Christian mě zase budí 8:30, pak následuje převlékání, čištění zubů a snídaně.
Jdu do kanceláře, kde už na mě čeká Christian.S vařením kávy počkám,až přijde Mia
. Těším se,až ji uvidím a popovídáme si spolu.
Uklidím Christianovi stůl, on se na mě usměje a plácne mě po zadku,když vylezu na stůl,abych utřela prach. Poprosím ho ještě o jednu ránu, kterou obratem dostanu a usmívám se.
Najednou někdo klepe na dveře, tak jdu otevřít. Je to Mia. Pozdravím ji, potřeseme si rukou a nabídnu jí místo k posazení.,,Mio,dáš si kávu?" ,zeptám se jí. Ona souhlasí, tak ji jdu uvařit pro nás všechny. Vracím se s ní ke stolu a sedám si. Napřed si povídá s Christianem a pak i se mnou. Usrkne kávu a ptá se:,,Anno,ty jsi podepsala smlouvu?" ,,Podepsala." odpovím jí. Dívá se na mě s překvapeným výrazem, že jsem vstoupila do temného světa BDSM. Pak se usmála a zeptala se,jestli budeme nejlepší kamarádky, ona souhlasila, takže se tak stalo. Christian je také velmi nadšený, že jsem se spřátelila s jeho nevlastní sestrou s zjistila,že máme podobný vkus.
Rozloučíme se s Miou a jdeme na oběd. Dnes máme řízek s pečenými bramborami.
Po obědě jdeme zpátky do kanceláře.
,,Christiane, dáme si víno?" ,zeptám se. ,,Můžeme,ale pro dnešek zapomeň na sex." Hned, až to dořekne, tak mě vede do jeho soukromého letadla společnisti Grey enterprise holdings s.r.o. a napíše zprávu pilotovi,ať s námi udělá okružní let. Za několik minut vzlétáme a na stole před námi leží láhev s vínem a 2 skleničky.
Jsem velmi šťastná, jenom mi pořád vrtá hlavou jedna myšlenka. ,,Christiane,proč dnes nemůžeme mít sex?" , ptám se. ,,Anno, ty nevíš, že v BDSM pravidlech je jasně dáno,že nesmíš pít alkohol v den, kdy bude sex?" ,odpovídá mi s přísným pohledem. ,,Cyklisté si můžou ale dát alespoň skleničku, tak proč se to nemůže v BDSM vztahu?" ,zvídám. ,,Protože je to z bezpečnostních důvodů, aby nedošlo k vážným zraněním." ,odpovídá mi. ,,Příště si pamatuj, že obojí zkombinovat nejde, vždycky buď vínko nebo sex." ,dodává.
Chystáme se k přistání a mně se začíná trochu motat hlava, ale dívám se na Christiana a už jsem v pořádku,protože jsme přistáli. Let byl opravdu nádherný.Je čas na večeři. Bude moje oblíbená pizza. Christian umí vybírat věci, které zbožňuju.
Po večeři jdu zase do pokoje, umyju se, vyčistím zuby a mohla bych přečíst několik kapitol, pokud u toho neusnu. Přečetla jsem 8 kapitol. Ten čas ale utíká hodně rychle. Už je zase hodně hodin, měla bych jít spát.
ČTEŠ
Secretary(CZ) (50 shades fanfiction)
FanfictionVšichni jistě známe příběh Anny Steele a Christiana Greye, ale co kdyby Anna pracovala u pana Greye jako sekretářka? #191 fanfikce #4 hot #54 ff #509 cz #780 love #635 láska