denen meret bir video uygulaması. Yani sosyal medya gibi bişey oldu zaten.

İşte sen video çekiyosun arkaya da istediğinin müziği koyuyosun sadece müzik değil dizi ve filmlerden de sesler koyabiliyosun.

Gelelim fasulyenin faydalarına. O kadar malca videolar çekiyolar ki izlerken ister istemez kanser oluysun. Boktan boktan akımlar yapıyolar.

"Yağmur yağar incedeğggn" öyk niyeyse bu şarkıyı söyleyen kadının sesi beni uyuz ediyo. Bi garip oluyom amk.

Youtubede bi video izlemek istiyorum. Ama bu mal uygulamanın reklamları çıkıyo. Hele şu son zamanlarda Ezgi Gizem midir nedir bi fenomen varya onun videosu çıkıp duruyo amk. Gördükçe sinirleniyorum.

Birde erkekler böyle saçını öne atıp ya da üstsüz video çekince kendilerini bi şey sanıyolar amk. Kızlar bunlara düşmüyo moruklar.

Yaşlılar da kullanmaya başladı. Koca koca adamlar kadınlar tiktok videosu çekiyo. Ay ben nerelere gidem.

"Kimin kocası buğğğ" öyk yani bunu çekenler de sırf şov yapmak için çekiyo. Bir gün işten gelince kocalarını karşılamazlar tiktok videousu çekmek için kocalarını karşılıyolar. Aman şov işte. Belki bazıları gerçekten de video için değil de normal zamanda da karşılıyodur. Ama çoğunluğu yapmıyodur.

Tiktoktaki bazı şarkılar,remixler çok boktan. "Bu kızın gözleriğgg bana mıy bana mı" vs.

Ay keşke yasaklansa şu uygulama ama nerde. Neyse bu kadardı çukulatlarım bu uygulamayı kullanmayın kullandırtmayın.

Cringe Meslek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin