Vstavám, je 8:30 , chystám si na snídani rohlík se šunkou a vařím kávu. Jakmile dojím,tak si jdu si čistit zuby svou oblíbenou bělící pastou a taky se musím nějak hezky obléknout, abych na Christiana zapůsobila a on ve mě viděl tu neodolatelnou, sladkou Annu, kterou by nejradši svázal a ojel. Černé šaty budou ideální. Ještě si musím dát do kabelky pár věcí, protože,co kdyby náhodou se hodily. Vibrační rtěnka, lubrikant a balíček kondomů nejsou vážně od věci. Hm,třeba se dočkám nějaké nezbednosti v jeho kanceláři... Dobře,zbývá mi ještě 15 minut, tak by to chtělo nějaký makeup, šedé stíny a rudou rtěnku, nebo ne, kašlu na to.
Tailor už je tu! Tak honem běžím do auta a pozdravím: ,,Dobrý den" a on mi odpoví: Dobrý den, slečno Steele. Pan Grey už se moc těší na pohovor a dnes má obzvlášť dobrou náladu."
Po příjezdu konečně spatřím Christiana. Pozdravíme se,potřeseme rukama a on mě odvede k němu do kanceláře. ,,Posaď se a projednáme smlouvu", řekne a sedáme si vedle sebe ke stolu. Přede mnou leží ta ,,ona" smlouva vypadající takto:
Zaměstnanec firmy Grey Enterprise holdings s.r.o. musí:
a) hlásit svůj zdravotní stav
b) chodit včas (poskytnuta služba osobního řidiče)
c) mít ,,safeword" a sdělit jej zaměstnavateli
d) respektovat šéfa
e) poskytnout seznam věcí,které je ochotný splnit a které ne
f) odpustit si narážky typu: šéf je blbec,násilník, hovado ,apodZaměstnanec firmy Grey Enterprise holdings s.r.o. nesmí:
a)kouřit
b)pít alkohol na pracovišti
c)pomlouvat
d)účastnit se kyberšikany nebo ji způsobitPodpis zaměstnavatele:
Podpis zaměstnance:
Anastasia Steele
Po dočtení ihned podepisuji a nejde si nevšimnout úsměvu Christiana. ,,Hodná holka!" ,pochválí mě a navážeme oční kontakt. Najednou mě strčí ke zdi, chytne mi ruce a začneme se vášnivě líbat. Sundá mi tričko a podprsenku, řekne mi,ať předpažím s překříženýma rukama a svazuje mi je kravatou. Ach, konečně! Pak mi olizuje bradavky a občas je zlehka zkousne zubama, několikrát to zopakuje a pak se přesune dolů a řekne,ať se otočím zády, vytáhne bičík a po pár vteřinách mi přistane na zadku první rána. ,,Ano,pane" ,zasténám. Přistane mi jich ještě dalších pět. Dále se mám otočit čelem k němu a lehnout si na stůl, kam mi pomůže vylézt. ,,Máš u sebe kondomy? zeptá se. ,,Mám je v kabelce kromě nich ještě dvě věci." ,odpovím. Vytáhl je z kabelky a hned se mu zalíbila vibrační rtěnka, kterou samozřejmě hned použil. Hrál si se mnou, ale neměla jsem potřebu se nijak bránit, protože se mi to hrozně líbilo. Pak mi pomůže ze stolu a řekne mi, ať si před něj kleknu a strčí mi ho do pusy a já mu ho poslušně začnu kouřit. Po několika minutách mi pomůže se vysápat na stůl, vezme si kondom a strčí mi ho tam. Napřed docela jemně, potom začne tvrdě přirážet a nemůžu se zdržet sténání.
Po akci mně rozváže ruce a oblékneme se a on mě vezme do náruče a odnese mě do pokoje a položí mě na postel a řekne: ,,Tady budeš bydlet, Anno. Nemusíš si brát věci z domu,oblečení jsem ti nakoupil a tvoje nejoblíbenější jsem vyzvednul od tvé spolubydlící. Nyní jsi tu doma." a odešel. Kurva, takový luxus mě nenapadl ani ve snu, bydlet v jeho firmě. No nic, jsem nějak unavená, je čas jít spát, uvidíme, v kolik mě Christian vzbudí.
ČTEŠ
Secretary(CZ) (50 shades fanfiction)
FanfictionVšichni jistě známe příběh Anny Steele a Christiana Greye, ale co kdyby Anna pracovala u pana Greye jako sekretářka? #191 fanfikce #4 hot #54 ff #509 cz #780 love #635 láska