Bölüm 1-Merak

1.6K 39 5
                                    

"Zack,okula geç kalacaksın acele et!" Bu büyükanne Mary'nin sesiydi.O Haklıydı.Okula geç kalmamalıydım.Özellikle son olanlardan sonra...En son okula geç kaldığım zaman tahtaya 1000 Kez "Birdaha okula geç kalmayacagım" yazmak zorunda kalmıştım.Ne kadar saçma öyle değil mi? Her neyse birdaha bu olayı yaşamak istemiyorum.Hemen üstümü giyip,kahvaltı masasına oturdum.Yemeğimi yedikten sonra çantamı hazırlayıp okulun yolunu tuttum.Çantam taşınmayacak kadar ağırdı.Öğretmenimiz Bayan Cruise Sırf bana taktı diye ek ödevler veriyordu.Bu kadar haksızlığı çekebildiğime ben bile inanmıyordum.Hava da çok sıcaktı.İçimden keşke hava bu kadar sıcak olmasaydı dedim.Birkaç saniye sonra nasıl olduysa hava eskisi kadar sıcak değildi.Bu olay bana biraz garip gelse de üstünde durmadım.Okula vardığımda bahçede kimse kalmamıştı.Hadi ama!! Hemen sınıfa koştum.Zamanlamam gayet iyiydi.Bayan Cruise sınıfa girmeden saniyeler önce yerime oturabilmiştim.Bayan Cruise sinir bozucu tiz sesiyle "Bay Walker,nihayet okula geç kalmamışsınız.Tebrik Ederim".Bu kadından nefret ediyorum,espri bile yapamıyor.Dersin ilk 20 dakikasında uyukluyordum.Ondan sonraki dakikalar ilgimi çekti.Tarihte Birçok Element Büyücüleri varmış.Daha sonra dinozorlarla birlikte nesli tükenmiş.Öğretmen Element Büyücüleri hakkında daha fazla bilgi bilmediğini ve bunların sadece efsane olduğunu ve inanmamamız gerektiğini söyledi .Zaten ders çoktan bitmişti.Öğretmen ne derse desin Büyücüler ilgimi çekmişti. İmparatorlar,Şövalyeler vs. tarihte bilinen en önemli kişilerdi.Peki ya Element Büyücüleri? Onlar kim di,nereden gelmişlerdi,amaçları neydi? Bu tür sorular her ne kadar derslerde başarısız olsamda her insanın ilgisini çekebilirdi.Okul sonu eve gidip büyükbabamın eski kitaplığında Element Büyücülerini araştırmaya koyuldum.Birkaç saat sonra araştırmam bitmişti.Konuşamıyordum.Bu gerçek olamazdı.

Son ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin