A treia scrisoare

28 11 5
                                    


23 septembrie 1870
Marți, ora 06:14

Draga Julien,

Azi m-am trezit din ghearele unui coșmar, un vis unde tu mi te stingeai in brate iar lacrimile mele iti udau chipul pal.

Corpul iti era rece iar lichidul vital ce ne curge prin vene ne inconjura. Trunchiul iti era sfâșiat iar bluza de bumbac de un alb pur, ce ti-am daruit-o la prima noastra aniversare era patata cu acel rosu ce-mi provoaca greață.

Si acel miros, de fier usor ruginit si udat de roua diminetii si de usor sarat, de parca era biza mări dupa o furtuna groaznica, imi inunda simțurile intorcandu-mi stomacul pe dos.

Tipam, tipam atat de tare incat simteam de parca înghițise un pumn de cioburi iar plamanii imi adreau. Tipam dar nimeni nu ma auzea. Eram singuri in negura nopții.

Nu stiam ce s-a intamplat, cum de tu ai ajuns in starea respectivă. Imi era frica sa ma misc. Aveam impresia ca daca o sa-mi intorc privirea de la tine te vei transforma in pulbere de stea, fugind se sub strangerea bratelor mele. Iti leganam corpul, degetele mele tremurande iti mangaiau chipul iar buzele mele iti sopteau numele la nesfarsit.

"Julien"

Iti strigam sa iti deschizi ochii dar erai... mort.

O durere groaznica imi strapunge inima atunci cand scriu, gandesc, aud sau spun acest cuvant. Tu nu ai cum sa fii mort. Esti prea viu in amimtirile mele ca sa fii mort in aceasta viața.

Vreau sa fiu egoist si sa cred ca te vei întoarce la mine. Ca nu m-ai uitat atat de usor pentru ca eu nu am cum sa te uit pentru ca tu esti tot ce mai am. Esti salvatorul meu si tot tu imi vei fii călău.

Iar acum, stau si tremur pe veranda, privind rasaritul cum se inalta peste dealurile din fata casei noastre. Locul unde mi-ai aratat ce este dragostea si m-ai facut sa ma simt special.

Si din nou, egoismul din mine iti vorbeste atunci cand iti mărturisesc, te rog, sa-mi nu-mi iei acest sentiment. Nu mi te lua de langa mine si pentru a doua data.

Nu-mi lasa demonii ce-mi colinda coșmarurile sa te prinda.

Te rog iubitule, nu-mi da ocazia sa te revad in acea stare, trupul rece si neînsuflețit.

Cu dragoste, Asmodeus.

Dear JulienWhere stories live. Discover now