Zack'in geçmişi~
Yıl; 1997 mekan; xx
Zack in anası bir biçız dı gocasından ayrıldıktan sonra bi sevgili yapmıştı ve çocuğu zaakun a işkence eden sevgilisine hiç tepki vermiyordu, çünkü biçızBir gün biçızın sevgilisi eve bir bidon benzinle geldi asıl amacı o benzinle sarma ısıtıp yemekti, sarmaları sardı ve benzinle ısıttı 2dk tuvalete zıçmaya gitti ve o sırada sokaktan gelenin zakkun sarmaları görür ve bir tane almaya çalışırken odaya dalan kokarca sarmaların üzerine oturur zakkun her ne kadar yapma etme desede kokarca dinlemez ve....
SARMALARI GAÇIRIR!o sırada zakkun boş tabağa mal mal bakmaktadır ve bıçızımizin sevgilisi mutfağa gelip boş sarma tabanına bakar ve,
Cinnet geçirir
O anki sinirle zakkunn yanındaki tabağı yakmaya çalışır ama o anda yanlışlıkla zakkunu yakar, zakkun da onun kolunun arkasındaki brownilerden bir ısırık almaya çalışırken onun kolunu ısırır ne var ki bu iğrençti ve eti koparıp atar.En sonunda adam evden "FAK YU LAYF" diyerek çıkar ama zakkun her yeri yanmıştır, anası onu bandajlara sarıp cami önüne bırakır sonra da dilencilik yaparak yaşar....
~Ponçik amça bölümünü yazmıyorum üşendim :/ ~
İmam olan İbrahim gray sokakta gezerken zakkun la karşılaşır asıl amacı karı bulmaktır ama zakkun bulur
Zakkun camide çalışmaya başlar ama fazla dayanamaz ve istifa eder o zamanlar İbrahim gray in "ya rabbi sabır ver" isimli sınanma odası vardır. Orada B6 (beklenmedik 6) ya atanır ve orada çalışmaya başlar.
Bir gün oraya reçel isimli bir kız gelir ve kız kafadan gidiktir. Reçel zakkunn ilgisini çeker ve zakkun reçel ile bşnakan kaçmacılık oynarlar~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satsuriku no tenshi kısa hikayeler
SonstigesSatsuriku no tenshi/Angels of death hakkında yazdığım kısa hikayeler. Karekterlerin geçmişleri, gelecekleri vb... Hakkında olan bu kısa hikayeleri okursanız sevinirim^^ Not:vol 2