Christian mě budí v 8:30. Oblékám si na sebe červená tanga a červené šaty, abych vypadala svůdněji.
Dnes mám narozeniny, takže na mě čeká speciální snídaně. Cupcakes! Takové překvapení hned po ránu. Uvidíme, co se stane dál.
Christianovi zazvoní telefon, zvedne jej, představí se a odběhne na chodbu, kde nějakou dobu zůstává. Vrací se s úsměvem a říká mi, že dnes bude velký den a že se můžu těšit na překvapení, které se už připravuje.
Napřed jdeme do kanceláře, kde vyřešíme odpovědi na emaily a dáme si kávu. Jdu uvařit presso,vracím se a nezapomenu si všimnout Christianova úsměvu na rtech. Popíjíme kávu a mně se honí hlavou myšlenka, že bych ho mohla zkusit požádat, jestli bychom si na den nebo dva nemohli vyměnit role. Upřímně, mám z toho trochu strach, co mi na to řekne, ale třeba se mu bude moje přání líbit a realizujeme plán. Fajn, zatím je teprve půl jedenácté dopoledne, takže mám ještě dost času,abych to promyslela. Jsem docela zvědavá,co si pro mě Christian nachystal za překvapení. I když musím uznat, že za tak krátkou dobu mě zná docela dost. Ví, že si ráda poslechnu písničky od Avril Lavigne a občas i od jiných zpěvaček. Poslední dobou se mi zdá, že o mně ví snad všechno.
Zase mu zazvoní telefon a na displeji se mu zobrazí Tailor. Co teď asi může potřebovat? Nebude to součástí nějakého překvapení? Přijme hovor, vyběhne ze dveří a já běžím k oknu,protože si nedám říct a jsem zvědavá. Vidím, jak vystupuje z auta Tailor s nějakou blondýnkou a napadá mě, jestli to není Tailorova přítelkyně nebo že by sem opravdu vedli Avril a na večer bude koncert?
Běžím rychle po chodbě zjistit, co se děje, ale bohužel s nepořízenou, protože se nemůžu dostat do místnosti s klavírem. Je tam zamčeno.... Tak zase běžím zpátky a dělám, jakože vůbec nemám tušení, že se něco chystá.
Přichází Christian a já píšu své nejlepší kamarádce Mii poděkování za přání k narozeninám a dodávám, že se dnes nejspíš stane nějaká speciální událost.
Jde se na oběd a už vidím svůj obrovský dort a speciální menu.
ČTEŠ
Secretary(CZ) (50 shades fanfiction)
FanfictionVšichni jistě známe příběh Anny Steele a Christiana Greye, ale co kdyby Anna pracovala u pana Greye jako sekretářka? #191 fanfikce #4 hot #54 ff #509 cz #780 love #635 láska