Bölüm 4-Acıyla Yüzleşmek

428 27 0
                                    

Olduğum yerde donakalmıştım.İblisler bu  kadar çabuk mu saldırıya geçmişti.Herneyse düşünecek zaman bile yoktu.Odamın penceresinde Sihirli Diyar'ın yok oluşunu izliyordum.İblisler neden saldırıya geçmişti? Birçok türde iblis vardı.Büyücülerin ise kaçmaktan başka çareleri yoktu.Birçok büyücü iblislere karşı koyuyor sonunda ise ateşlerin arasında yanıp kül oluyorlardı.Büyücülerin dışında elfler de vardı.En cesur elfler savaşıyordu.Diğerleri ise savaşçı elflere yardım ediyordu.Manzara gerçekten çok kötüydü.Buna bir dur demeliydim.Babamın  mektubundaki gibi Dünyayı kurtarmalıydım.Ama Nasıl? Şuan beklemekten başka  çarem  yoktu.Daha fazla bu manzarayı seyredemeyecektim .Gözleri  Yumdum,kulaklarımı kapadım.Bir koltuğun arkasına sindim ve beklemeye başladım.Sanırım dalmışım,rüya görüyordum.Rüyamda Gladior bana iblisleri yeneceğimi ve yeni element büyücüsünün ben olduğumu söylüyordu.Bana parşömeni gösterip "Eğer bu parşömeni alıp,Dünyayı kurtarmak istiyorsan Kalbinin sesini dinle.Yanlızca aklını ve kalbinin sesini dinlersen o mağarayı bulabilirsin".Sonra ise karanlıklar içinde kaybolmuştu.Ama daha soracak bir sürü sorum vardı.

Gözlerimi yavaşça araladım.Sanırım savaş bitmişti.Yavaşca pencerenin oraya  süzülüp pencereden baktım.Kötü haber güzelim Diyar mahvolmuştu.İyi haber ise İblisler gitmişti.Arkamı döndüğümde ise Şişman adam kaybolmuştu.Dısarıya bir bakınsam fena olmaz sanırım diye düşündüm.Kapıyı yavaşça aralayıp dışarı bir göz attım.Şehrin mahvolması dışında herkes gayet mutluydu.Birlikte şehirlerini yeniden inşa ediyorladı.Buarada Hemen yanımda şişman adam belirdi.Şişman olmasına rağmen gayet hızlıydı.Bana "Bay Walker uyandınız demek.Kusuruma bakmayın o an size adımı söylemeyi unuttum.Benim adım Youry,Sihirli Diyarda sizin rehberiniz olacağım" dedi.Bende "Size birkaç soru soracağım izin verirmisiniz Bay Youry?" diye sordum."Tabii ki" diye olumlu bir  cevap verdi.Bende "Lütfen Bay Youry,burada neler oluyor ve  beni nereden tanıyorsunuz?".Bay Youry iç çekerek "Bakın Bay Walker siz seçilmiş kişisiniz.Gladior'un soyundan geliyorsunuz ve sadece siz Element parşömenini açıp,Dünyanızı ve Sihirli Diyar'ı kurtarabilirsiniz".Bende "Eğer ben  seçilmiş kişiysem ve parşömeni yanlızca ben açabiliyorsam babam neden seçilmiş kişi olmadı?".Bay Youry "Aslında babanızda seçilmiş kişiydi ve mağaranın yerini biliyordu.Fakat yol çok tehlikeliydi.Mysing İblisi tarafından yenilgiye uğrayıp,bir iblise dönüştü.Sihirli Diyara saldıran iblislerden biride oydu".Ben bu sözler karşısında yıkılmıştım,konusamıyordum.Son anda kendimi toparlayıp, "Peki nasıl babam olduğunu anladınız".Bay Youry "Babanızın omzunda Robert Walker yazıyordu.Her dönüşen iblisin omzunda ismi yazar".Konuşamıyordum.Bacaklarım,kollarım felç olmuştu.Bu acıya nasıl dayanacaktım...

Son ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin