İnsanların fiziksel özellikleriyle dalga geçen tayfa

561 57 55
                                    

Selam gençlik. Ben cringe meslek liseli.

Konumuz insanların dış görünüşüyle dalga geçen insanlar. Az önce bir arkadaş istedi bende yazayım dedim. Sizi mi kırıcam ayol ;)

Bu insanları oldum olası anlamam ve nefret ederim. İnsanların kilosuyla,kaşıyla, gozüyle dalga geçince elinize ne geçiyo.

Sonuçta bizi Allah yarattı. Dış görünüşümüzü biz seçmedik. Sonuçta o insan istemezdi kilolu olmayı, o insan istemezdi sivilceli olmayı.

Ama karaktersiz olmayı siz istemişsiniz belli. Gerçekten hiç mi vicdan yok sizde o insanlarla dalga geçince onların piskolojisini düşünüyo musunuz ?

Kilolu insanlara taktığınız lakaplar gerçekten iğrenç. Dana, kömüş, manda,sığır. Demek ki onlar kendileriyle barışık size ne oluyo aq.

İnsanların fiziksel özellikeriyle dalga geçene kadar kendinize bakın. Her şey dış görünüş değil. Tabi artık çoğu kişi dış görünüşe önem veriyo ama. O da onların mallığı. Isterseniz dünyanın en güzel insanı olun ama karakteriniz yoksa bir anlamı yok.

Böyle insanlara iki çift lafım var. İnsanlarla alay etmek çok büyük bir günah. Vebalini nasıl ödersiniz bilemiyorum. Sizinle alay eden biri varsa takmayın. Zamanında benimle de alay ettiler. Ama ben hepsini Allah'a havale ettim. Sizde öyle yapın.

Bölümü şu sözle bitirmek istiyorum.

"Yaradılanı severiz yaradandan ötürü"

- YUNUS EMRE

Neyse gençler. Benden bu kadar. Hadi Allah'a emanet. 🌹🌹

Cringe Meslek LisesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin