Selam gençlik. Uzun zamandır yoktum birileri demiş öldü şimdi de desinler meslek liseli geri döndü. 1 haftadır bölüm atmıyorum. Sınavlar malum. Neyse 15 tatil geldiğine göre rahat rahat yazabilirim.
Öhöm öhöm bugün ki gündem başlığımız. Youtubedeki diss şarkıları. Bu konu istendi ben de eleştiriyorum.
Şimdi öncellikle bazıları diss şarkısı yapıcam diye kulaklarımızı kanatıyo. Buna hakkınız yok aq. Zaten bu diss şarkısı şeyini de saçma buluyorum. Şarkı yapıp birbirinize sallayınca elinize ne geçiyo anlamıyorum.
Bunu ilk Enes Batur başlattı diye biliyorum. 2017 yılı Ağustos ayında yapmış. 44 milyon izlenmiş.Enes Baturun bir diss şarkısı daha vardı. O da 52 milyon izlenmiş. Ulan kaliteli şarkı yapıp da o kadar izlenme alamayan o kadar çok şarkıcı var ki. Yazık gerçekten. Tabi bu kadar izlenmesine şaşırmamak gerek sonuçta Enes Baturun kitlesinin yaş aralığı belli.
Hatta Reynmenin Biziz şarkısı vardı. 58 milyon izlenmiş. Tabi şarkıda isim vermiyodu ama sonuçta o da diss şarkısı ona buna sallıyodu sonuçta. Bu şarkının 1 milyon beğenisi varmış bide.
Neyse mesele izlenme sayıları değil. Mesela Enes Batur ilk diss şarkısını yaptığında videoda adı geçen tüm yotuberler tepki videousu çekti. Bi ara trendlerin yarısı tepki videosuydu aq.
Herkes prim yaptı. Bir sürü abone kasti falan. Valla ben youtuber olsam adım geçse çekmezdim. Mesela Danla Bilic kendisini pek sevmem ama Enes bu kıza o kadar salladı. Kız bi video bile çekmedi helal olsun.
Tamam adı geçenleri anlarım da adı geçmeyenler bile video çekti. Size ne oluyo kardeşim. Sizden bahsedilmemiş bile. İlla prim yapcaksınız.
Enesten sonra herkes diss şarkısı yapmaya başladı. Berkcan Güven, Orkun Işıtmak, Mami, Baturay Anar vs.
Ha bu arada diss şarkısı mı bilmiyorum ama Duygu Köseoğlunun Benim Şeklim diye bi şarkısı var insanın kulağının ırzına geçiyo resmen.
Neyse gençler benden bu kadar. Hadi Allah'a emanet 🌹🌹
Eleştrimemi istediğiniz konuları yorumlara yazın.