Egy kissé érdes de puha kezett éreztem az arcomon, aztán megcsapott a jól ismert korházi szag. Elkezdtem mocorogni de nem akartam kinyitni a szemem.
-Ébredezik?-hallodtam meg barátnőm, Szandi hangját. Szandi a legjobb barátnőm volt míg fel nem fedte az érzéseit elödtem...
Szandi coming outja:
-El kell neked valamit mondanom...-hajtotta le a fejét barátnőm.
-Miről lenne szó?-érdeklödtem mit sem sejtve.
-Huhh...ez nagyon ciki-vörösödött el.-Nincs kedved sétálni?-terelte a témát.
-Szandi....pls mond el-fogtam meg a kezét.
-Sétálás közben el mondom.-huzta el a kezét.
Már egy ideje sétálunk össze kulcsolt ujjakkal. Egy hosszú ösvényen, alig bírom ki olyan kiváncsi vagyok.
-Naa?-néztem rá.
-Mindjárt-koncentrálva az ösvény szélét páztászta.
-Mivan?! Mit keresel?-kezdtem el én is nézni az ösvény szélét.
-Mindjárt...-szoritotta meg a kezem.-Megvan-morogta magában idegesen.
Bementünk a kis benött ösvényen és elkezdtünk egy mező felé közeledni. Amikor már a mező szélén voltunk hirtelen lehuzott Szandi a földre és befogta a számat majd a mező felé nézet, amikor én is oda néztem megláttam egy farkast ami egy kicsiny rokát kerget de nem úgy mint a zsákmányát hanem...mint...egy játszótársát. Ez a jelenet egy kicsit össze zavart mert úgye farkasok Magyarországon nem öshonosok meg a farkasok a rokák ellensége.
Hirtelen megéreztem a derekamon két meleg kezet, ekkor eszméltem fel, hogy még mindig a földön fekszem és drága barátnőm a földről probál felráncigálni. Hirtelen rántott rajtam eggyett és a nagy lendulettől ráborultam így megint a földön voltunk csak én teljes testtel rajta feküdtem. Amikor bele néztem ezokba a huncut szemekbe elpirultam. Még amikor nagyon friss volt a bárátságunk bevallom kicsit tetszet ez a leányzó de rögtön elhesegettem ezeket a dolgokat, néha még zavarba tudd hozni de probálok nem foglalkozni ezzel.
-Gyönyörű vagy, te paradicsom-türt egy tincset a fülem mögé ami megint össze zavart.
-Öhhm..köszi. Te sem vagy rossz-néztem rá kissé perverzen (?).
Ovatosan letekintet a számra, beharapta dús ajkait. Elkezdtem felé közeledni amit nem értettem, de hirtelen meghallodtam, hogy valami morog melledtünk. Mind a ketten egyszerre néztünk oda, a farkas állt ott füleit hátra vetve, vállátkiemelve vicsorgott ránk. Én olyan szintem megilyedtem, hogy azt hittem össze pisálom magam, de Szandin nem látszott rettegés csak düh. Hirtelen forditott a helyzetünkön és a csípőmön ülve nézett farkas szemet az állattal.
-Menj innen!-szürte ki fogai közt.
Még a lélegzetemet is vissza tartva figyeltem ahogyan az állat morog eggyett majd hátrálva távozik a láthatárról.
-hhhuhah...-ennyit tudtam kinyögni.
Szandi hirtelen felállt és engem is felkapot a földről. Amikor a ruhámat tötölgettem hirtelen magához rántott és azt suttugva, hogy: Szeretlek Lili! Szerelmes vagyok beléd és mined porcikáddal eggyütt kivánlak, megcsokolt. A sok sokk hatására nem tudtam mit csinálni csak fogtam eltoltam magamtól és elrohantam. Ezek után 1 hónapig nem beszéltem vele, pedig probált elérni. Aztán valamelyik nap szükségem volt rá a barátságára ezért elmentem hozzá és megmondtam neki, hogy ha elnyomja az érzéseit irántam lehetünk barátok, bele egyezett de nem sikerült betartania... A megszállottom lett, teljesen megörűlt...Ez a resz kicsir furi lett xdd srry de hamarosan jon a kovi ;)
xMukix
BẠN ĐANG ĐỌC
✧Én És A Magyar Tanárom?!✧
Ngẫu nhiênEgy 14-15 éves lányról szól aki bele szeret a magyar/töri tanárába. A lány még 5.-ben jött az iskolába depressziosan, a tanárnő meg 6.-ban jött és valami rögtön megfogta a lányban... De a lány tudja, hogy semmi nem lehet ebből hiszen nem szerethet e...