Bugün Büyü akademisindeki ilk günümdü.Nihayet bir büyücü olabilecektim.Ancak bunun için çok yol katetmem gerekiyordu.Bay Youry'nin benim hazırladığı çantadaki ders programına baktım.Günde 1 saatlik üç ders işleyecektim.Buarada Gwen,yanıma gelip "Merhaba Zack" dedi.Bende "Merhaba Gwen,sakıncası yoksa sana birşey sorabilirmiyim?".Gwen "Tabii sorabilirsin Zack".Ben bu soruyu sorarken bile utanıyordum "Lavabo nerede acaba?".Gwen sanırım gülme krizine girmişti.Bende gülmeye başladım.Neden gülüyorum bilmuyordum.Gwen kendine geldiginde "Zack Burası Sihirli Diyar Burada lavabo ihtiyacı yok".Cidden mi!? Aslında evet lavaboya ihtiyacım yoktu.Sanırım Dünya alışkanliklari.Hmm gerçekten tuhaf.Herneyse Gwen ile Sınıfa gittik.Şanslıydım ki Gwen ile aynı sınıftaydım.Anlamadığım veya anlamaya çalıştığım konularda bana yardım edebilirdi.İlk dersimiz Lider Gladiora özel bir dersti.Gladior Tarihi (Unutmayın,sonunda tarih olan her ders sıkıcıdır).Dersin öğretmeni "Merhaba arkadaşlar,Ben Bayan Claire,Gladior'un Tarihi'ni birlikte işleyecegiz".Eminim Bayan Cruise'un dersinden daha iyidir.
1 Saat Sonra...
Başım dönüyor. Beynimin arka tarafını hissetmiyorum.Yardım Edin...O sırada Gwen koluma girip bana yardım etmeye çalıştı.Gwen "Yapma Zack,o kadar kötü olamaz.Bayan Claire'nin sonraki derslerinde daha çok eğleneceksin"dedi.Ben"Hadi ama Gwen,dalgamı geçiyorsun.Ölmedim için çok mutluyum".Gwen hafifçe gülerek "Bir sonraki ders daha da eğlenceli olacak".Ders bir sınıfta değil Romalıların çağından kalma bir arenaydı.Cidden mi!? Hayatım gözlerimin önünden kayıp gidiyordu.Dersin öğretmeni gelip "Merhaba sizi çöp tenekeleri,Benim adım Genzo siz bana Bay Genzo diyeceksiniz.Şimdi ki dersin amacı siz zavallıların gücünü test etmek.Ya da şöyle yapalım.Beni birebir de yere düşüren dersimi geçmiş sayılır.Evet siz ahmaklardan cesaret kelimesini bilen varmı?".Kimse elini kaldırmadı.Bay Genzo "Hah sizi işe yaramaz çöp tenekeleri.Her neyse madem cesaretli olanınız yo..." tam o sırada biri el kaldırdı.Kişi "Ben Kraliyet ailesinin ikinci çocuğu Fred ve sizi yenebilirim".Bay Genzo "Vay vay vay,demek Fred arkadaşımız beni yenebileceğini söylüyor öyle mi? Peki geç karşıma bakalım".Fred ve Bay Genzo karşı karşıyaydı.Bay Genzo "Merak etme ben centilmen biriyim.İlk sen başla".Fred aniden harekete geçti.Son sürat Bay Genzoya doğru koşuyordu.Fred'in elleri toprağı çekiyordu ve koca bir taş yapıyordu.Taşı fırlattığı an Bay Genzo yerinde değildi.Bay Genzo "Unutmadan söyleyeyim,benim özelliğim sürat".Fred yerden eliyle birleştirdiği kata toplarını Bay Genzoya fırlatiyordu.Fred'in gücü tükendiği anda Bay Genzo "Sıra bende Fred".Diyerek Fred'e koştu.Gerçekten çok hızlıydı.Fred'in etrafında dönüp kasırga oluşturuyordu.Fred kasırgadan kurtulamazdı.Ta ki Bay Genzo durana kadar.Kasırganın içinde baygın bir çocuk duruyordu.Arkadaşlari onu sağlık merkezine göturürken zaten ders bitmişti.Son ders ise Görsel sanatlara benziyordu.Derste hayalimizde gördüğümüz ilk şeyi çizmemiz söylendi.Bu gücümüzü öğrenmenin en etkili yoluymuş.Daha sonra yatakhane dışında bekleyen görevliden oda numaramızı aldiktan sonra içeri girdik.Koca bir odada bir sürü oda vardı.Odamı bulduktan sonra bugünki yorgunlukla odamı bile incelemeden uykuya dalmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Element
FantasíaZack,sıradan bir çocuk olduğunu sanarken aslında 4 element olan Ateş,Su,Hava ve toprağı kontrol edebilen bir büyücü olduğunu öğrenir.Bu ölen ailesinden gelen bir yetenektir.Ailesinin son varisi olan Zack,Element büyücülerinin iblislerle olan savaşın...