Bölüm 2-Saklı Gerçekler

598 30 1
                                    

Araştırmalarıma göre Büyücüler Elementlere hükmedebildikleri için onlara Element Büyücüleri deniyordu ve babam bir Element Büyücüsüydü.Dinozorlar zamanında nesilleri yok olmamıştı.Sağ kurtulanlar vardı.Ancak iblisler büyücüleri dünyada istemedikleri için savaş başlatmıştı.O Zamandaki Lider Gladior,iblislere karşı ateşkes teklif etti.İblisler her durumda kârda olduklarını ve kazanacaklarını bildikleri için ateşkesi kabul etmişlerdi..Fakat bu ateşkes yanlızca birkaç yüzyıl için geçerliydi.Ateşkes bittiği anda savaş başladı ancak yenilenler büyücüler değildi.Büyücülerin lideri Gladior ateşkesin sürdüğü bu birkaç yüzyıl içinde yeni bir büyü öğrenmişti.Gladior,4 elementi yani ateş,su,toprak ve havayı kontrol edebiliyordu.Diğer bazı büyücüler Gladior'ün büyüsünü çalıp,Kötülük için kullanmayı ve ona ihanet etmeyi istediler ancak Gladior olacakları önceden tahmin ederek büyü yazılı parşömeni yanlızca kendi soyundan gelenlerin bulabileceği bir mağaraya mühürlemişti.Zack,demek babam Goldior'un soyundandı,diye mırıldandı.Yazdığını göre Zack'in doğduğu gün diğer dünya ile insanların dünyası arasında bir geçit açılmış.İblisler bu geçitten geçerek parşömeni bulup,tekrar dünyayı fethetmeyi istiyorlarmış.Ama şuana dek o parşömeni bulan (babam bile) olmamış.Zack karmaşık bir olayın içine düşmüştü.İblislerin dünyayı ele geçirmesine ve eski egemenliklerine kavuşmamalılardı.Tam kitabı kapatacaktı ki,kitabın bir sayfasından bir zarf düştü. İncelemek için zarfı açtım ve okumaya başladım.

"Sevgili oğlum Zack,Benim bu küçük sırrımı da öğrenmiş oldun.Sen benim oğlumsun ve sende bir Element büyücüsü olacaksın.Büyükbaban da bir büyücü.Sen de Goldior'un soyundansın.Büyükbaban sana büyücülük konusundaki herşeyi öğretecek.Dünyayı kurtarmak senin elinde.Yapacağını biliyorum.

Sevgilerle Baban"

keşke babama büyükbabamın öldüğünü söyleyebilseydim.Konsantre olmalıydım,belki kitapları biraz daha araştırırsam belki sorumun cevabını bulabilirdim.

Yaklaşık 1 saat sonra Sorumun cevabını bulmanın verdiği keyifle derin bir nefes aldım.Cevap gayet açık ve netti.Bu mağarayı yanlızca bir büyücü bulabilirdi.Peki ben nasıl büyücü olacaktım?

Son ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin