Esinlendiğim bir fmv daha. İlk izleyip okursanız herşeyi daha iyi anlarsınız sizi seviyorum şarkılarınızı açın da beraber ağlıyalım.
Jungkook heyecandan delirecek gibiydi. Seokjin ona beklemesini söylemişti ve o da gittikleri yer de oturmuş bekliyordu. Hastane odasıydı burası.
Birden başına ağrı girdi.
Kaza? Aklına bir kaç anı daha geliyordu. Kaza mı geçirmişti? Bunu seokjin'e soracaktı.
Yarım saat bile geçmeden odanın kapısı açıldı.
İlk bir parfüm kokusu geldi. Sonra minik bir beden. Sarı saçları olan.
Jungkook'un aklına gelen anılardan başı dönüyordu ama ayağa kalktı ve kollarını ona sardı.
"jimin. Hep seni düşündüm sevgilim."
Jimin ellerini jungkook'un yüzünde gezdirdi.
"sensin.."
Jimin ona daha sıkı sarıldı. Jungkook incilerini jimin'in boynuna bıraktı. Göz yaşları orada sanki can buluyordu.
"ağlama bebeğim. Güçlü ol yanındayım."
"gözlerine noldu jimin?"
"ay'a bile beraber gidebileceğim birine verdim."
"Jimin çok güzelsin. Seni anılarım da yaşattım biliyor musun?"
Jimin ve jungkook oturup saatlerce konuştu. Gitme vakti geldiğin de jungkook kollarını Jimin'e sarmış. "onu bir daha asla bırakmam" diye ağlıyordu. Jimin dayanamadı. Gitmesini istemedi.
"Jin hyung bizi evimize götürür müsün?"
"jimin iyi olacak söz veririm."
"jungkook iyi olacak söz veririm."
~~~~
1 yıl sonra jungkook artık dayanamıyordu.
"evlenelim."
"ne?"
"evlenelim jimin."
"jungkook seni anlıyorum sevgilim. Ama olmaz. Hayatını kör biriyle mi geçireceksin?"
"kör değilsin jimin. Fazla fedakarsın. Seninle diğer hayatımı bile geçirmek istiyorum. Cennete bile yanım da ol istiyorum."
"jungkook şu an çok gençsin."
"25 yaşındayım jimin."
"28 yaşındayım jungkook."
"benimle evlen jimin. Benimle evlenir misin jimin?"
Jimin güldü. Pişman olsun istemiyordu tabi ki ama hayatını ona adamıştı zaten onunla devam etmek istiyordu.
"evlenelim o zaman biz."
Jungkook heyecanla ayağa kalktı. Jimini kucağına aldı.
"ŞIMDI KABUL EDİYOR MUSUN?"
"Eevvvettt."
evet be evet be diye bağırırken jimini döndürüyordu. Neredeyse mutluluktan çığlık atacaktı.
Ne olursa olsun. Ne kadar engel çıkarsa çıksın jeon jeongguk park jimin için yaratılmıştı. Ne kadar zorlukla karşılaşsa bile jeongguk'u her zaman koruyan jimin ise jeongguk için yaratılmıştı. Jimin'in elleri en çok jungkook'a yakışıyordu.
Jungkook'un kalbi en çok Jimin'e yakışıyordu.Onlar aşk'ı bize göstermek için dünyaya gönderildi.
Park jimin jeongguk'u seviyor.
Jeon jeongguk Park Jimin'e aşık.