Christian mě vzbudí 8:30, tak jako každý den a říká mi:,,Dobré ráno, Anno,dneska tě čeká speciální den." ,,Dobré ráno, Christiane, už se těším!" ,odpovím.
Převléknu se, vyčistím zuby, učešu si vlasy a jdu dolů do jídelny na snídani.Dneska máme toastový chleba se sýrem a šunkou.
Po jídle jdu zase uklidit Christianovi dokumenty a trochu je poskládat.
Uvařím kávu a společne u ní sedíme a povídáme si. ,,Nepůjdeme dnes do herny?",zeptám se. ,,Určitě půjdeme, mám na tebe chuť!" ,odpovídá mi.Po chvíli mě bere za ruku a vede mě do jeho ,,herny" a já poslušně jdu,protože se na to už hrozně těším. Proč si před obědem neužít, jak úžasný nápad!
Odemyká dveře od herny a hned,jak vejdeme zase zamyká.
Svléknu si tričko a podprsenku a on si sundává košili. Povalí mě na postel,chytá mi ruce a líbá mě, pak si sundáme kalhoty. Ohne si mě přes koleno, naplácá mi na zadek.
Lehám si na postel, Christian mě k ní přivazuje a dává mi na bradavky kolíčky na prádlo. Bere do ruky mini vibrační patronku. Zacílí ji na to správné místo a začíná mě přivádět k šílenství. ,,Ano,Christiane!",zasténám. Pak si navleče kondom a strčí mi ho tam. Přiráží hodně tvrdě,občas mi sem tam naplácá na zadek a já to tak zbožňuju! Po několika minutách najednou přichází vytoužený bouřlivý orgasmus. ,,Ach,Christiane!", vykřiknu.
Cítím,že se mi podlamují kolena, tak říkám,aby mě chvilku nechal ležet.
Nahne se na mě a začne mě líbat,ale ještě mě nechá svázanou, takhle se mi to líbí!
Po několika vášnivých polibcích se oblékáme a je čas jít na oběd,protože už nám oběma pěkně vyhládlo.Dnes máme uzené maso s křenovou omáčkou a kuřecí vývar s nudlemi. Úžasný výběr!
Po obědě jdeme zase zpátky do kanceláře a já zapnu notebook a jdu napsat dopis pro pana Blacka ohledně jednoho obchodního jednání. Potom mi Christian kontroluje,jestli nemám někde překlep,vytisknu jej a zabalím do obálky. Vybíhám ven, hledám schránku a zjištuji,že je v naší ulici,takže tam vhodím dopis a můžu jít hned zpátky.
Vracím se a jak vkročím do kanceláře,tak se na mě Christian dívá,usmívá a říká:,, Dopolední akce na tobě ještě zanechala stopu,je to poznat na stylu chůze." ,,Následek skvěle odvedené práce." ,sotva to dořeknu,tak se na mě usmívá a odpovídá: ,,Přesně tak,tvá slova se mi líbí,Anno."Už je čas večeře. Máme fitness bagetu se šunkou.
Miluju ten Christianův úsměv!
Po jídle je čas jít k sobě do
pokoje,dát si sprchu a číst si. Po přečtení několika kapitol jdu spát,ať jsem zítra schopná.
ČTEŠ
Secretary(CZ) (50 shades fanfiction)
FanfictionVšichni jistě známe příběh Anny Steele a Christiana Greye, ale co kdyby Anna pracovala u pana Greye jako sekretářka? #191 fanfikce #4 hot #54 ff #509 cz #780 love #635 láska