Chapter 3

207 15 0
                                    

«Κ.Elgort ο Marcus με εστειλε σε εσας για τα .. », είπε ψιθυριστά το νεαρό παλικάρι. «Ξερω ξερω..πηγαινε κατσε στο γραφειο μου και θα τα πουμε μετα. »

Θα τα πούμε μετα ? Τι θα πούνε μετα ? Και γιατί φοβήθηκε τόσο ο Ansel όταν τον είδε ? Κατι τρεχει. Ο νεαρός πάντως φαίνεται σχετικά απλώς. Δεν υπάρχει κάτι πάνω του που σε κάνει να νιώθεις απειλή. Γιατί βασικά τα σκέφτομαι όλα αυτα ? 

«Anna μ'ακους που σου μιλάω ? », με ρώτησε ο Ansel καθώς κουνούσε το χερι του μπροστα απο τα μάτια μου. « Μαλιστα ναι ..τι ειπατε ? », είπα αφηρημένη. 

«Καλα δεν ακούς..δεν θα τα λέω εκατό φορές..Επειδή εχω δουλεια μαζεψε τα πραγματα σοτυ και φύγε. Θα συνεχισουμε την φωτογραφιση αυριο. ». «Ενταξει κυριε Ansel ! », απάντησα με περιεργο τροπο. 

«9 η ώρα να είσαι εδω»  είπε καθως περπατουσε για το γραφείο του.

Πήγα στην αιθουσα που αφηνω ως συνήθως τα πραγματα μου και άλλαξα. Δεν μπορω να σταματησω να σκεφτομαι το ύφος του Ansel. Kαιι..αυτό το όνομα που είπε ο νεαρος.." Μarcus" ..Marcus λεγανε και τον πατερα μου. Οχι Anna μην σκεφτεσαι τον πατερα σου δεν σου κανει καλο μου ελεγε κατι μεσα μου. Οχι δεν προκειτε να ασχοληθω παλι με τετοια. Εχω καινουρια ζωη πια. Δεν μπορω να σκεφτιομαι το παρελθον. 

Είχα ήδη βγει απο το στουντιο και περπατουσα στον δρομμο. Οι δρομοι γεματοι και τα μαγαζια ακομα ανοιχτα. Σταθηκα μπροστα σε μια βιτρινα και κοιτουσα τα ρουχα. Πραγματικα εδω εχει υπεροχες τιμες και ολα οσα εχει μεσα ειναι υπεροχα. Σταθηκα μερικα ακομα λεπτα και επειτα απο πολλη ωρα μπήκα στο μαγαζί. Δεν είχε πολυ κοσμο. Μονο κατι κοπελες που κοιτουσαν τα ρουχα. 

«Πως θα μπορουσα να σας εξηπηρετησω ?» ,με ρωτησε μια γλυκια κοπελα.  «Εμμ θα ηθελα ενα τζιν ..αα και μια μπλουζα », ειπα και χαμογέλασα. «Μαλιστα..τι νουμερο ? ».

«Medium.», απάντησα  καθως κοιτουσα τι ρούχα έχει. Καθως η κοπελα εψαχνε να μου βρει αυτα που ζητησα 2 γυναικες  με κοιτουσαν με περιεργεια απο εξω. Μπήκαν μεσα στο μαγαζι και ηρθαν προς το μερος μου. 

«Δεν είναι αυτή σου λεω», είπε μια κυρία  που ήταν έξω απο το μαγαζί. Για μενα μιλανε ? 

«Γεια σου ! », μου ειπε η μια  κυρία με περιεργεια.  «Γεια σας ! », απάντησα αδιάφορη. «Σε κοιταω ωρα και θα ηθελα να σε ρωτησω κατι», είπε η γυναικα καθως η αλλη την σκουντουσε. «Μα..μαλιστα ! ».«Μηπως..μηπως την μητερα σου την λενε..Kristina ! », είπε η γυναίκα καθώς κοιταξε τιγυρω. «Την λεγανε», ψιθύρισα.  «Ναι »,είπα με ένα στραβό χαμόγελο. «Την λεγανε ? », είπε με μια εκπληξη και μια λύπη στο βλέμμα της. «Εχει χρονια που πεθανε ! », είπε χαμογελαστα καθλως κοιταξα ψηλα..«Θα κανω καποιο λαθος !»  ,  ειπε η κυρια βουρκωμενη  και βγηκε απο το μαγαζι με την φιλη της κανωντας μεγαλα βηματα.

Βγηκα γρηγορα απο το μαγαζι και κοιταξα γυρω μου. Η γυναικα ειχε ηδη απομακρυνθει αρκετα. Αρχισα να τρεχω. Με το που εφτασα σκοντα της τραβηξα το χερι και την γυρισα προς τα εμενα . 

«Απο που ηξερες την μητερα μου ?»,την ρωτησα.  «...», η  γυναικα δεν απαντησε , κοιταξε κατω και αρχισε να κλαιει. «Πες μου», φωναξα. 

«Η Kris ηταν ..»

Last Night ( Zayn Malik&Ansel Elgrot fanfic)Место, где живут истории. Откройте их для себя