Burası Çukur Moruq

2.1K 126 312
                                    

Selam kakaolu sütlerim. Üff olsa da içsek.

Neyse ben cringe meslek lisesi mezunu olan bir gardaşınız olarak yine cringe bir konu buldum.

Konumuz Çukur kendisi Pazartesi akşamları Show tv'de yayınlanan bir dizi.

İşte bol aksiyonlu, mafyalı, silahlı, dövüşlü klasik bir Türk dizisi. Ben bir bölümünü bile doğru dürüst izlemedim. Fragmanlarını izledim bi de instagramdaki vidoları falan .

Bi de bi işareti var <...> şöyle bi şey hep duvarlarda falan görüyorum sinirleniyorum. Tişörtünü falan da bastırmışlar. Birilerinin üstünde görünce kusasım geliyo. Çünkü o kadar çok görüyom ki insanı bi yerden sonra bayıyo.

Küçük yaştaki çocuklar bu diziyi izleyip kendini mafya sanıyo aq. Mafyacılık falan oynuyolar.

Gerçekten kötü örnek küçük çocuklar için şiddet içerikli, silahlı. Sadece bu dizi değil tv'deki çoğu dizi öyle.

En iyisi tv izlememek. Bence belgesel izleyin ben öyle yapıyorum. Hem belgeseller insana bi şeyler katıyor. Ya da çizgi film izleyin ben hala izliyorum arada. Çizgi film izlemenin yaşımı olur aq. En sevdiğim çizgi film Rafadan Tayfa.

Aman konu nerden nereye geldi. Ergenliği dibine kadar yaşayanların bu diziyi izlememesi lazım. Sonra mafayaya bağlıyolar.

Bi de bunun tişörtlerini giyince kendilerini cool sanıyolar. Ama cool falan değilsiniz aksine cringesiniz.

Neyse bu kadardı. Allah'a emanet olun. 🌹

Cringe Meslek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin