V.

0 0 0
                                    

Hlavou mi probleskla vzpomínka z testů které na mně prováděli. Omdel jsem a svalil se na zem.  •Výkřiky které se rozléhají prázdnou a šedivou chodbou. Jehly které se pomalu zabodávaly do mých svalů. Bílé světlo a stěny které přímo útočili na mé oči. A šílený smích z vedlejších místností, a pak.... Pak jen strašidelné ticho. •
Probudilo mne bodání v boku, sahnul jsem pod sebe a vytahnul klíčky od auta. V tu chvíli se mi zabodla do hlavy strašná bolest. Sevřel jsem si hlavu a stočil se do klubíčka s myšlenkou že se to snad zlepší. Nevím jak jsem mi to povedlo ale v této pozici jsem usnul. Měl jsem sen ve kterém znovu a znovu probíhala situace kdy si přede mnou poklekl Biohazard. Najednou mne probudil ostrý výkřik. Okamžitě jsem vyskočil z lehu a sahnul po zbrani připraven bránit se, ale kolem mně nikdo nebyl. Myslel jsem že to byl jen sen a tak jsem si sednul a zbraň položil vedle sebe. A pak.... Ozval se znovu, a mne přeběhl mráz po zádech. Tenhle výkřik jsem už slyšel. Najednou mi to docvaklo, a já si začal urychleně balit a připravovat na pomoc, jelikož vykřikla moje sestra.

Konečně jsem byl zbalený. Hodil jsem si na záda batoh a poklusem jsem vyrazil k místu odkud jsem myslel že se to ozvalo. Ještě že jsem měl tak dobrý sluch. ( byl jsem totiž hudebník) Jinak bych netrefil. Po chvíli kdy jsem běhal ztemnělými uličkami, jsem zničeho nic vyběhnul na náměstíčko. A zamrazilo mne.

Na náměstí probíhal boj. Moje sestra bojovala s něčím co vzdáleně připomínalo obrovského pavouka a hned vedle ní se statečně bil můj kamarád s obrem. Resp. Člověkem který před napadením viru asi bojoval v ringu. Pak mi došla ještě jedna strašlivá skutečnost. Moje sestřička krvácela z rány na paži. A opravdu zle. Ruka ji visela prakticky jen na kosti která byla odkrytá a pokryta krví a cáry masa. A můj kamarád měl nohu absolutně na cáry. Co nejrychleji jsem ze zad shodil batoh a rozeběhl se jen se zbraní k nim. Než jsem tam ovšem doběhl monstra přestala útočit a zastavila se na místě. A pak se otočili směrem ke mně a dalo by se říci že poklekli. Hned mi v hlavě probleskla vzpomínka na Biohazarda a já si uvědomil že poklekli přede mnou... Jakobych byl nějaký jejich vládce.....

The Last Of Us.Kde žijí příběhy. Začni objevovat